wie?: broer

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
Plaats reactie
wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 25-06-2012 09:13

Hey,

Mijn broer had dus geen vertraging en was dus aanwezig bij de doop. Heb hem links laten liggen.

Hopelijk heeft hij nu geen vertraging :wink: :wink: want hij vertrekt voor 8 weken op vakantie met zijn vrouw.

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 25-06-2012 14:24

Fijn Wie?
Betekent weer wat rust voor jou ik ben blij voor je
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 09-07-2012 07:54

stom stom stom

Ook al is hij ver weg blijft hij me toch nog lastig vallen.
In die zin dat mijn vader er nog over spreekt (zij bellen wel eens of via internet)...heb geen behoefte aan die informatie!! :evil: :evil:

Of in mijn dromen: het was eigenlijk gerelateerd aan de uitslag van mijn examens (was er in eerste instantie niet zo blij mee). Ik droomde over grafieken enzo en er was een grafiek bij met broer en incest....

Achja!
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 09-07-2012 23:45

Moeilijk Wie?, dat je vader er over heeft. Heb je het al tegen hem gezegd? Sommige mensen snappen maar niet dat je er geen behoefte aan heb aan al die info.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 17-08-2012 09:43

Mijn vader zal nooit iets snappen... Heb het hem al wel eens gezegd en dan zegt hij van het is wel mijne zoon he! Als hij ooit zegt van: het is wel je broer dan heb ik denk ik toch al een antwoord klaar: Dan had hij vroeger zich ook als een broer moeten gedragen of zo iets...

Soms denk ik er over na om het met mijn zus te bespreken.Want ik denk dat mijn broer met haar ook "spelletjes" (sorry kan het niet anders zeggen) heeft gespeeld. Dit door de dingen die hij toen tegen mij gezegd heeft. Maar soms doet ze me er ook over twijfelen. Begin deze week heeft hij haar gebeld en ze was er precies blij om...kan ik niet begrijpen. En ze zei dat hij ook naar mij wou bellen. HULP nee, daar heb ik geen behoefte aan. Haar gezegd dat het toch helemaal niet hoeft (hopelijk zegt ze dat dan tegen hem). Dus als er zo iets voorvalt dan denk ik dat het bij haar niet is gebeurd en durf ik het haar niet meer te zeggen (anders ook niet want anders had ik het al wel gedaan :wink: )

's nachts dan weer een akelige droom natuurlijk. Hij was vroeger terug gekomen van zijn vakantie en ik was boos omdat ze tegen me gelogen hadden dat ik dacht dat hij later terug ging komen en nu stond hij daar ineens terug.

ach ja.

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 17-08-2012 12:40

Hoi Wie?

Wat naar zeg. Pfff lastig. Ook al is het zijn zoon heeft die zoon niet het recht op... zucht... lastig.

Ik wens je heel veel sterkte!
Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 18-08-2012 00:02

Hoi Wie?

Wat een enorm lastige situatie! Zeker omdat je als ik het zo lees met hem geconfronteerd blijft en je dus telkens getriggerd word. Dit lijkt me echt het vervelendste van incest; je komt er niet van los zolang je contact met je familie hebt en dat verbreken lijkt me helemaal rigoureus en bijna onmogelijk.
Hoop dat je hierbij steun heb van je omgeving en wens je heel veel sterkte hiermee!

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 15-09-2012 21:41

Lieve Wie?
Wat lastig weer meid pfff herkenbaar hoe je vader regageerd en frustrerend heb je het al lang voorgesteld hé om eens met je zus te praten nu zie je het precies al wat beter zitten echt doen meid
denk ook dat het dan niet alleen staan het proces wat dragelijker maakt;
is je broer nu weer in het buitenland?
Echt doen hé meid al is het per mail of op een briefje hoe je kan
maar zeker het proberen waard
liefs Silvia knuf

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 04-03-2015 22:44

hoi Wie?

Ik weet niet of je nog veel online komt,?

Maar vraag me af hoe de relatie met je broer nu is?

Groetjes silvia de oude hé :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Incest”