:$ vochtig tijdes misbruik

ben jij slachtoffer hiervan, dan kan je hier je verhaal kwijt
Plaats reactie
Gast

:$ vochtig tijdes misbruik

Bericht door Gast » 12-05-2011 18:48

TRIGGERS

Wat ik je nu ga vertellen vindt ik moeilijk. Onwijs lastig.. schaam er ook voor!!!
Ik voel me verraden. Verraden door me eigen lichaam.. Weet je waarom??

Nou omdat, de laatste keren dat ik verkracht werd, werdt ik daar 'beneden' vochtig.. En die jongens zeiden toen dat ik het wilde,dat ik het lekker vondt, en dat ik er van genoot.. Daarom haat ik me eigen lichaam ook!! Ik wilde het niet en volgens die jongens wel omdat ik vochtig werd.. Ik vindt het vreselijk dat ik door me eigen lichaam verraden ben,. Ik voel me ook zo vreslijk vies.. En ik heb door dat ook zelf het idee dat ik het ook wilde athans me lichaam! Maar ik niet.. Ik snap dit niet!?!? Weet je hoe het voelt als je het niet wil, maar je lichaam wel??? Nou ik weet het wel! Het voelt ontzetten klotè: als iemand je verkracht en je lichaam werkt er zo gezegt aan mee!!!

Gast

Bericht door Gast » 19-09-2011 11:24

Hoi verdrietig meisje,

Ik heb geen idee of je hier nog wel eens komt, maar ik wil toch even iets kwijt.
Ik begrijp heel goed dat je je schaamt en dat je je verraden voelt door je eigen lichaam...
Maar eigenlijk is het zo, dat jouw lichaam jou heeft beschermd tegen ernstige beschadigingen!
Als het niet vochtig zou zijn geworden, was het wellicht stuk gegaan van binnen en dan was je naast de schade die je nu al hebt opgelopen, nog veel verder van huis geweest!
Ik ken iemand, die heeft van binnen daar, allemaal scheurtjes en het blijft zeer doen en bloed afgeven, ookal is het al jaren geleden, dat het is gebeurd.
Dus alsjeblieft wees niet zo hard voor jezelf en je lichaam, het is al moeilijk genoeg!
JOUW lichaam heeft JOU beschermd tegen NOG meer ernstige schade dan je nu al hebt opgelopen!

Liefs Maatje

Gast

Bericht door Gast » 30-06-2012 20:41

Hai verdrietigmeisje,

k weet wat je voelt...
maar idd mogen we "blij" wezen dat ons lichaam dat doet. Mijn lichaam heeft het een keer niet gehad en toen deed het zoveel meer pijn! k Heb nogsteeds pijn terwijl het nu maanden geleden is en vraag me ook echt af of het niet kapot is:(.

Het geeft een vreselijk en vies gevoel maar het is iets wat schoon is zegt men.. Degene die het je aandoet is vies, jij niet! Je mag niet jezelf er de schuld van geven dat je lichaam zo reageerde meis..

k Wens je heel veel sterkte

knuffel, mar

Gast

Bericht door Gast » 01-09-2012 15:53

Ik begrijp je ook volledig verdrietig meisje. Ik ben een jongen en ook bij mij ging dat allemaal vanzelf, dat is hoe het lichaam werkt... Je hoeft je er niet voor te schamen daar heb je namelijk geen controle over. Als het daar geprikkeld word geeft je lichaam automatisch die reactie, zelfde als dat je met een sterk aroma water in je mond krijgt. Je bent veel meer dan je lichaam als je dat maar beseft. Sterkte

Plaats reactie

Terug naar “Sexueel misbruik”