ongeveer drie weken geleden...

ben jij slachtoffer hiervan, dan kan je hier je verhaal kwijt
frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

ongeveer drie weken geleden...

Bericht door frauwke » 24-06-2012 23:56

Zou graag hier een deel willen en proberen te schrijven over wat er ongeveer drie weken geleden is gebeurd.
Nu ik ga er wel bij vermelden dat dit heel heftig kan zijn vandaar dat ik jullie ook wil waarschuwen van als je het niet aan kan het dan liefst niet te lezen. Maar goed dat moet ieder van jullie voor zichzelf uitmaken natuurlijk dat kan ik niet doen voor jullie.

Zo hierbij ga ik het proberen.



TRIGGEREND.




Ongeveer drie weken geleden had ik een dagje vrij. Moest die dag wel naar mijn psychiater maar dat verliep wel goed. Bedoel het gesprek daar verliep wel vlot alleen heb ik vrij lang moeten wachten in de wachtzaal. Hierdoor kwam er nog eens bij dat ik dus ook weer op mijn bus moest wachten en dit ook weer maar eens zo'n drie kwartier duurde. Met als gevolg dat ik dus wat later thuis was dan gepland en ik dus de afspraak met een vriend ook wat later viel.

Hij zou me komen ophalen wat ik oke vond. Maar doordat ik wat later was had ik het hem laten weten. Eerst dacht ik van oke hij zal wel dan naar huis gaan en dan later me komen ophalen maar dat was niet zo. Hij vroeg of hij naar mij toe mocht komen en dan gewoon bij mij thuis kon en mocht wachten tot ik klaar was.
Eerst had ik zo iets van nee liever niet. Maar uiteindelijk had ik zo iets van het is oke, eigenlijk kan het niet zoveel kwaad als hij bij mij wacht.
Dus ik stuurde hem een berichtje van ik ben binnen een paar minuutjes thuis kom maar af. En dat deed hij ook. Toen ik thuis was, niet veel later klopte hij op de deur. Ik deed open en zei van je zal wel even geduld moeten hebben want moest me nog wassen en anders aan kleden. Hij zei van zal ik je komen helpen met je rug te wassen. Maar ik ken hem dus maakte er niet veel woorden aan vuil en zei van dat het niet hoefde. Dus wel fijn hij bleef gewoon lekker beneden.

Dus ik snel me douche en me klaar maken zodat we konden vertrekken.
Niet veel later zijn we dan vertrokken en zijn we lekker iets gaan drinken.
Op weg terug naar huis vroeg hij of we bij zijn thuis nog iets wouden gaan drinken en filmpje kijken. Nu op zich heb ik zo iets van fijn leuk want is ook veel rustiger dan in een cinema. En ook ik maakte me totaal niet druk want hij heeft een vriendin dus maakte ik me er geen zorgen over. Zijn vriendin wist ook dat hij met mij weg was enzo dus geen probleem voor haar. En eerlijk ben ik blij dat zij weet wat hij doet en dus bij mij was en zat maar ik wist dus ook dat zij thuis was dus het zou fijn zijn met hun iets te drinken ken haar namelijk ook.
Maar toen ik het huis binnen kwam was er van haar niets te merken. Wel was het in het huis vrij donker gemaakt maar ja kon ik begrijpen omdat het ook al wat later was. Dus hebben we wat gedronken. Op een gegeven moment had ik zo iets van ik ga even mijn schoenen uit doen en mocht ook. Dus doe ik dat en deed dan ook eventjes mijn trui uit want het was best wel warm in huis daar. Toen ik mijn trui op de stoel legde en me omdraaide stond hij achter me. Ik schrok en voor ik het besefte duwde hij me tegen de tafel. Ik weet ook dat hij heel speel is dus maakte dat mij niet zoveel uit ik plaagde hem weer terug. Toen zei hij dat ik op de tafel moest gaan liggen en hij me een massage wou geven. Tja waarom niet dacht ik bij mezelf dat is altijd wel eens leuk en ja mocht mijn kleren aanhouden maar koos ervoor om mijn shirt en broek uit te doen en gewoon in ondergoed het te laten gebeuren.
Dus hij ging even wat spulletjes pakken en dan konden we beginnen. Ik had zo iets van fijn eindelijk nog eens een massage want je mijn nek zat helemaal vast.
Hij begon met mijn rug en schouders en nek. Toen die kant klaar was vroeg hij me of ik op mijn rug wou liggen dat hij mijn voorkant aan mijn schouders en nek ook kon doen. Dus deed ik ook want zag er geen graten in.
Ik genoot er zo erg van dat ik mijn ogen dicht had. Hij zei van als je wil kan je iets op je ogen doen zodat je nog meer ervan kan genieten en dat deed ik ook. Dus daar lag ik met een soort blinddoekje op en te genieten van hoe hij me masseerde. Echt het deed echt zoveel goed voor mijn nek en schouders echt ik voelde het zo goed.

Op een gegeven moment ik denk dat ik op dat moment echt zover weg was omdat ik echt zo ervan genoot dat ik niet eens de deur heb gehoord en gehoord dat er mensen binnen kwamen. Hij bleef me maar masseren en op een gegeven moment voelde ik iemand (weet niet wie het was) mijn hand vastnemen en aan de andere kant ook maar te gelijk ook mijn twee voeten. Op het moment dat ik dat ik hem wat wou vragen en iets rechter wou komen duwde hij me teurg neer en zei meid geniet maar verder nu. Terwijl hij dat zegt voelde ik iets spannen rond mijn polsen en enkels. Ik vroeg hem wat er was en hij zei van maak je niet druk het is allemaal goed. Nu ik was zelf helemaal niet zo goed meer in staat om snel te reageren echt ik kon het ook niet leek wel loom. Zonder het goed en wel te beseffen kreeg ik in eens iets in mijn hand geduuwd. En toen wist ik het, toen besefte ik van het is te laat ik kan geen kant meer op ik kan niets meer doen en ik moest overgeven aan hem.
Er gebeurde van alles mijn bh en slipje werden stuk geknipt. Dus lag er nu naakt.
Eng vond ik dat en zeker als je niets kan doen. Dan hoorde ik op eens een geluid dat ik niet kende en ze duuwde mijn benen open. Ik voelde elke keer maar iets over mijn geslachtsorgaan en schaamlippen gaan maar wat weet ik niet. Achteraf toen ik thuis was besefte ik dat hij me heeft geschoren daar beneden. Maar nog kon ik niet weg ik lag nog steeds vast en kon nog steeds niets zien. En op een gegeven moment voelde ik iets tussen mijn benen. Het was hard en ging in me. Zonder enige woorden zonder iets duwde hij het erin en ook langs achter duwde ze er iets in. Het deed pijn want ik was zo gespannen en bang dat ik niets anders kon doen dan me opspannen. Ook hoorde ik weer een ander geluid en voelde daarna iets op mijn clitje. Ik wist even niet goed meer waar ik het had en wat ik moest doen.
Probeerde elke keer me maar lost te krijgen maar ging niet ik kon niet weg en kreeg mezelf ook niet los.
Toen werd het eventjes stil en leek het of alles gedaan was maar met een harde heel harde stoot kwam hij in me. Ik wou schreeuwen maar kon niet eens geluid uit brengen.
Nadat hij klaar was maakte hij me lost en deed de blinddoek af. Ik kon niet gelijk iets zien door het felle licht in mijn ogen maar werd opgepakt en gedraaid. Lag op mijn buik toen en voelde weer gelijk iets heel hard in me gaan. Dit keer aan mijn achterkant en het leek of ik openscheurde. Ik kon niet meer was uitgeput door het zoveel proberen te vechten en me lost te krijgen en te verweren dat ik niets meer kon doen. Leek wel een lappenpopje. Voor ik het besefte zag ik dat er meerdere mensen waren. Hij was niet alleen, zijn vriendin en nog een andere man was er ook bij. En als ik die man goed bekeken had had ik helemaal geen schijn van kans want hij leek een bodybilder. Dus ik was bang dat als ik wat zou doen die me zou slaan ofzo dus deed niets.

Ze droegen me van de tafel naar de zetel en daar werd ik door de twee andere verkracht, misbruikt en pijn gedaan. Hij stond erbij en zei dat ik gewoon rustig moest blijven dat het zo over was en dat hij me dan naar huis zou brengen.

Toen ik dacht van eindelijk zijn ze klaar hebben de twee mannen me nog gelijk genomen en moest ik de vrouw likken. Ik kon het niet echt niet dus heeft die vrouw terwijl de mannen bezig waren me zitten likken en streken enzo.
Kapot was ik, ik walgde van mezelf.
Toen ze klaar waren en ik me weer aanklede hoorde ik hun nog wat napraten. Dus ik dacht van nu is het mijn kans om te ontsnappen en bij de buren aan te kloppen maar het ging niet de deur was op slot dus daar stond ik dan.

Daarna bracht hij me naar huis en zette me nog voor mijn eigen deur af en gaf me nog een kus in de auto en zei van als je erover praat al het nog vaker gebeuren en dan zal het niet zo rustig blijven maar dan zullen er nog meerdere mensen zijn en zal het je nog meer pijn doen. En gaf me een kus.

Thuis ben ik gelijk gaan douche en blijven douche maar het ging niet weg.
Ik bloedde langs achter en aan de voorkant deed het ook erg veel pijn. Maar tot op de dag van vandaag heb ik er nog steeds niets over gezegd wel geprobeerd in een mail naar mijn peute maar lukte niet.
Niemand weet het en ik ben nog steeds bang.
Hij blijft ook nog steeds doordreigen maar ik durf helemaal niets te doen.
Het is ook mijn schuld want ik had niet bij hem naar zijn huis mogen gaan en me mogen laten masseren. Dus ik kan ook niets beginnen.

Sorry maar ik kan niet meer schrijven ben kapot. Dit heeft me zo uitgeput en zoveel energie gekost dat ik niet meer kan.
Ben mislijk heel erg mislijk en wil naar bed maar dat vind ik weer doodeng want dan zie en voel ik weer alles in de nachtmerries en herbelevingen.


Dank jullie en sorry als ik jullie pijn heb gedaan.

groetjes
verdrietige frauwke

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 25-06-2012 09:08

Hey Frauwke,

Vind je ontzettend dapper dat je hier al je verhaal hebt durven neerschrijven. Is al een hele stap!
Echt vreselijk wat je hebt meegemaakt!! Wil je vooral zeggen dat jij je niet moet schamen of je ook maar op een of andere manier schuldig hoeft te voelen. Jij hebt toestemming gegeven voor een massage maar voor niets anders!! Zij zijn verschrikkelijk ver over de grens gegaan. Zij zijn schuldig jij treft geen enkele maar ook geen enkele schuld.

Zolang jij wel blijft zwijgen hebben ze jou in hun macht! Probeer stappen te zeggen om hier uit te geraken want anders zal het idd nog gebeuren volgens mij. Hopelijk kan je er iets van tegen je peut zeggen en hopelijk vind je de kracht en de moed om het te gaan aangeven bij de politie. Want jij hebt echt niets verkeerd gedaan hoor!! Probeer het echt bekend te maken want je staat hier niet alleen voor!!
Maar het is allemaal gemakkelijker gezegd dan gedaan dat besef ik heel goed hoor. Laat mensen toe om je te helpen!


Veel sterkte!!
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 25-06-2012 14:23

Lieve Frauwke,

Wat vreselijk zeg meid ik hoop dat je kunnen praten hebt met je peute.
Wil je geen aangifte doen?
het is echt jou schuld niet meid wat ontzettend knap dat je dit durft te delen meid sterkte
knuf
liefs Silvia

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 25-06-2012 22:00

Lieve meiden dank jullie wel voor deze mooie woorden en steun.

Tja ik heb mijn peute beetje erover gemaild maar niet zoals ik het hier heb geschreven dat lukte me niet. Kon alleen maar zeggen tegen haar via een mail dat er iets gebeurd is met meerdere mensen maar verder kon ik niets meer zeggen.
Vind het te moeilijk en zeker om erover te praten.

Aangifte wil ik ergens wel doen maar ja het is mijn woord tegen dat van hun. En daar kan ik niet tegen op. Maar ook ik heb geen bewijzen, heb helemaal niets. Ik kan amper me de weg herinneren hoe je naar zijn huis rijd. Dus ik heb helemaal niets.
Dus verlies ik toch.
Maar ook ik zie het helemaal niet zitten al die onderzoeken en ondervragingen echt daar heb ik de moed totaal niet voor en de kracht ook niet.
Ben echt super moe om ook maar iets te doen.


Kan zelfs nu niet meer schrijven, sorry en dank jullie voor de steun.

groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 26-06-2012 09:46

Lieve Frauwke,

Wat vreselijk wat je hebt moeten doorstaan.. Ik heb zoveel respect dat je dit met ons hebt durven delen..dat is vast niet gemakkelijk geweest. Ik vind het ook heel knap van je dat je toch je peut iets hebt gemaild. Logisch dat je niet gelijk het hele verhaal durfde te sturen. Hoop echt dat ze e wel meer op weg kan helpen, want hoeveel ze ook dreigen, je hoeft dit niet voor jezelf te houden.

Take care,

Fable

Gast

Bericht door Gast » 29-06-2012 18:09

Lieve Frauwke,
hoe gaat het nu met je meid?
Ik zou toch aangifte doen waarom zouden ze je niet geloven? niemand mag dingen tegen je zin doen meid
praat er maar over met je peute miss weet ze wel raad
liefs Silvia

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 29-06-2012 22:45

Frauwke,

Vreselijk.... :(
Ik weet niet zo goed wat te zeggen.

Hoe gaat het nu met je?
Goed van je dat je het zo hebt opgeschreven, goede stap.

Sterkte!
Liefs,

Runtogain

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 29-06-2012 23:22

Dank jullie lieve mensen voor jullie reactie.

Tja hoe gaat het met me? Kan beter natuurlijk veel beter maar ja ik weet het niet.
Ben moe maar ja slaap ook amper.
Verder durf ik het niet zoals hier tegen mijn peute zeggen hoor durf ik niet.

En ja aangifte als ik eerlijk ben en mag zijn ben ik bang dat ik dat helemaal niet trek. Ben bang dat ik dan als een kaartenhuisje in elkaar stort dus vandaar.

Maar merk dat ik zelfs nu dat ik me afsluit en amper er nog over kan praten of schrijven.

Groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 01-07-2012 13:38

Wat zwaar en moeilijk voor je :(

Wilde gewoon even laten weten, dat schrijven in ieder geval altijd mag, maar je hoeft je niet verplicht te voelen. Ik hoop dat het je gaat lukken om toch in contact te blijven. Op een manier die voor jou veilig voelt.

Groetjes,

Fable

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 03-07-2012 00:22

Wou dat het eens stopte. Dat ik er eindelijk eens een punt achter kon zetten.
Stopt de ene mens met me pijn te doen begint een andere ermee.
En ja hoe zou je zelf zijn, denk dat jullie net als ik dan de vraag zouden stellen houdt dit dan nooit op? En ook wat doe ik toch fout dat ze mij er altijd uit halen? Kunnen ze het aan mij gezicht zien van hier is er eentje die je kan verkrachten?

Ik weet het niet echt niet.
Ik leef thans heel gewoon en werk gewoon door de dag en verder ben ik best wel vrolijk en ja ik kan ook best wel boos zijn. Maar ja ik ben nu eenmaal een rustig iemand en soms best ook wel een stille meid maar dat hebben toch nog meer mensen. Dus wat heb ik dat andere niet hebben?

Ik kan al bijna niet meer slapen omdat ik erg veel nachtmerries heb. Komt er nog eens bij dat ze blijven dreigen en zeggen dat ze er naar uit kijken om me nog eens af te spreken.
Wat moet ik ermee? Ik wil het niet echt niet. Ben bang dat het anders gaat lopen dan gewoon iets drinken.
Maar ik kan het niet om aangiften te doen. Kan het mentaal niet aan echt dat lukt me niet. Plus heb vroeger al eens vaker aangiften gedaan en die zijn allemaal tot niets uitgedraaid. De enie geseponeerd door te weinig bewijs en dan een andere is niet verder geraakt dan een bekentenis van de dader maar verder is er niets gebeurd. Dus waarom zou het dan nu wel goed zijn? Bewijs hadden ze niet want daar heb je lang leven de condooms voor. Sorry

Ben moe mensen moe gevochten tegen de bedreigingen maar ook moe tegen het vechten van nachtmerries en dergelijke.

Hou men kopje nog boven water hoor doe men best.

Plaats reactie

Terug naar “Sexueel misbruik”