Mijn verhaal

ben jij slachtoffer hiervan, dan kan je hier je verhaal kwijt
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 06-07-2012 16:06

Hoi Amelie19,

Je zet allemaal goede stappen en hele dappere stappen.
Goed zeg en wens je heel veel sterkte met deze moedige stappen hoor.

Sterkte
Sofie
Leven is meervoud van lef

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 12-07-2012 12:22

Ik ben naar de afspraak met Sense gegaan en heb mijn verhaal verteld. Daar zei zij dat ik zou worden doorverwezen naar een instantie genaamd Punt P . Zij nemen dan contact op met mij. Dus dan krijg ik een persoonlijke therapeut. Daar ben ik heel blij mee.
En mijn moeder heeft mijn zusje gebeld en zij gaat over een paar dagen naar mijn moeder toe en dus kan ik haar eindelijk weer zien. :D Ik denk dat het dus wel goed komt tussen mij en mijn zusje.

Groetjes,
Amelie19
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 09-08-2012 11:30

Ik ben gebeld door Punt P en heb 15 augustus een intake gesprek met 2 vrouwen. Dus we zullen zien hoe dat loopt.
Het contact tussen mij en mijn zusje gaat helaas slecht. Zelfs nu ze bij mijn moeder logeert wil ze niet met mij praten.
Maar dat is nu minder erg. Ik heb besloten dat ik niemand iets verschuldigd ben. En als zij niet met mij wil praten is dat jammer. Misschien ooit weer.
Ik ga nu door met mijn eigen leven. Ik ben nog jong en ik heb de controle weer terug. Ik ben het misbruik steeds beter aan het verwerken. Minder plotselinge huilbuien. En ik praat ook met mijn vriend als ik er iets over kwijt wil. Dus ik voel me fysiek en mentaal ook steeds beter. Ik ga aan een nieuwe studie beginnen. Daar ben ik ook positief over. Dus het leven begint er voor mij steeds beter uit te zien. Het ''ongeluk'' dat ik had toen ik bij hem woonde is verdwenen.

groetjes,

Amelie19
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 09-08-2012 12:20

Wauw, goed zeg dat je er zo krachtig in kunt staan en dat de dingen nu veel beter voor je gaan. Ik wens je veel suc6 de 15de hopelijk brengt het je nog veel meer goeds. Ben blij voor je.
Bemoedigend om te lezen ook dit.

Runtogain

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 09-08-2012 16:45

Blij om te lezen zeg Amelie!!!
Goed bezig!

Sofie
Leven is meervoud van lef

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 09-08-2012 23:43

runtogain schreef:Wauw, goed zeg dat je er zo krachtig in kunt staan en dat de dingen nu veel beter voor je gaan. Ik wens je veel suc6 de 15de hopelijk brengt het je nog veel meer goeds. Ben blij voor je.
Bemoedigend om te lezen ook dit.

Runtogain
Bedankt Runtogain :).

Ik sta nu inderdaad sterker omdat ik weet wat ik wil.
Niemand kan me nog laten twijfelen aan mijzelf.
Ik hoop het ook maar ik weet dat als ik wil helen het uit mijzelf moet komen.
Niemand kan het voor mij doen hoe graag ik dat ook zou willen.
Het misbruik heeft mij zodanig opgebroken dat ik verward was over mijn eigen identiteit . En dat heb ik nu weer terug. En dat besef ik nu ook.
Ik zie mijn doelen nu duidelijk voor me.

Ik hoop dat jij ook die kracht zal vinden.

Groetjes,

Amelie19
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 09-08-2012 23:44

Sofie schreef:Blij om te lezen zeg Amelie!!!
Goed bezig!

Sofie
Dankjewel Sofie! :D

Gaat het ook goed met jou?

Groetjes ,

Amelie19
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 09-08-2012 23:50

En alle slachtoffers van seksueel misbruik zijn sterk. We hebben ons eigen leven niet genomen. We proberen ons leven weer op te pakken en er weer het beste van te maken. Dat is ook kracht en al loopt het niet altijd zoals je wil als je er de energie en moeite in steekt komt het uiteindelijk wel goed .
Als je WIL genezen GEBEURT het ook.
Je kan niet veranderen wat andere mensen jou aandoen. Maar je kan je eigen daden wel veranderen.
Dat geloof ik echt. Want wij komen hier sterker uit.


Groetjes,

Amelie19
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

Plaats reactie

Terug naar “Sexueel misbruik”