Mijn verhaal

ben jij slachtoffer hiervan, dan kan je hier je verhaal kwijt
amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Mijn verhaal

Bericht door amelie19 » 05-05-2012 15:13

TRIGGER!


Ik ben Amelie19 en ik ben sinds kort lid van dit forum.
Dit omdat ik een slachtoffer van seksueel misbruik ben.
Ik ben vanaf mijn 12e tot mijn 19e seksueel misbruikt.
De misbruiker was mijn stief-vader. Ik woonde vanaf mijn 9e bij hem.
Voordat mijn moeder en hij gingen samenwonen zagen ze elkaar al. Hij kent mij ongeveer vanaf mijn 5e.
Samen met mijn moeder en half-zusje(zijn biologische dochter).
Voordat het misbruik begon had ik al een moeilijke tijd achter de rug.
Mijn moeder zat vanaf mijn 7e tot mijn 8e 1 jaar lang in de gevangenis en ik en mijn zusje ,die toen nog een baby was zaten in een leefkringhuis.
Zonder ouders. Alleen mijn stief-vader kwam ons maandelijks opzoeken.
Toen we we dus allemaal samenwoonden was ik 9.
Het was dus een gelukkige tijd omdat we weer bij elkaar waren.
Een echt gezin.
Tot mijn 12 bleef dat ook zo.
Ik was een verlegen kind. Heel afhankelijk. En ik wilde gewoon liefde. Van een vader en een moeder. Totdat hij mij op mijn 12e begon aan te raken. Ik herinner me niet meer wanneer precies. Weg gestopt denk ik.
Hij raakte mijn borsten aan en zat aan mijn vagina. Heel vaak ook terwijl ik lag te slapen. Terwijl mijn zusje in de stapelbed boven mij sliep. Dan ging hij in bed liggen naast me of raakte me staand aan. Voordat hij naar werk ging s'ochtends wanneer iedereen nog sliep. Ik deed ook heel vaak alsof ik sliep omdat ik bang was dat als hij merkte dat ik wakker was ik meer handelingen moest doen of dat dat hij dacht ik het goed vond omdat ik er niks van zei.

Hoi Amelie19, ik heb boven je bericht even trigger gezet omdat het voor sommige triggerend kan zijn jouw bericht. Zou je in het vervolg ook daar even aan willen denken om het woordje trigger boven een verhaal te zetten wat kan triggeren?. Alvast bedank. Sofie
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 05-05-2012 19:34

Hoi Amelie19,

Ik vind het heel moedig van jou dat je een begin gemaakt heb aan je verhaal. Wat een heftige periode heb je net achter je.
Goed dat je erover praat nu.

Sterkte met het verwerken ervan.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 06-06-2012 10:20

Moedig dat je je verhaal wat kon vertellen, lucht het wat op voor je?

Heel veel sterkte met alles!

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 27-06-2012 23:49

Trigger!

Hij randde me dus altijd aan wanneer we alleen waren,wanneer mijn moeder en zusje dus (even) weg waren.
Zelfs toen we op vakantie waren en we logeerden bij mijn oom en tante.
Toen ik 12 was werd ik ook gedwongen om hem voor de eerste keer orale seks te geven. Hij kwam klaar in mijn mond en ik moest het doorslikken maar ik heb alles uitgespuugd , ik werd zo misselijk dat ik bijna moest overgeven. Omdat ik zo verlegen was werd ik ook gepest op school.
En mijn misbruiker behandelde me ook emotioneel erg slecht buiten het misbruik om. Hij vond dat ik niks goed deed en blafte me heel vaak af.
Ik werd ook door mensen in mijn buurt geschopt,geslagen en er werd een keer stenen naar me gegooid.
Mijn zelfvertrouwen was echt ongelooflijk laag.
En de relatie tussen mij en mijn moede was ook niet goed. Het leek soms wel alsof ze jaloers op me was. Ze ruimde het huis ook niet meer op dat moest ik doen. Ze kookte alleen. Ze zat de hele tijd op de computer patience te spelen.Zij en mijn misbruiker (stief-vader) hadden alleen maar ruzie. Ik en mijn zusje gingen dan in de badkamer of in onze kamer zitten. Elkaar omhelzend wachten totdat het over was.
Het was vreselijk, thuis en op school. De enige die echt van me hield was mijn zusje die toen pas 5 jaar oud was.

Toen ik 14 werd ging het van kwaad naar erger.
Ik was gezakt voor de tweede klas van de havo/vwo en ik moest dus 3 mavo gaan doen. Mijn moeder werd woest. Ze heeft me nadat we thuis waren gekomen van rapportavond geslagen.

Toen ging zij dat jaar met mijn zusje op vakantie .
En toen gebeurde het . Hij dwong me om anale seks met hem te hebben.
Het deed zo veel pijn. Elke keer nadat het was gebeurt zat ik in de badkamer te huilen. Ik voelde me waardeloos. Ik wist niet wat ik moest doen.

Sorry ik stop even met schrijven het wordt me even te veel.
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 28-06-2012 12:44

Een woord en dat is echt vreselijk! afschuwelijk en dan is het nog zacht uitgedrukt.
goed dat je verhaal hier kwijt kan. Hoop dat het je ook een beetje help met verwerken ervan.

Sterkte en knuf op afstand als het mag
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 29-06-2012 18:08

Jeetje Amelie
Heb hier geen woorden voor vreselijk gewoon knap dat je alles hebt opgeschreven
ik hoop dat het je wat opgelucht heeft jammer dat je ook niet echt veel steun aan je moeder had
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 30-06-2012 08:55

VRESELIJK voor je!!! kan geen andere woorden vinden, hopelijk heb je ook fijne mensen om je heen die je steunen en waar je terecht kan met je verdriet!! Heel veel sterkte!! liefs Rossie

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 03-07-2012 11:35

Bedankt voor jullie steun &lieve woorden meiden ! :D
Mijn leven is nu gelukkig drastisch veranderd sinds ik nu bij mijn vriend woon en 2 maanden geen contact meer heb met mijn misbruiker.
Het enige wat ik jammer vind is dat ik daardoor ook geen contact meet heb met mijn half-zusje die nog steeds bij hem woont.
Zij is zo erg gehersenspoeld en denkt dat ik haar heb verlaten door weg te gaan.
Zij weet het hele verhaal niet. Met mijn moeder heb ik nu wel weer goed contact.
Zij steunt me ook in de beslissing om weg te gaan. En de moeder van mijn vriend steunt ons ook heel erg. Ook financieel en ik kan heel goed met haar opschieten.
Het doet me pijn om mijn zusje niet te kunnen spreken maar ik weet dat ze uiteindelijk wel achter de waarheid zal komen. Ik ben nu echt gelukkig. Ik moet wel veel dingen regelen maar het komt allemaal wel goed want we hebben elkaar en ik ben nu eindelijk vrij.

Groetjes,

Amelie19
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 03-07-2012 12:01

Hoi Amelie19,

Fijn om te horen dat het goed met je gaat en het contact met je moeder hersteld is en zij achter jouw beslissing staat.
Jammer dat je geen contact met je zusje kan hebben. Ze komt heus wel een keer achter de waarheid. En hoe pijnlijk of moeilijk het ook is, als ze het niet wilt geloven door welke reden dan ook dan is het haar probleem.
Maar kan me heel goed voorstellen dat je haar enorm mist als jullie een goed contact hebben gehad.
Mag ik vragen hou oud je zusje nu is?
Ze gaat op een gegeven moment wel opzich zelf wonen, wie weet kunnen jullie dan jullie contact hervatten. Ik hoop het voor je.

Sterkte!
Sofie
Leven is meervoud van lef

amelie19
Berichten: 29
Lid geworden op: 25-03-2012 23:32

Bericht door amelie19 » 05-07-2012 20:32

Sofie schreef:Hoi Amelie19,

Fijn om te horen dat het goed met je gaat en het contact met je moeder hersteld is en zij achter jouw beslissing staat.
Jammer dat je geen contact met je zusje kan hebben. Ze komt heus wel een keer achter de waarheid. En hoe pijnlijk of moeilijk het ook is, als ze het niet wilt geloven door welke reden dan ook dan is het haar probleem.
Maar kan me heel goed voorstellen dat je haar enorm mist als jullie een goed contact hebben gehad.
Mag ik vragen hou oud je zusje nu is?
Ze gaat op een gegeven moment wel opzich zelf wonen, wie weet kunnen jullie dan jullie contact hervatten. Ik hoop het voor je.

Sterkte!
Sofie
Hi Sofie,

Mijn zusje is 12, zij wordt binnenkort 13.
“It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sat back and let things happen to them. They went out and happened to things.”
― Leonardo da Vinci

Plaats reactie

Terug naar “Sexueel misbruik”