ongeveer drie weken geleden...

ben jij slachtoffer hiervan, dan kan je hier je verhaal kwijt
frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 02-08-2012 17:57

Hey Sofie,

Wat je schrijft over dat ze het soms kunnen zien dat heb ik ook al gehoord. Maar als ik eerlijk ben is mijn uitstraling helemaal niet meer zoals vroeger. Ben soms best wel zelfzeker en loop met mijn hoofd omhoog dan en niet naar beneden. Dus of het daaraan ligt of gelegen heeft weet ik niet.
Enige wat ik wel weet is dat zelfs mijn telefoon nu soms gaat of ik soms rare berichtjes krijg en ik niet goed weet wat ik ermee moet doen.
Blijkbaar zitten zij hier achter maar ik laat me niet doen en ik doe niets weer.

Maar het raakt me wel binnen in maar laat het aan niemand merken, hou me ontzettend sterk.

Meer kan ik niet zeggen noch schrijven maar ik doe men best.

frauwke

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 03-08-2012 16:14

Lieve Frauwke,

Bij rare berichten of telefoontjes zou ik een melding maken bij de politie. Neem anders het op als je gebeld wordt.
En schrijf datum en tijd op.

Want het moet wel stoppen. Het is wel goed dat je sterk houd, maar sommige dingen moeten gewoon stoppen.
En als het vreselijke figuren zijn die je willen jennen moeten ze maar eens een keer opgepakt worden.

Sterkte lieve meid!
Denk aan je.
Sofie
Leven is meervoud van lef

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 04-08-2012 13:10

Lieve Sofie,

Hier in dit belgisch landje is het niet echt goed op vlak van aanhoudingen enzo en blijven aangehouden zijn.
Dus zo makkelijk is het niet hoe hard je ook vecht. Maar goed het doet er niet toe ik laat het momenteel zo zoals het is.

Ik zeg dit nu als je ziet op het nieuws momenteel bij ons dat de vrouw van Dutrouw ook vrij mag lopen terug en dat na wat ze allemaal heeft gedaan. Dan vraag ik me vaak af van wat voor zin het nog allemaal heeft.
Maar goed ieder waarschijnlijk zo zijn ding zeker ik weet het niet maar ik laat het alvast zo.

Groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 15-09-2012 20:52

Lieve Frauwke,

hoe gaat het met je meid ben je het al wat te boven in hoeverre je zowat ten boven kunt komen natuurlijk
ja weet het belgie is gewoon een apenland dutroux wil nu al met een enkelband vrij komen pfff waar gaan we naar toe? :( :x
liefs Silvia

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 04-03-2015 23:10

Hoi Frauwke,

een hele oude post nu niet te min hoop ik dat de daders toch gestraft zijn geworden , en dat je alles een beetje hebt kunnen verwerken,

groetjes silvia

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 12-07-2015 21:58

Dank je alsnog om te reageren.

De daders zijn nog steeds vrij. Dus dat schiet niet op en ik denk dat dit ook zo zal blijven.

Verder gaat het ook niet zo goed met me er is te veel gebeurd.
En ik lijk er nooit uit te komen.

Wil en zou willen schreeuwen dat ik een mens ben en geen pop waar ze alles mee kunnen doen.

Sorry.

frauwke

Plaats reactie

Terug naar “Sexueel misbruik”