het moeilijkere deel trigger

slachtoffer van verkrachting. hier mag men alles met ons delen
bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 05-05-2013 12:17

dat kleine meisje is bang en ja terecht zo voelt het voor mij en ze blijft huilen en ik huil ook
het doet pijn elke dag en nacht weer beleef het voel het en voel me vies en machteloos
dat gevoel van onmacht dat raak ik niet kwijt ben volwassen ruim maar voelt niet zo
heb nooit kind kunnen zijn al vanaf de wieg niet maar ze hebben al vroeg mijn onschuld weg genomen en dat doet pijn
ik haat mannen en ik ga ze uit de weg voor mij is op dit moment elke man een gevaar
elke man kan het doen en dat raak ik niet kwijt
als ze mij aanraken verstijf ik en ik inwendig gil ik maar ik kan niks ben hulpeloos ze kunnen alles doen wat ze willen kan me niet verzetten
en dat beangstigt me heel erg dat ik me niet verzet dat ik niet zeg blijf van me af
nu huil ik weer het wil niet stoppen en hoeft ook niet het mag er nu zijn van me na al die jaren van verbergen en ontkennen

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 24-09-2013 15:00

Lieve Belinda,

Ik heb je verhaal gelezen. Ik vind het heel moedig van je dat je het hier op het forum hebt verteld. En NEE, jij bent absoluut niet schuldig en niet slecht.
Heb je inmiddels weer goeie hulp? Ik hoop het voor jou. Ik kan je anders altijd de naam van mijn psychologe geven. Zij heeft haar praktijk in Den Haag. Ik weet natuurlijk niet waar je woont, dat hoeft ook niet. En anders weet zij misschien iemand bij nou in de buurt.
Goed van je dat je mag huilen van jezelf. Weet je, alle gevoelens mogen er zijn. Wat je mee hebt gemaakt is verschrikkelijk. Logisch dat je pijn, angst en verdriet voelt. En je mag ook boos zijn.
Dit heeft tijd nodig om het te kunnen verwerken.

Lieve groet,

Monique Amber.
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

secretgarden
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-11-2013 07:48

Bericht door secretgarden » 26-12-2013 13:16

Lieve Bibith,

Ik heb je verhaal gelezen en ik moet zeggen dat ik op het moment niet goed weet hoe te reageren!
Ik vind het heel heftig jouw verhaal en het doet me terugdenken a 'mijn dag'..31januari 2001.
Weet dat jou totaal geen schuld treft !
Al loop je naakt over 't straat...NIEMAND heeft het recht je aan te raken zonder dat jij het wil!! (is natuurlijk heel rationeel maar zo is het wél !)
Ik begrijp langs den andere kant ook je schuldgevoel,ik kamp er soms ook ng mee! (is emotioneel hé)
Maar je was e kind,ng kwetsbaarder dan ik op mijn 21j toen het gebeurde en ik kon zélfs niets doen tegen hun.
En dan heb je natuurlijk ng de vraag die je waarschijnlijk ook bij jezelf stelt:'wat als ik niet was meegegaan of wat als'...
Maar dat maakt allemaal niet uit..ZIJ hadden het recht NIET!!
Probeer vaak genoeg te zeggen tegen jezelf dat jou geen schuld treft,meer kan ik er momenteel niet op zeggen.

liefs
tinne

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 27-12-2013 13:28

ik kon niet eerder reageren Monique omdat ik het te moeilijk vind om terug te lezen
De pijn is te heftig te dichtbij het is hel
weet dat het gebeurt is en dat ik het heb geschreven
maar door niet te lezen ja weet niet kan niet uitleggen waarom ik het niet doe is raar
Ik ga binnenkort een therapie volgen weet nog niet welke
Ik word aangemeld bij iemand die eigenlijk EMDR geeft maar dat is niet geschikt voor mij maar er is nog wel een andere had ze destijds gezegd
Maar ik was toen te ziek om het te doen , ik ben nu lichamelijk iets beter er aan toe.
Ik woon te ver weg van Den haag woon in het hoge noorden in Leeuwarden dus gaat niet lukken Monique dank je voor het aanbod
Ik beleef elke dag alles weer en ja ik kan niet de gedachte van me af zetten dat ik schuldig ben met hoofdletters eigenlijk moet ik het neer zetten
Ik heb ze de gelegenheid gegeven ik bood me aan dat speelt door mijn hoofd keer op keer
Ik voel me gewoon ellendig en bang
En ja verstandelijk zegt me wel dat ik niet de schuldige ben maar mijn gevoel en alles wat er om heen zit wel
Dat gevoel dat er dag en nacht is en dat zegt dat ik fout was echt vies fout en dat ik schuldiger dat schuldig ben
En dat is zwaar heel zwaar
Mijn ouders hebben het altijd ontkend en me een vies meisje genoemd die het zelf heeft uitgelokt en die zelf schuldig is.
Ik wou dat ik inderdaad nooit de stad was ingegaan maar ja het was feest en wat voor ,voor mij is die dag nooit meer feest geweest
En jou dag secretgarden is ook een dag die je nooit vergeet het is alsof je gebrand merkt word
het koningshuis brengt geen geluk voor ons twee geen geluk rot datums dus
Ik zit er nu echt door heen dit vreet echt aan me omdat het zo pijnlijk is maar het is goed om toch te antwoorden nu
Dank jullie voor jullie lieve berichtjes

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 28-12-2013 00:23

Lieve Belinda,

Alles op jouw tijd. Ik vind je heel dapper.
Ik heb het gelezen en zal één dezer dagen echt reageren.

Liefs,

Monique
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Plaats reactie

Terug naar “Verkrachting”