Wat zou je doen als.....

Raad het woord, woordenslang enz enz enz
Gast

Bericht door Gast » 17-09-2012 18:18

afbellen met een excuse :oops: :wink:


Wat doe je als je bij iemand uitgenodigd bent om te eten maar je lust het eten totaal niet?

Gast

Bericht door Gast » 20-09-2012 13:20

opeten.... had het laatst... wasniet te eten maar wel lief bedoeld dus toch maar opgegeten.

Wat zou je doen als mensen je allemaal aan zouden staren op straat ?

Gast

Bericht door Gast » 25-09-2012 15:24

och heb ik al meegemaakt hoor gewoon doorlopen als je ze geen aandacht geeft zijn ze het snel beu :wink:

Wat zou je doen moest je morgen superrijk worden

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 25-09-2012 18:05

Zou een prachtig onbewoond eiland kopen (op een zonnige warme locatie) voorzien van luxe en allerlei gemakken en zou een tijdje alles achterlaten.

Wat zou je doen als je morgenvroeg wakker werd met een ENORME puist op je neus.. :lol:

Gast

Bericht door Gast » 25-09-2012 20:27

eeuhhh niet buiten komen denk ik zalfje bij de apotheker gaan halen ofzo en hopen dat het snel weer weg is of wel het proberen te camufleren met make- up gelukkig is de tijd van jeugdpuistje's al een hele poos achter de rug :wink: :)
wat zou je doen als je je idool plots tegenkomt?

Gast

Bericht door Gast » 10-12-2012 22:36

Ik zou haar niet opmerken.

Wat zou je doen als de kapper je haar per ongeluk paars verfde?

Gast

Bericht door Gast » 10-12-2012 23:04

Zorgen dat hij/zij het maar weer opnieuw kleurt maar eerst zou ik me toch verschrikken en kwaad worden

Wat zou je doen als je een droomjob krijgt aangeboden in het buitenland?

Gast

Bericht door Gast » 10-12-2012 23:33

Nemen natuurlijk, ik wil dolgraag naar het buitenland maar mijn uitkering is een belemmering.

Wat zou je doen als je een heel supermooi kledingstuk tegenkomt en je moet binnenkort naar een feestje waar dit echt voor past, maar je hebt geen geld?

Gast

Bericht door Gast » 14-12-2012 17:06

Een voorschot proberen te geven als het gaat en anders mijn moeder lief vragen als ze me wat geld kan lenen :wink:

Wat doe je als je op een bepaalde dag wilt trouwen maar alle feestzalen zijn al volgeboekt voor die dag en je wilt per se op deze datum trouwen

Gast

Bericht door Gast » 14-12-2012 23:51

In een kerk trouwen, je had immers niet gezegd dat alle trouwlocatie sbezet waren. ;) Ik hoef geen feest.

Wat zou je doen als je beste vriendinnetje van de kleuterschool vrienden wil worden op Facebook, maar jullie hebben elkaar snds die tijd nie tmeer gezien of gesproken?

Plaats reactie

Terug naar “Spelletjes”