hoe werkt het dan

Hier kun je met elkaar chatten en chat afspraken maken.
Gast

Bericht door Gast » 31-10-2013 21:23

Is het echt niet de bedoeling hoor was vergeten uit te loggen ka n gebeuren toch? ik hoop dat je alsnog wilt kome ?

Was er om het afgesproken uur maar was niemand kan ik ook niet aan doen :(

Daarvoor had ik al een melding gegeven dat jullie me een seintje moeten geven als julllie willen chatten hoop dat je niet kwaad bent heb hier al veel geschat en de eerste maal dat me het overkomt ligt dus niet aan jou of kwaad opzet ok?

Gast

Bericht door Gast » 31-10-2013 21:28

Nou, ik was er weer. Maar misschien werkt mijn tablet niet. Alhoewel ik wel kan lezen dat ik iets geschreven heb. Nou ja. Was wel leuk geweest. Voel me namelijk best eenzaam op dit moment. Maar misschien durf ik toch niets meer te zeggen als iemand zou antwoorden. Moet misschien gewoon zo zijn.

Gast

Bericht door Gast » 31-10-2013 21:31

Hoi mensen,

Ik had graag als jullie toezeggen om deel te nemen aan de chat om ook effectief te komen of anders een seintje te geven dat jullie niet komen zit er te wachten mis per ongeluk mensen omdat ik me per ongeluk niet had uitgeolgd ja vind ik niet fijn vind het ook jammer dat het vandaag zo moest zijn tja ben er nu even niet

MAAR ALS IEMAND WIL CHATTEN AUB HIER EEN SEIN TE PLAATSEN!!!!!!!

Gast

Bericht door Gast » 31-10-2013 21:32

Ben er nog voor jou als je wilt meid ben je in de chat?

Gast

Bericht door Gast » 31-10-2013 21:35

Dat durf ik dus niet, seintje plaatsen. I,mdurf wel af en toe te kijken. Maar ik kan ook zomaar verdwijnen, oom midden in een gesprek, gewoon bang dan, paniek. Nee, en ligt niet aan iemand anders. Is geheel mijn eigen probleem, weet ik. Ik klop gewoon niet helemaal. Sorry

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 01-11-2013 13:47

charlotte schreef:Dat durf ik dus niet, seintje plaatsen. I,mdurf wel af en toe te kijken. Maar ik kan ook zomaar verdwijnen, oom midden in een gesprek, gewoon bang dan, paniek. Nee, en ligt niet aan iemand anders. Is geheel mijn eigen probleem, weet ik. Ik klop gewoon niet helemaal. Sorry
Hoi Charlotte,

Je klopt wel hoor, en hoe meer je hier andere mensen leert kennen hoe minder je bang wordt of in paniek raakt. Denk ik. Ik vond in het begin ook dood eng op een chat.
Maar hoe maar je aangewend raak ook aan de andere leden, hoe beter het gaat. Met andere woorden, wees jezelf. En je mag echt ruimte innemen. Je bent het echt waard!

Dus probeer het en zullen we ong elke donderdag proberen te chatten... voor hen die het leuk vinden en ook aandurven?

En je bent altijd vrij om te vertrekken.
Niets moet alles mag!

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 01-11-2013 13:47

En sorry dat ik gisteren niet was. Was even echt te moe :oops:
Leven is meervoud van lef

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 01-11-2013 14:35

Ik vind het een goed idee om op donderdag te chatten.
En voor mij geld ook dat iedereen me een pb mag sturen, als je op een ander moment wil chatten. Als je eenzaam voelt bijvoorbeeld.

Liefs,

Monique
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Gast

Bericht door Gast » 01-11-2013 15:34

Ok fijn meiden,

:)


Wil even terug komen op gisteren sorry voor mijn overdreven reactie;

miss tuurlijk is de chat vrijblijvend en jullie mogen komen en gaan wanneer jullie willen,

Maar het deed me wat pijn, dat ik er even niet was er direct word verondersteld dat ik niet wil chatten met iemand miss eerst vragen hoe het komt ? voor zulke veronderstellingen te maken,

Heb altijd met iedereen willen chatten maar ok het is opgelost en uitgepraat :)

Hopelijk tot donderdag geeft niet als jullie niet kunnen komen of willen of bang zijn heel begrijpelijk maar kan je toch vermeleden aangeven weet ik niet?
Het is gewoon niet fijn als je er meer dan een half uur wortel staat te schieten en dan toch nog iemand mist


Tot donderdag allemaal wie wil en kan en durft maar ik blaf wel maar bijt niet hoor :wink: sorry
liefs silvia

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 01-11-2013 17:11

Ha ha lieve Sylvia, blaffen mag hoor.

knuf
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Plaats reactie

Terug naar “Chatbox”