hoe werkt het dan

Hier kun je met elkaar chatten en chat afspraken maken.
Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

hoe werkt het dan

Bericht door Monique Amber » 09-10-2013 14:32

Hoi allemaal,

Als ik op het forum kom, wil ik ook weleens kunnen chatten met jullie. Deze topic gaat over chatten, maar ik zie nergens iets waar ik de chat kan openen. Hoe werkt dit?

Lieve groet,

Monique.
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Gast

Bericht door Gast » 13-10-2013 21:49

Hoi Monique
http://www.webhelpje.nl/chatbox/chatbox ... LSMchatbox

Dit is de link naar de chatbox als je er op klikt geef je je nicknaam aan en kom je in de chatbox

Misschien kan je wel best een oproepje plaatsen zodat meerdere mensen het weten hoef je niet alleen te chatten :wink:

liefs silvia

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 13-10-2013 22:36

Dank je wel lieve Sylvia!
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Gast

Bericht door Gast » 13-10-2013 22:49

Graag gedaan :)

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 14-10-2013 17:26

We kunnen misschien ook weer een avond in de week prikken waar meer mensen kunnen komen chatten? is dat een idee?

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 14-10-2013 19:23

Ik heb dat nog nooit gedaan. Ik vind het wel een goed idee. Met een thema dan ofzo?

Liefs,

Monique
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Gast

Bericht door Gast » 21-10-2013 22:59

Ja ok mij ook prima hoor,meiden

Welke thema zou je dan willen? OOk voor de andere mensen
willen jullie erover nadenken heb het in het verleden nogmaals gevraagd voor een thema

Maar ik kreeg niet echt reactie gewoon chatten is ook wel leuk,
Maar wel eng begrijp ik wel de eerste keer,

Nu ik kan elke avond van de week misschien vragen wie het graag op een bepaalde dag heeft?

Stel voor als jullie willen en zin hebben misschien een proefchat of zo te houden voor de nieuwere wil of kan iemand as donderdag de 24ste rond 20 U 30 :)

Liefs Silvia

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 22-10-2013 10:41

Ik kan komende donderdag, de 24ste wel.
Tja, ik heb eens nagedacht over een thema. Ik dacht toen eerst aan dingen passend bij dit forum. Maar een luchtig onderwerp, zoals bijvoorbeeld hobby's of koken kan natuurlijk ook. En gewoon vrij chatten vind ik ook goed. Dat is eigenlijk ook wat ik zocht. Op Facebook kan je altijd heel makkelijk vrij chatten met degene die online zijn. Dat is eigenlijk wat ik zocht. Maar, dat kan hier niet denk ik.
Zo op afspraak vind ik best eng. Ik ben zó bang dat ik niks weet te zeggen. Maar, dat is een kwestie van een keer ervaren.

Liefs,

Monique
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Gast

Bericht door Gast » 22-10-2013 14:06

Hoi Monigue,

Jawel je kan hier ook vrij chatten hoor tenminste als er mensen online zijn die willen chatten je kan bv ook een pb sturen naar iemand als je graag met die persoon chat Op voorwaarde natuurlijk dat die persoon ook wil,

Die afspraken zijn er gewoon dat er er meerdere mensen op de hoogte zijn
Als je graag met mij willen chatten ofzo en we zijn alle 2 online stuur je me bv een pb en kom ik naar de chatbox ok?


Er kan over alles gechat worden tuurlijk mogen lichtere thema's ook er zijn geen regels voor hoor,

fijn dat je donderdag kan ja op afspraak raar miss maar ik denk voor de eerste maal miss beter?

Liefs Silvia

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 22-10-2013 18:43

Misschien lukt het mij ook donderdag as. Hoop dat ik tegen die tijd weer thuis ben..

Plaats reactie

Terug naar “Chatbox”