Het positieve van vandaag


Hier kun je gewoon over leuke dingen met elkaar hebben. Of gewoon over het weer. Luchtige onderwerpen dus.
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 24-10-2011 18:50

Lieve Maatje fijn dat je steun van je man hebt ondervonden vadaag,
ben blij voor je

Gast

Bericht door Gast » 24-10-2011 23:24

Inderdaad fijn Maatje dat je een betere dag hebt gehad.

Haha klopt Silvia, inderdaad veel geshopt. Veel gezien ook en elke avond een musical bezocht. Ben ik dol op! Mijn portemonnee alleen iets minder;) Maar ja, toe maar hihi.

Gast

Bericht door Gast » 25-10-2011 00:12

Hi hi, just me als je in londen bent mag je toch genieten meid... tja dan nu wat mider uitgeven hé :wink: welke musicals heb je bezocht?
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 25-10-2011 22:03

Haha dat is zo ja! Ja idd, minder uitgeven nu!! Ben naar wicked, les miserables en legally blond geweest. Super leuk, vooral wicked!
Liefs justme88

Gast

Bericht door Gast » 25-10-2011 22:39

Wow justme wicked.... o daar wil ik zo ontzettend graag heen. Is het het waard? (al zou ik dan naar de Nederlandse variant gaan)

Ben blij dat je eht zo leuk hebt (gehad)

Het positieve aan vandaag ? dat ik weer iets durfde te delen met jullie,
Dat de kleine steeds meer begint te praten (is ze wel echt 2... ? )
En dat de zon scheen (en ik met rijles niets heb geramd :) )

Liefs, Kimberly

Gast

Bericht door Gast » 26-10-2011 00:40

@ Just me ja leuk meid, zelfde vraag als Kimberly :) :wink:

@kimberly wat fijn dat je kleine meid al zo lekker praat ... meid
ja ze is zoals de mama emotioneel ook al volwassener..; echt wel een meid van jou dus :)

Wat goed dat je rijles goed is verlopen? sinds wanneer volg je rijles wist het niet?
Fijn dat de zon scheen in Nederland althans denk ik dan :wink:
En dat je je er goed door voelt
morgen is het bij ons ook beter weer!!
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 26-10-2011 20:02

Ja KImberly en Silvia, Wicked is absoluut de moeite waard! Ik zal hem jullie zeker aanraden. Heb genoten in mn stoel hihi.

Wat goed dat je zoveel positieve dingen op hebt kunnen noemen van gister. Ben blij voor je dat dat je lukt en dat je de positieve dingen ziet en kan benoemen. Knap dat je weer iets hebt durven delen. Zal niet meevallen! En fijn dat je niks geramd hebt, haha ik moest wel om die zin lachen;)

Liefs justme88

Gast

Bericht door Gast » 26-10-2011 23:37

Ha justme, is hier vrij gewoon om dat zo droog te zeggen... Grappig dat je er om moet lachen, maakt min ook aant lachen. Ken de uitdrukking voortuinen omoegen ook niet dan ?(zelfde als niets rammen )

Ik les nu en aantal weken, 16 lessen gehad dus ja. Joop (instructeur) wil het examen aanvragen.. Ik heb eerst maar de proeftoets aangevraagd voor 8 november, dan maar een kijken hoe dat gaat.
En voor de vraag komt, ja ik heb mijn theorie gehaald(voor de hele nieuwsgierige 0 fouten)

Ja ik ben wel positief over mijn dagen gelukkig... Al geniet ik er niet van denk ik , toch is het goed dingen wel te benoemen (sprak ze als een ware peut...)

O nou wie weer toch maar het spaargeld gebruiken voor wicked dan... Maar alleen gaan is zo saai, iemand zin om mee te gaan?(Haha)

Vandaag was positief wat de kleine mijn armen grappig vond, of vooral de tekeningen erop (littekens van vroeger) moest er daardoor zelf wel op glimlachen. Je schaamt je er zo voor en je kind gaat er mee fantaseren. Och ik hou van kinderen, ze veroordelen je niet gelijk(op die leeftijd,...)

Zal mijn mond eens houden...

Liefs en een knuffel
Kimberly

Gast

Bericht door Gast » 01-11-2011 23:35

waauw profichiat lieve Kimberly,
Dat je Honderd procent had jeetje mag ik wat van je verstand lenen :) :wink: fijn dat het zo goed gaat meid op de rijles
Doe dat wat met je zelfvertrouwen dat je zoveel bereikt? wat ik weet dat je je zelf nog al eens onder uithaalt je ziet dat het echt niet nodig is he :)

en dat je zo kan lachen om je dochter je verdient dat echt meid ik wens je nog hele prettige momenten samen
liefs Silvia


ben blij dat ik weer op het internet kan! :D en bij jullie kan zijn

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2011 20:07

het positieve van vandaag is!
Dat ik na lang wachten geen één maar twéé mails van mijn therapute heb gekregen voelt wel goed :) ik dacht dat ze niet meer ging reageren :oops:

Plaats reactie

Terug naar “Praat Paal”