Het positieve van vandaag


Hier kun je gewoon over leuke dingen met elkaar hebben. Of gewoon over het weer. Luchtige onderwerpen dus.
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 25-01-2012 19:03

Ohhh wat schatig ja de mama kan het ook goed uitleggen he :)
En wat zegt ze zo al ? ben nogal nieuwschierig :wink:
een slimme meid
fijn dat je weer lekker even thuis bent lieve Kimberly!! Ik hoop dat je er wat van kan en mag genieten kiss
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 25-01-2012 19:05

het positieve van vandaag was voor mij dat ik weer een afspraak gemaakt heb met begleid wonen nadat ik me de vorige keer verslapen had en ik niet meer durfde bellen maar ik heb dus een nieuwe afspraak de 6 februari durf eindelijk een beetje te dromen over de toekomst al is het maar een (beetje) is toch al een start!! :)

Gast

Bericht door Gast » 26-01-2012 13:39

Wat goed Silvia!

Het positieve van mij vandaag is dat ik, ondanks mijn angst om te bellen, toch naar mijn oude stage heb gebeld en daar straks langs ga!! Heb er wel zin in om de kinderen weer te zien, en m'n begeleidster van vorig jaar was ook heel erg enthousiast dat ik langs wilde komen :)

Gast

Bericht door Gast » 26-01-2012 14:40

Wat goed en leuk zeg meid..
heb je er lang stage gelopen vorig jaar? Knap zeg dat je je angsten hebt aangedurft en overwonnen hebt;
Laat je strak wat weten hoe het afgelopen is?
Succces meid idd positief lieve Lovely
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2012 18:26

Ik heb daar een heel schooljaar 3 dagen in de week stage gelopen, dus dat is best lang.
Het was heel erg leuk om de kinderen weer te zien. Een aantal kwamen uit zichzelf naar me toe om me te knuffelen, echt zo lief! En die kindjes vroegen ook: kom je morgen weer? En ik zo van: nee, ik kom niet weer morgen. Keken die kindjes echt heel sneu, dat vond ik best zielig, maja.
En mijn stagebegeleidster miste me wel, ze moet nu alles alleen doen omdat ze geen andere stagaire heeft, dusja.

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2012 18:30

Wat leuk; Lovely

ohh moet verterend zijn geweest die kindje's zien :)
fijn dat je stagebegleidster het ook leuk vind
miss als vrijwillger's werk? In de vakantie ofzo weet niet als dat kan
denk alleen maar mee :wink:
Wat studeer je dan? Doe je nu elders stage?
Knap gedaan meid :)
knuff
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2012 19:34

Vrijwilligerswerk kan niet, het is een basisschool, dus die zijn in de weekenden en vakanties dicht :wink:
Ik loop nu op een andere basisschool stage, daar heb ik het ook een erg naar m'n zin.

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2012 19:40

ach ja even dom van mij :oops: wil de kinderen in de vakantie naar school laten gaan en in het weekend ze zullen het graag horen :lol:

Studeer je dan voor leerkracht of kinderverzorgster?

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2012 20:17

voor mij was vandaag de zon het positieve al een verwarmd terasje meegepikt en een slaatje met kip gegeten met 2 glazn wit wijn was lekker en laarsje's gekocht heb me weer eens goed laten gaan :oops: :wink: :lol:

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2012 20:20

Ah fijn silvia :) je verdient het ook

Plaats reactie

Terug naar “Praat Paal”