Waarom is het zo stilletjes op dit forum


Hier kun je gewoon over leuke dingen met elkaar hebben. Of gewoon over het weer. Luchtige onderwerpen dus.
Plaats reactie
Gast

Waarom is het zo stilletjes op dit forum

Bericht door Gast » 14-03-2015 23:57

Hallo allemaal

Ik vraag me af waarom het zo stil is op dit forum? Het lijkt wel of dit forum meer als een jaar heeft stilgelegen. Ik vind het zoooo jammer. :cry:
Het lijkt soms wel een spookforum. En dat terwijl de opzet zo mooi is, en ik denk dat veel lotgenoten hier steun zouden kunnen vinden. Maar het nodigt ook niet uit tot aanmelden natuurlijk, als je ziet dat er op veel berichten al meer dan een jaar niet is gereageerd. Kan iemand mij uitleggen hoe dat komt? Ik heb gezien dat er een ledenstop is geweest, en ik vraag me af waarom? Is het nog de bedoeling dat er nieuw leven komt in dit forum, en zo ja, kunnen we daar een steentje aan bijdragen?

Al zovast een knuf voor je reactie.
Groetjes Jolanda ( joptimist )

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 15-03-2015 00:38

hoi joptimist ,

Ben ook maar recent weer terug het is een feit dat hier vroeger meer geageerd werd maar mensen zijn bezig met hun verwerking gaan door met hun leven..., etc.. vind het ook wat jammer,

in mijn ervaring is het soms weer drukker dan weer stiller...,
ja een forum in leven houden is niet altijd zo makkelijk,

ledenstop ja weet ook niet zoveel van meer een vraag voor Sofie

Die dit forum als beheerder alleen doet wat niet zo makkelijk is want ze heeft natuurlijk ook nog een leven hierbuiten, en moet ook aan haar verwerking werken,

maar ik geloof dat het wel weer in de toekomst beter gaat worden,

en ik hoop dat je blijft,? :) en ja je draagt zeker een steentje bij hier meid,

Liefs silvia

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 18-03-2015 02:49

Lieve Jolanda,

Het is inderdaad zo dat iedereen het heel zwaar heeft met de verwerking. Ik ben zelf ook lang weg geweest. Toen het zo stil werd, gaf ik het komen hier ook op. En ik heb het heel zwaar in therapie en merkte op een gegeven moment dat ik geen energie voor het forum meer had. Ik schrijf veel. Mijn blog en mail aan mijn psych. En dan lukte schrijven hier niet meer. Verder kom ik vooral op het gesloten gedeelte.. Maar goed, lotgenotencontact is juist zo fijn. Op facebook heb ik ook veel lotgenotencontact en dat is veel meer open. Dat vind ik erg fijn. Hier blijft het anoniem.
Ik hoop dat dit forum niet doodbloedt, als dat niet al zo is.

Liefs,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Plaats reactie

Terug naar “Praat Paal”