Wat vind je van het weer vandaag?


Hier kun je gewoon over leuke dingen met elkaar hebben. Of gewoon over het weer. Luchtige onderwerpen dus.
Plaats reactie
Gast

Wat vind je van het weer vandaag?

Bericht door Gast » 30-01-2012 19:55

Ik vind het weer vandaag, te koud voor mij. En van sneeuw hou ik niet echt. Doe mij maar de zon :)

Gast

Bericht door Gast » 30-01-2012 22:39

Nu ja vind het wit landschap wel mooi durf er alleen niet doorlopen bang dat ik val :oops: het gaat siberisch koud worden zeggen ze althans bij ons :shock: brr.. heb eigenlijk ook liever 30 graden kan zéééééééééééér goed tegen de warmte!! :)

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 31-01-2012 12:28

Ik vind sneeuw ook wel mooi, maar wel koud hihi. Dus het zonnetje en 30 graden mag ook wel van mij
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 03-02-2012 21:32

zal ik effe de mensen een beetje jaloers maken ;)
in belgie is het -9 hier is het bijna 20 graden :) ;)
echt vreemd terwijl je beseft dat het wel winter is :D

stoute marilous die mensen een beetje wil plagen ;)
liefs
marilous

Gast

Bericht door Gast » 03-02-2012 21:58

Hé Marilous;
Jebent goed aangekomen lees ik :)
Fijn dat je het goed maakt;
Kom nog maar wat zout in de wonde strooien ja :wink: :lol:
een verse sneeuwlaag erbij gehad vandaag br;.. je mag altijd wat warmte opsturen hoor :wink:

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 03-02-2012 23:01

Ik vind dit altijd leuk dit weer. Bedoel ik hou wel van sneeuw want ik speel zelf er nog wel graag in ook al ben ik een twintiger. Maar ook zie zo graag de katten erdoor lopen en dan binnen komen met een witte snoet enzo.

Verder enige nadeel is na de sneeuw kan het zo een modderpoel zijn met al die auto's die erdoor zijn gereden enzo maar ook door het zout.

Verder vind ik het best wel koud maar daar kan je je tegen kleden maar het mag voor mij ook wel ietsjes minder koud zijn.

Maar vind het wel eens fijn.

Gast

Bericht door Gast » 04-02-2012 01:31

hey silvia :)
ja ik heb op 3 verschillende vluchten gezeten 1 van 8,5 uur 1 van 4,5 uur en 1 van 1h
twas de moeite.

als je mij jouw adres stuurt wil ik je wel een kaartje met wat zon opsturen :) hihi

maar ik vind het zelf ongelofelijk vreemd dat ier goed weer is in de winter en gelijk frauwke zegt ik hou ook wel van de sneeuw.
maar ik vond het de laatste dagen toch weer net te koud, zeker op de brommer manmanman ik was bevroren en pijnlijk dat da is aan u vingers;

als ik wa zon op stuur stuur jij dan een beetje sneeuw op? :)
ze zijn hier zot van de sneeuw want het sneeuwt ier zo goed als nooit. :D

liefs!

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 04-02-2012 11:37

koud en mooi! Sneeuw!
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 21-02-2012 22:11

snert weer...

Letterlijk ook want ik heb vanmiddag erwtensoep(snert) gekookt hihi
(met als gevolg groene muren want de kleine vond het leuker om te gooien dan te eten ha ha )

Liefs,
Kimberly

Gast

Bericht door Gast » 21-02-2012 22:35

Hi, hi Kimberly wat een vergelijking nu ja vind die regen ook niet leuk
maar beter dan sneeuw nu durf ik tenminste wandelen buiten :oops: :lol:
hoop dat het zonnetje snel schijnt nu ja wil wel wat van je soep proeven als het mag dat is groente soep zeker he?

Plaats reactie

Terug naar “Praat Paal”