Huisdieren


Hier kun je gewoon over leuke dingen met elkaar hebben. Of gewoon over het weer. Luchtige onderwerpen dus.
Plaats reactie
Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 29-08-2013 10:16

Sofie schreef:
Jess schreef:
Sofie schreef:Leuk Jess!!! :)

Labradors zijn volgens mij ook echt knuffel honden... :)

Veel plezier met haar!

Groetjes,
Sofie
Ze is echt een schatje vanmorgen ook even in ochtend flink knuffel moment dat helpt soms wel.
Haha leuk!! echt een knuffel hond dus ;)

Groetjes,
Sofie
Ja dat klopt ze is wel heel erg knuffel ze voelt het ook als ik niet lekker in me vel zit dan komt ze even troosten

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 29-08-2013 10:40

Ja lief is dat he, doet mijn hondje ook. :) Het zijn echt je beste vrienden voor je leven!! ze blijven je altijd trouw.
Leven is meervoud van lef

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 29-08-2013 10:43

Ja daar heb je helemaal gelijk in! Wat voor hond heb jij dan?

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 29-08-2013 10:44

Ik heb een Duitse Herder. :)
Leven is meervoud van lef

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 30-08-2013 00:49

O dat zijn wel grote honden ik ben meer van de labradors
ach als ze maar lief zijn en dat zijn duitse herders vast ook we.
Wat is hier op dit forum stil trouwens zijn maar weinig leden echt heel erg actief of komt door de vakantie?

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 02-09-2013 14:43

Hoi Jess,

Labradors zijn toch ook grote honden, volgens mij van het zelfde formaat als de Duitse Herder. En Duitse Herders zijn lief! Het hangt wel af van de opvoeding die ze krijgen... maar de mijne is echt een lieverd en ook erg waaks.
Maar daar staan DH om bekend.

Ja het is best stil op het forum. Komt ook door de vakantie denk ik, maar ook doordat soms met wat leden minder gaat of het heel druk hebben??
Ik probeer wel contact met stille leden te zoeken, omdat ik het wel prettig vind dat iedereen wel mee doet. Maar ja ... soms ben ik ook stil. Omdat het wat minder gaat of druk heb even met andere dingen en weinig energie overhoud om op alles te reageren.

Maar komt vast wel goed.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 02-09-2013 19:36

Dan ben ik wel benieuwd heb jij vrouwtje of mannetje als herder? ze zijn denk ik toch grote dan labradors ach die van mij is best wel dik zak die labjes eten van alles.

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Huisdieren

Bericht door Danique » 26-09-2013 08:39

Wat een leuke topic!

Heb zelf 2 katten en dat is zeker nu ik thuis zit zo fijn.
De hele dag zijn ze bij me en als ik ff verdrietig ben, komen ze heerlijk bij me zitten. Ze voelen precies aan wanneer ik behoefte heb aan een knuffel.

Groeten
danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Re: Huisdieren

Bericht door Jess » 28-09-2013 23:13

Danique schreef:Wat een leuke topic!

Heb zelf 2 katten en dat is zeker nu ik thuis zit zo fijn.
De hele dag zijn ze bij me en als ik ff verdrietig ben, komen ze heerlijk bij me zitten. Ze voelen precies aan wanneer ik behoefte heb aan een knuffel.

Groeten
danique
Dieren voelen precies aan hoe je voelt dat is wel zo fijn dan voel je ook niet zo alleen.

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 29-09-2013 15:30

Ik ben een kattenmens. Al vanaf dat ik een baby was zijn er katten in mijn leven. Ik ben opgegroeid met een Siamees. Zij heette Peneda en ik was één maand en 25 dagen ouder.

Nu heb ik een oranje-bruine kat van ongeveer tien jaar oud. Ze is waarschijnlijke een halve Abbessijn en half Europees korthaar. We hebben haar zes jaar geleden uit het asiel gehaald. Ze was een zwerfkat. Wij hebben haar Sammie genoemd.

Voor die tijd waren wij een keer bij circus Moskou. Daar deden ze ook optreden met katten. Ik heb bedacht dat Sammie uit dat circus komt. Dat ze is ontsnapt, of op straat is gezet (want een jaar later deed het circus niks met katten). Sammie staat namelijk weleens op haar achterpoten, zoals een stokstaartje.
Verder is ze ook heel maf. Ze speelt heel leuk met haar muis. Als we een prop papier naar haar schoppen, schopt ze het terug. Als ze aandacht wel doet ze haar pootje omhoog of tegen ons en met haar nagels. Of als we langslopen geeft ze een tik met haar voorpoot.
's Middags krijgt ze een half blikje vleessie. Ik maak dan een bepaald mjam mjam geluid en dan komt ze, want ze weet wat dat betekent.

Lieve groet,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Plaats reactie

Terug naar “Praat Paal”