Lut de therapeute!!

Als je je boosheid wilt uiten, gewoon even van je af wilt schreeuwen typen. Dat kan hier. Vloeken is wel verboden. Verder mag je schelden enz. Als het je lucht ga je gang!
Gast

Lut de therapeute!!

Bericht door Gast » 15-09-2012 02:21

Ik heb je graag maar ook weer niet ik hou van je en ik haat het dat ik zo afhankelijk van je ben je vernedert mij of mijn gevoel vertelt dat je me vernedert
ik wil een andere therapeute neen of toch weer niet;
Ik hou van je en dat doet zééér al voel ik me soms een ijspegel door jou en ook weer een straal zon en een gloeiende zon waar ik bijna aan verbrand.en ik vertrouw je maar je neemt het ook weer van me af.
Ik ben enorm kwaad en teleurgesteld vandaag in jou toch mis ik je al weer.
Hoe durf je me gemakzuchtig te noemen??? Ik heb pijn en voel me gfrustreerd je zit daar maar in je stoel en zit wat te te schrijven terwijl je me niet helpt en ik wel en moet door gaan in dit leven.
Mag niet tegen jou praten hoe ik tegen mijn moeder spreek.
Hoewel ik je dikwijls als moeder aanzie.., Ik hou van jou en mis je en ik ben zo KWAAAD op jou.
je denkt dat ik me aanstel maar dat doe ik niet.
Heb al spijt dat ik weer zo een woedeaanval had maar wie heeft de lawine veroorzaakt??? Niet ik... ik heb niets volgens jou? Waarom lig ik dan zo in de war met mijn gevoelens???
IK ben kwaad op jou en op mezelf dat ik me iedere keer weer zo laat kwetsen als iemand zo kort bij mij komt. EN toch wil ik je dicht hééél dicht te dicht!! stom wicht dat ik ben :x :cry:

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 15-09-2012 08:51

Hey Silvia,

Lastig hé die tegenstrijdige gevoelens.... wou dat ik je er een beetje mee kon helpen.

Veel sterkte!
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 15-09-2012 11:50

kom je een knuffel brengen....(((((silvia))))) als je wilt

snap je zo....
sterkte meis

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 15-09-2012 12:39

Moeilijk en verwarrend zeg, sterkte!

Gast

Bericht door Gast » 15-09-2012 14:46

Dank jullie wel,
Lieve meiden, tuurlijk mag een knuffel Damskey ja is idd erg verwarrend.
Maar ja .... hoort bij het leven zeker
knuf liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 15-09-2012 21:45

momenteel voel ik niets om haar gewoon leeg geen boosheid maar ik mis haar ook niet net of ze niet bestaat heel bizar heb haar gisteren nog wel een mail gestuurd hoewel ik er niets op terug krijg ben ik helemaal niet kwaad miss een bescherming weet niet zo goed behalve dat mijn hele lichaam rilt :roll: :roll:

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 16-09-2012 10:51

knuf van mij.
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 18-09-2012 16:34

Nu ja al met de bibber om vrijdag terug te gaan krijg geen mail terug nu was wel een vrij grofe mail nu hoop ik dat ze niet kwaad op mij is hoewel ik nog wel kwaad op haar ben eerder teleurgesteld in haar,
Mijn leven is nu niet bepaald gemakzuchtig moet elke dag hard vechten
ach ja...

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 18-09-2012 21:49

Mag ik je ook een knuf geven?

Gast

Bericht door Gast » 18-09-2012 22:05

tuurlijk mag dat dank je

Plaats reactie

Terug naar “Boosheid (verborgen)”