Lut de therapeute!!

Als je je boosheid wilt uiten, gewoon even van je af wilt schreeuwen typen. Dat kan hier. Vloeken is wel verboden. Verder mag je schelden enz. Als het je lucht ga je gang!
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 24-06-2013 15:48

Silvia schreef:Hoi Light in darknes,

Met mij en mijn therapeute verloopt het momenteel heel goed gelukkig weer en ze heeft me ook nooit laten vallen ik mocht altijd weer komen gelukkig alleen nu haat ik haar wel een beetje maar dat is om dat ze gaat stoppen met werken

liefs Silvia
knuf lieve Silvia,

Kan je naar iemand anders toe, of moet je die weer zelf zoeken... ?

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 24-06-2013 16:57

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie reactie's ze is er nog tot kerst hoor!
Maar ja voel me in de steek gelaten,
Iemand anders? ze stelde haar dochter voor ik ken haar wel maar vind k maar vreemd om dat ik haar dochter wil zijn en ook om dat ze nog zo jong is;

Ik zal zelf wel op zoek gaan en ik hoop iemand te vinden heb nog even tijd om te zoeken gelukkig maar een therapie relatie van meer dan 10 jaar, laat zijn sporen toch na

Ik denk dat ze op vervroegd pensioen gaat
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 26-06-2013 08:35

ja ik weet niet hoe oud die dochter is
maar misschien is er wel al iets vertrouwd
misschien kun je eens kennis maken met die dochter

en het lijkt me ook best een zwaar beroep,zoveel verschillende verhalen
je moet het maar mee doen,maar voor haar is het misschien tijd om rust te hebben

dikke knuffel

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 26-06-2013 13:28

Hoi Silvia

Ja 10 jaar is een hele lange tijd
Dan ben je toch gaan "hechten"
Je gaat vergelijken degene die hierna komen en dat is moeilijk maar moet je niet doen natuurlijk
Die dochter zou ik eigenlijk inderdaad niet echt doen ,staat te dicht bij je oude peut
Alleen als echt niet anders kan zou ik het overwegen
Ik ben blij dat ik nog steeds dezelfde heb maar ik mag niet kiezen ik krijg er gewoon een van het ggz
Als ik echt niet met diegene kan zoeken we wel ander maar is moeilijk dat wel
Ik hoop dat je snel toch een lieve en goede vind

Liefs Belinda

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 26-06-2013 14:04

Silvia schreef:Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie reactie's ze is er nog tot kerst hoor!
Maar ja voel me in de steek gelaten,
Iemand anders? ze stelde haar dochter voor ik ken haar wel maar vind k maar vreemd om dat ik haar dochter wil zijn en ook om dat ze nog zo jong is;

Ik zal zelf wel op zoek gaan en ik hoop iemand te vinden heb nog even tijd om te zoeken gelukkig maar een therapie relatie van meer dan 10 jaar, laat zijn sporen toch na

Ik denk dat ze op vervroegd pensioen gaat
liefs Silvia
Lieve Silvia

Ik denk ook dat het goed is om iemand anders te zoeken dan haar dochter. Ook al zou ze misschien wel goed zijn, maar je gaat toch vergelijken en of het nou fijn is. Stel dat je graag over wilt hebben dat je in de steek voelde gelaten door je vorige peut. Dat zou je niet zo makelijk kunnen vertellen tegen haar, omdat je weet dat dat haar moeder is.
Maar het is zo moeilijk he om iemand anders te vinden die je weer moet gaan vertrouwen.

Heel veel sterkte,
Sofie en een knuf
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 26-06-2013 19:33

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie berichten :)

Neen ben ook niet van plan om bij haar dochter verder te gaan hoor,
Ikdenk dat het ook raar zo zijn voor de dochter als ik altijd over haar moeder begin en voor mij ook niet,

Ja ok vervroegd pension ja moeilijk werk ook al werkt ze maar 2 dagen wat toch niet superveel is denk ik dan, terwijl ze toch alleen maar zit schrijft en luistert denk ik dan sorry is mijn frustratie :oops: :x volgens mij heeft ze geld genoeg verdient

Ach ja ik zal wel iemand anders vinden

liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 26-06-2013 19:56

Sterkte lieve Silvia, met het zoeken naar een andere therapeut.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 27-06-2013 13:59

Dank je lieve Sofie!

Plaats reactie

Terug naar “Boosheid (verborgen)”