stoemme mensen!!

Als je je boosheid wilt uiten, gewoon even van je af wilt schreeuwen typen. Dat kan hier. Vloeken is wel verboden. Verder mag je schelden enz. Als het je lucht ga je gang!
Plaats reactie
wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

stoemme mensen!!

Bericht door wie? » 21-06-2012 08:54

euhm vloeken mag niet hé! Maar heb er echt wel zin in!! Heb soms zoooooooooon hekel aan mensen niet te doen. Vraag me soms echt af waar hun verstand zit!! Snappen wie snappen kan. Vooral egoïstisch denk ik!!

trigger

een voorbeeldje van stoemme mensen!! In belgië is er weer een schandaal aan het licht gekomen van Walter Capieu (weet niet hoe je het precies schrijft) Echt een schande maar dat er dan mensen zijn die vinden dat die mens nog mooie dingen kan zeggen en dat die dan nog eens geloven wat die mens te zeggen heeft in een of ander stoem interview. Over dat hij blij is dat het geweten is want dat hij er altijd mee heeft ingezeten en op een ander moment zegt hij weer andere dingen. Niet dat ik het volg want ik ga die dingen liefst uit de weg. Maar het ergste is dan dat er een 'vriendin' belt en die zegt dat ze er een interview van gelezen heeft en dat die mens wel schone dingen zegt. Ik zeg dan van ik wil het niet weten!! en toch begint ze erover te vertellen. Dat kan ik niet begrijpen. Gewoon er toch over vertellen terwijl ze van mijn verleden afweet! Dat kan ik niet begrijpen!!!

En dan mijn stoemme vader er nog eens bij!!! De ene dag ben je alles en de andere dag kan hij je wel doodschieten. Hij kan alleen maar zijn visie zien en oogkleppen voor de mening van anderen. GRRRRRRRRR

Sorry moest er even uit; En nu ga ik rustig verder studeren.

Groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 21-06-2012 14:21

Hoi Wie?
Inderdaad heb ook dubbele gevoelens over Walter capio
een jeugdzonde zegt hij EEEuuh als het dat maar was;
Hij heeft het vroeger altijd ontkent omdat anders zijn carriere voorbij was hé
Tja geloof wel dat hij miss echt wel spijt heeft maar hij moet het ook niet minimaliseren erg op het nieuws allemaal tegenwoordig jammer van je vader
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 21-06-2012 22:42

Hoi Wie?,

Het nieuws ontga me vaak omdat ik niet naar kijkt omdat ik het soms allemaal niet aan kan horen. Dus ik weet er weinig van.
Maar ja sommige hebben echt oogkleppen op.

Sterkte soms kan je ook de telefoon ophangen als het via de foon gaat.
En dan uitleggen dat je al gezegd had dat je er niks over wilde horen?...
Wat je vader betreft vind ik het erg dat die soms zo naar doet... zucht...

Sterkte meid!
ook met leren
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Boosheid (verborgen)”