Dochter van......

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
Plaats reactie
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Dochter van......

Bericht door silvia wild rose 77 » 11-03-2015 17:34

Hoi, iedereen staat een beetje in mijn dagboekje van mensen die me langer kennen , weten mijn verhaal maar andere niet ,
Had graag wat reactie's hoe jullie erover denken gewoon lezen mag ook hoor :wink:

Mijn eerste therapeute is gestopt met werken al meer dan een jaar en een paar maanden was en is soms nog behoorlijk moeilijk :(

Ben ik eerst terecht gekomen bij een andere therapeute maar ging niet zo goed :(

Dan ben ik weer een therapeute gaan zoeken... Het was niet zoals bij Lut mijn eerste therapeute dus maar ging op zich wel ook zij ging elders werken :(

Na een lange zoektocht niet ect gevonden wat ik zocht!
Ben ik terecht gekomen bij de dochter van Lut is ook een therapeute,
Het is een lieve vrouw hoor....., Maar vind het ook niet echt bij haar :(
Ook al omdat we leeftijdgenoten zijn... heb liever een wat ouder iemand, :oops:

Heb het met haar over gehad ze begrijpt het wel... en ze wilt echt moeite doen om me de therapie te geven die wil..., Maar is moeilijk,
Ik wou stoppen maar dat vind ze niet zo een goed idee omdat ik waarschijnlijk binnenkort werk krijg.... en dat ze dan kan bellen als iets niet goed gaat op werk etc....

Ik wil haar echt niet kwetsen maar ik heb niets aan haar therapie kom neutraal binnen en kom neutraal weer buiten,
terwijl ik bij lut van alles voelde ook veel woede, kwam er dikwijls kwaad buiten :oops:

Maar soms ook heel vrolijk en opgewekt en bij haar voel ik niets is dit normaal?

Morgen heb ik een afspraak ik ga wel omdat ik mijn afspraken toch wil nakomen...., Maar zegt me totaal niets :(
:oops:
Heb echt geen zin om te vertellen aan haar hoe ik me voel of wat er gebeurd is etc...

Te fel aan iemand gehecht zijn is ook niet goed.. Maar dit vind ik ook maar niets
:oops:
liefs silvia

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 11-03-2015 22:06

Lieve Sylvia,

Dit lijkt me heel lastig. Ik weet hoe moeilijk het voor jou was om van Lut weg te gaan. Maakt dat het misschien ook moeilijker om dan een nieuwe therapeute te vertrouwen, toe te laten? Zomaar een gedachte hoor.
Sterkte ermee.

Liefs,

Monique Amber
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 11-03-2015 22:26

lieve Monique Amber
Bedankt voor je reactie,

Ja maakt het er inderdaad niet makkelijker op...,
En zolang ik blijf vergelijken het zelfde wil hebben als ik bij Lut had gaat het me nooit lukken denk ik... :(

Het is wel niet zo zeer dat ik haar niet vertrouw hoor zeg er best veel tegen... alleen word er nog warm nog koud van..., ze kan me niet raken,
misschien laat ik haar niet goed toe bij mijn gevoelens kan wel natuurlijk,

ik weet het niet zo goed meer..., Ik ga morgen naar haar toe kijken hoe ik me dan voel...,

liefs silvia

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 12-03-2015 17:46

:( :( bah bah vandaag naar J geweest de dochter van L;
Vandaag had ze een beetje de karakter van haar moeder vond ik :oops:
Misschien omdat ze wat ziek was....,

en ja ze heeft naar het werk gebeld voor te vragen hoe mijn proefdag is geweest nu ja niet goed wist ik zelf ook al,

Vraagt ze hoe voel je je nu...? Nu ik koester al lang geen hoop meer in niets voelde dat die proefdag niet goed zat allang,

begon ze dingen te vertellen die L ook zou zeggen..., Hoe ik het anders had kunnen doen... maar ja kan het niet overdoen he

moet nu wachten op de sociale dienst hoe het verder verloopt verder stelde ze een dagtherapie voor :( :oops: ja ik heel de dag knutselen pff neen niet echt.. al eens in ziekenhuis gedaan.... zo saai

Of arbeidszorg is gratis werken..., no way sorry voor niets gaat de zon op :oops: vrijwillgers werk doen die nuttig is wil ik ev wel nog overwegen,

Maar ja ze wilt wel contact opnemen met mijn vroegere trajectbegleiders...,
Pfff nu ze meer op L lijkt heb ik nog meer zin om te stoppen..., raar toch?
ze was niet zo lief als eerst en ja dat was lut ook niet altijd snap niets meer van mijn eigen ? :oops:

sorry voor mijn wat negatieve toon vandaag :oops: gelukkig zie ik haar pas over 3 weken terug...., dit werk niet echt....,... :( :oops:

Liefs silvia

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 13-03-2015 10:42

Hoi Silvia

Als ik jou was zou ik toch uit kijken naar een ander.
De klik is er niet en komt er ook niet.
Je gaat met tegenzin heen en dan wordt het ook niks
Uiteraard mag je niemand vergelijken met lut en dat doe je wel en dat is logisch
Dat ik Froukje kwijtraakte en Mariëlle kreeg deed ik het ook en ik heb met haar ook geen klik omdat Mariëlle zakelijk is en ik daar niet mee overweg kan.
Maar bij de ggz kan je niet zomaar switchen dus wacht ik geduldig af totdat ze dat weer doen. Maar ik heb nog ene hoofdbehandelaar waar ik wat mee kan en ik ga nu ook andere dingen doen dus dat is mijn voordeel wat jij niet hebt.
Ik weet dat goede therapeuten niet voor het opscheppen liggen. Maar dit is het enige advies wat ik je kan geven omdat je anders hopeloos vast
komt te zitten en je dan van de regen in de drup komt en er steeds meer in vast komt te zitten.

Liefs Belinda

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 13-03-2015 17:17

Lieve Belinda,

Bedankt voor je reactie,

Ja is knap lastig :( jammer dat je dat ook mee moet maken,
Wacht nog even af omdat ze toch wat moeite voor mij aan het doen is ivm werk... inkomen etc.. is ook zo sneu denk ik dan als ik nu weg ga,

maar neen de klik gaat er idd niet komen vrees ik wacht nog even af...,
Maar kijk wel rond ondertussen naar iemand anders,

voel me nog altijd wel niet zo goed na gisteren hoewel het wat negatief was voel ik voor het eerst wel iets? :? dan alleen maar de neutrale gevoelens die ik tot nu toe had!

liefs silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-03-2015 21:57

Hoi Silvia,

Lastig zeg... heb je wel gelezen. Maar even geen poef om een lange reactie of zo iets te geven. Voel me weer moe.

Maar wil je wel een knuf geven en zeggen dat je de moed niet op moet geven.

Sterkte,
Sofie
Leven is meervoud van lef

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 13-03-2015 23:57

Lieve sofie,

hoeft toch ook niet meid fijn dat je meeleest en meeleeft! :)

beterschap liefs silvia knuf

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”