afscheid van een therapeute

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
Gast

afscheid van een therapeute

Bericht door Gast » 20-05-2013 00:47

Hoi mensen,

Ik heb vrijdag te horen gekregen dat mijn therapeute over een tijdje gaat stoppen ze is er nog wel een heel poosje hoor maar ik ben er kapot van :cry: :cry:

Ik had het liever niet geweten althans nu toch nog niet
Ja voor de meeste die me kennen weten dat ik Lut zo een beetje als mijn moeder zie

ben er meer dan ruim tien jaar bij, daaromwou ze ook dat ik het snel wist het is mijn eerste therapeute hoewel veel mening"s verschillen hadden waren er ook hele fijne momenten

Mijn vraag is een beetje hoe moet ik hier mee omgaan en heeft iemand dat ook meegemaakt? Weet nu niet hoe de kommende sessie 's gaan verlopen zie haar pas terug op 29 mei, en ik word gek dat ik zo lang moet wachten vooral nu omdat ik vrijdag in schok was en me niet goed kon uiten

alvast bedankt

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 02:16

Hoi Sylvia,

Wat vervelend dat Lut gaat stoppen! Kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind!

Ik weet eigenlijk niet goed wat je te adviseren om hiermee om te gaan omdat ik dit nog niet heb meegemaakt.
Als ik zo lees dat je al 10 jaar bij haar bent denk ik dat het misschien ook wel weer verfrissend kan zijn als iemand anders eens naar jou situatie kijkt.
Het lijkt me niet makkelijk om dat nu zo te zien hoor maar misschien heb je er wel iets aan.

Overigens wel aardig dat ze je graag zo snel mogelijk op de hoogte wilde brengen. Snap ook wel dat je het liever niet had geweten.
Kan me voorstellen dat je nu minder makkelijk dingen aan haar verteld omdat je niet weet of ze daar nog iets mee kan.

Hmm moeilijk hoor!
Het is gelukkig al weer bijna de 29ste! Succes!

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 28-05-2013 01:29

Hoi Mieken

Weermaals bedankt voor je lieve reactie,

Nu ja ben nog niet zo lang gelden bij iemand anders geweest maar ik kon haar niet loslaten dus ben ik maar trouw terug gegaan had ik miss beter niet gedaan

Want nu verlaat ze mij :(

Ze heeft me nog een hele lieve mail gestuurd dat het klein meisje in mij altijd zal blijven verder zoeken naar een moederfiguur maar dat het volwassen deel in mij al veel sterker is geworden en dat ik haar moest geloven nu ja zal ik dat maar doen zeker?? :roll: :oops: :wink: vind dat moeilijk

Nu ja omdat ze niet enkel mijn therapeute is maar ze voelt ook aan als een mama voor mij

Maar miss is het idd tijd om verder te gaan al kan ik mensen niet goed loslaten

Ik ben wel blij dat ze eerlijk is ja maar toch ook al ben ik lang bij haar vertrouw haar volledig en iemand anders is toch weer moeilijk
verder wil ze me wel helpen verder te zoeken naar iemand anders
Maar ik ben a zo lang in terapie miss moet ik wel stoppen kan toch niet heel mijn leven in therapie blijven?

Verder heb ik bang dat niemand gaat voldoen aan haar en dat ik altijd ga blijven vergelijken

Maar ok nu woensdag met een dubbel gevoel er naar toe
gelukkig is ze er nog even :roll:

Liefs Silvia

pink
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-09-2013 20:45

Bericht door pink » 20-11-2013 10:25

je berichtje is al een tijdje geleden... maar wat moet dit heftig zijn...!!
Hoe is het nu? Heb je goed met haar kunnen praten?

Gast

Bericht door Gast » 20-11-2013 21:22

Hoi Pink

bedankt voor je lieve reactie,

Mijn peute was er tot nu toe nog hoor maar over veertien dagen mijn aller laatste afspraak ja super veel gepraat erover heb ondertussen ook al een nieuwe therapeut waar het mee klikt gelukkig maar toch bang voor de laatste keer

liefs silvia

pink
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-09-2013 20:45

Bericht door pink » 20-11-2013 22:49

fijn dat je een goede vervanger hebt nu... Het lijkt me echt,moeilijk... Heb je er goede gesprekken over gehad?
En denk je dat je haar nog eens ziet of zult spreken, hebben jullie daar afspraken over gemaakt?

Gast

Bericht door Gast » 21-11-2013 00:14

hoi pink
Bedankt voor je reactie
Momenteel combineer ik beide spreek met mijn peute over mijn nieuwe peute is wel fijn idd wel moelijk

neen ik ga haar niet meer zien ze woont een hele poos van me af ik mag wel een maal in de maand nog mailen ben ik wel blij mee maar zien neen nooit meer :(

liefs silva

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 21-11-2013 18:32

knuf Silvia.

wens je echt veel sterkte met afscheid nemen.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 25-11-2013 13:04

Hoi Silvia

Komt zo dichtbij nu die datum
Wens je heel veel sterkte met afscheid nemen

Groetjes Belinda

Gast

Bericht door Gast » 25-11-2013 17:39

Dank jullie wel meiden

Ja over een dikke week is ze weg,

Huil veel de afgelopen dagen,

sorry dat ik er niet superveel ben ik hoop als ze weg is en de rust weerkeert er meer te zijn
hou jullie goed allemaal

liefs silvia

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”