antwoorden

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
Plaats reactie
wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

antwoorden

Bericht door wie? » 07-08-2011 10:26

Ik zou graag weten hoe het bij jullie zit.

Heb zoveel vragen ivm diagnose, therapie, gevoelens,...
Maar ik lijk er nooit echt een duidelijk of eerlijk antwoord op te krijgen. Het is me al bij de verschillende hulpverleners opgevallen die ik heb gehad... of ze zeggen tegengestelden... het maakt die verwarring in mijn hoofd er zeker niet beter op hoor!!

Hoe ervaren jullie dit? Denk wel dat er een groot verschil is tussen België en Nederland. Wat denken jullie??

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 07-08-2011 11:59

Lieve Wie?
IK vind dit herkenbaar in belgie wat je ook al aangeefte
vroeger ik heb ook niets zogezegd alleen maar wat gevolgen van een moeilijke jeugd terwijl ik denk dat er meer aan de hand is
ik ga zelf dan ook voorturend op zoek van wat ik zou ik kunnen hebben?
Borderline dacht ik maar heb het niet volgens Lut ook geen biopolaire stoornis sygrofenie of wat dan ook.. ik snap het niet goed in belgie?
Is me ook al opgevallen op deze nederlandse forum's alle mensen weten pratictisch wat ze hebben is miss goed en niet zo goed weet niet
hoe bedoel je tegenstrijdige dingen hoeveel peute heb je al gehad? Als ik mag vragen? En wat zeggen ze zoal over jou? Ben nogal nieuwschierig :wink:
Ik heb het opgegeven ik ben gewoon silvia met mijn goede kanten en mijn mindere goede kanten want dat zoeken word je ook gek van,
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 08-08-2011 16:29

Hey Silvia,

Het is niet enkel ivm diagnose of zo hoor. Daarover duidelijkheid krijgen heb ik al opgegeven. Het is meer hun mening, hun idee waar ze volgens mij te weinig voor durven uitkomen. Dat mis ik toch wel. Waarom we op een bepaalde manier zo reageren of voelen... er schiet me op dit moment niet echt een concreet voorbeeld te binnen. (als ik het weet laat ik het wel horen :lol: ) Weet eigenlijk niet zo heel goed ik het moet uitleggen... Was gewoon benieuwd hoe jullie dit ervaren...

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 13-08-2011 13:28

Heb soms ook zo iets van wat moet ik nu met die uitspraak van de therapeut. Wat wordt er nu in hemelsnaam mee bedoelt??
een voorbeeld van een tijd geleden. Op het einde zegt de therapeut van: je hebt weer minder vertelt dan anders. en dat terwijl ik dan eigenlijk dacht van amai ik heb veel verteld vandaag.... Weet dan absoluut niet wat ik met zo'n uitspraak moet vinden of denken.

Hebben jullie dat soms ook???

grtjs
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 01-09-2011 12:00

Ja soms heb ik dat wel, maar dan vraag ik het per mail wat die ermee bedoelde en meestal komt die daar de volgende sessie op terug.
Misschien kun je doorvragen van wat bedoel je eigenlijk daarmee? Want voor mijn gevoel heb ik wel veel verteld?
Misschien dat je dan duidelijkheid in krijgt.
Zo'n vraag kun je natuurlijk vragen om meer dingen die onduidelijk zijn.

Het is moeilijk ik weet het, want zelf vind ik het ook heel erg lastig om om duidelijkheid te vragen, maar het help wel om van je getopt af te komen.
Anders blijf je ook elke dag denken wat bedoelt ze ermee???
Dus ja.

Sterkte
Leven is meervoud van lef

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 01-09-2011 21:02

Via mail kan ik mijn peut niet bereiken....
Heb haar vandaag wel laten weten dat het soms onduidelijk is wat ze bedoelt. Ze vroeg dan concreet naar voorbeelden maar die kan ik op dat moment niet bedenken dus moest ik ze maar opschrijven en de volgende keer aanhalen. ...

Dank je wel Sofie om het ook echt concreet te maken!! Dank je wel voor de tip!

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 02-09-2011 00:02

Hoi Wie?

Ik hoop dat je er ook wat mee kan. Want tobben is nooit fijn.

Sterkte hoor, met het opschrijven
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”