wie?: vertrouwen

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
Plaats reactie
wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 21-03-2013 12:22

@ Mieke: dank je wel voor je lief berichtje.

vorige week mijn afspraak moeten afzeggen...
De relatie met mijn peut is idd wel wat beter. Het gaat nu meestal over mijn zwangerschap en de tegenstrijdige gevoelens daarrond. Ben bang dat er iets mis gaat gaan maar langst de andere kant weet ik niet of ik wel kinderen wil.... Ook al weet ik met mijn gezond verstand dat ik wel heel blij ben met dit geschenk. Maar die twijfel die blijft hé!

Maar ja ik vind dat ik ook niet over die tegenstrijdigheden kan blijven zeveren. En verder is er niet meer zoveel om over te praten.... Denk er soms wel over na om niet meer elke week te gaan. ... wordt vervolgd.

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 21-03-2013 13:59

Lieve Wie?;

Denk toch dat het heel belangrijk is die gevoelens te herkennen en erover te praten hoelang je dat dan ook nodig mag hebben.

Is echt geen zeur hoor;
Volgens mij ben je wat angstig omdat het nu op echte gevoelens aankomt :oops: :wink:

Eerst kon je er een boogje om maken door over je werk en je collega's te praten ..., En nu valt het weg,

Ik kan verkeerd zijn maar ik denk dat er zeker nog dingen te bepraten zijn maar door angst bedekt zijn

In ieder geval het is tuurlijk jou beslissing kan je dat niet elke week meer gaan?
je wou het nog eens doen en toen heb je het ook niet gedaan hé?
Praat erover met je peute.

Ik snap je tegenstrijdige gevoelens je bent bijna kwaad dat je blij bent voel ik zo door je bericht door?

veel praten erover je gaat zeker een goede moeder zijn!!
Sterkte liefs Silvia sorry als het een wat kritische post is maar zo denk ik nu eenmaal :wink: :oops:

Liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 16-04-2013 16:05

Hey lieve Silvia,

Vind je antwoord niet kritisch hoor!! Je schrijft wat je denkt en dat vind ik positief!!

Heb vorige week dan toch beslist om om de 14 dagen te gaan. Dat geeft me ook angst natuurlijk.
Er valt altijd wel te praten maar om nu elke week hetzelfde te vertellen .... en iets wat ook altijd en overal gaat terug komen... moet met de twijfels en tegenstrijdige gedachten ook een beetje leren leven.
Beslissing is er omdat het de laatste tijd wel goed met me gaat. doe geen zotte dingen meer en de stress van mijn werk is er ook niet meer dus dat scheelt al!

We hebben het niet besproken maar mocht het niet lukken dan kan ik (hoop ik :wink:) altijd wel vragen om terug wekelijks een afspraak te krijgen. Moet toegeven dat ik al een paar keer gedacht heb om te bellen en om te zeggen dat ik wel kom maar doe het niet! ik kan het! wil ook niet met haar voeten spelen hé!

groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 16-04-2013 16:47

Lieve Wie?

Lastig zeg.. tja weet hier ook niet zo direct een antwoord op,

wil dus zeggen dat je donderdaggeen sessie hebt begrijp dat je wilt bellen maar wacht eerst morgen af miss en dan volgende week vertellen hoe je je het ervaren hebt
Nu vermoed ik toch dat je afspraak van deze week al aan iemand anders is gegeven dus weet ik niet of bellen zal uithalen maar er zeker over praten
denk wel als dat wil je terug wekelijks mag komen


Nu vind ik een herhaling vallen niet zo een probleem doe het ook vaak :oops: dan krijg je toch weer andere inkijk op de dingen

Ik ben blij te horen dat het goed met je gaat
hoe dubbel een eigen beslissing soms kan zijn hé!
sterkte liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 24-04-2013 21:52

kom je even succes wensen voor morgen!
Ik hoop dat je kan zeggen wat je wilt zeggen omtrent je afspraken

knuf

Gast

Bericht door Gast » 25-04-2013 22:13

Lieve Wie?

hoe is je sessie verlopen meid heb je kunnen praten?

Liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 26-04-2013 11:44

Hey lieve Silvia,

we hebben het er zeker over gehad.... maar moet het allemaal nog een beetje laten rusten. Het is gisteren wel een emotionele dag geweest.

Later meer.

Groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 26-04-2013 16:07

Lieve Wie?
Doe maar rustig aan meid zo een sessie kan zo een nasleep hebben,

Goed dat er toch over gepraat is geweest;

liefs Silvia sterkte knuf

Gast

Bericht door Gast » 13-05-2013 15:03

hoi Lieve Wie?

ben benieuwd hoe het nu in therapie met je gaat?

Liefs Silvia knuf

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”