wie?: vertrouwen

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
Gast

Bericht door Gast » 24-10-2012 17:11

hé Wie?
kom je succes wensen voor je sessie morgen.
heb je nog wat gedaan met de brief die je wilt schrijven?
laat je morgen wat weten?
liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 24-10-2012 22:01

:oops: :oops: :oops:

Heb natuurlijk geen brief geschreven. Wat ben ik toch een kieke!!
Ook weer zo dubbel want volgende week is het een feestdag en dan weer geen afspraak. Alsof ik er nu geen zin in heb om in de therapie te investeren omdat het de week erachter niet door kan gaan.....pfffff zal haar vragen wanneer je klaar bent met therapie. Niet dat ik verwacht dat zij een antwoord zal geven ...

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 24-10-2012 22:14

lieve Wie?
je bent absuluut geen kieken meid denk dat je angstig bent wat ook logisch is neem je tijd en als je er klaar voor bent kan je alsnog je brief schrijven of het vertellen ja rot dat v week een feestdag is en kan je dan ook niet woensdag of vrijdag terecht bij haar? miss eens vragen
Maar investeren loont wel effectief alleen vooral eer je het resultaat ziet duurt soms even maar komt er absuluut niet opgeven meid!
sterkte met je vraag
liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 25-10-2012 18:55

lieve Wie?
hoe is je sessie verlopen? heb je antwoordt gekregen op je vraag? liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 30-10-2012 10:54

Hey Silvia: ben je zeker dat ik geen kieke ben? Heb je die pluimen dan nog niet gezien??

Heb de vraag ook niet gesteld...wie weet ooit. Vooral gehad over ouders. Mijn vader en de ouders van mijn vriend en zo...niet echt veel speciaals.

Zit wel in mijn maag met het feit dat ze mijn naam niet meer wist. Heb al ooit een briefje voor de mutualiteit gekregen van haar met een andere naam op. En nu moest ze op mijn dossier mijn naam opzoeken. Ze vraagt dat dan niet of zo maar ze is zo gestructureerd dat het wel opvalt.... Vraag me dan af of ik dan na al die jaren al zo saai ben geworden dat ze met haar gedachten ergens anders is als ze met mij een gesprek voert... Niet te veel over nadenken zeker?!!

Een extra afspraak is niet mogelijk. Ze werkt maar drie dagen in de week en haar afspraken staan al weken op voorhand vast. Die van mij staan nu al vast tot het einde van het jaar. Vandaar.

Groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 30-10-2012 15:08

Hé Lieve Wie?
neen je bent zeker geen kieken meid echt niet.
is de vraag miss onbewust niet gesteld omdat je toch niet echt weg wilt?

Vind het op zich geen slechte sessie over je ouders vertellen is toch ook heel persoonlijk weet ze hoe je moeder gestorven is?
vind het toch al meer diepgang hebben.

ach dat namen wisselen herkenbaar maar dat doet ze wat pijn he
Heb ook een tijdje gehad met haar dat ik altijd Sakia volgens haar heten :roll: :wink:
Ik denk niet dat bewust is hoor ze zien soms zovele mensen denk dat ze soms wat tilt slaan ofzo.
Ja is ht idd moeilijk als maar drie weken werkt
Wanneer heb je nu weer een afspr?
liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 15-12-2012 13:14

Dank je wel voor je lieve reacties Saskia ;-)

Even kort een up datje. Ook alweer een tijd geleden precies dat ik hier geschreven heb

Een tweetal weken geleden dan toch mijn schriftjes met teksten in haar brievenbus gestoken. Achteraf spijt natuurlijk. Volgende sessie had ze ze blijkbaar nog niet gelezen en heb ik ze terug gevraagd maar niet terug gekregen. Op het moment zelf was het wel grappig maar achteraf was ik toch boos. Waarom kreeg ik ze niet terug??? Deze week ook die vraag gesteld maar niet echt een antwoord gekregen...Wat een verrassing :o :o
Heb ook mijn schriftjes nu nog niet terug want ze had nog niet alles gelezen...
Een belangrijke (mis)stap en breng toch wel heel wat verwarrende gevoelens mee. Lijkt alsof ik een stuk van mezelf kwijt ben of zo (weet niet echt hoe het anders te verwoorden).... Moet allemaal nog wat bezinken.... Daardoor donderdagavond meer alcohol gedronken dan ik wou en vrijdag nog een hele lastige dag gehad. Maar vandaag voelt het al weer iets beter.

Wordt vervolgd hé!

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 15-12-2012 14:08

Lieve Wie?
Fiijn dat je terug bent hier met Saskia :wink: :wink:

Wat een gevoelens moeten door je heen gieren meid,
Eeen beetje angtig zo je kwetsbaarder gedeelte kwijt zijn.
Nu vind ik het wel lief van haar dat ze de moeite doet om alles goed te lezen nu niet de eerste maal maar nu toch
Naar zeg dat je daardoor bent gaan drinken maar goed zonder al te grote volgen vandien toch vind ik het knap vinden meid,
Miss als je het nog eens doet een kopie aan haar geven heb je het orgineel nog

Hoe verliep de sessie verder?

Liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 19-12-2012 18:21

Lieve Wie?
Veel succes met je sessie morgen

liefs Silvia knuf

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 19-12-2012 18:38

Hoi Wie?,

Ook ik wel je veel succes wensen met je sessie morgen!

Sterkte,
Sofie knuf
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”