wie?: vertrouwen

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
Plaats reactie
Gast

Bericht door Gast » 12-10-2012 14:51

Lieve Wie?
nu ja je klinkt opgelucht maar ben je dat ook echt?
kan aan mij liggen hoor.., miss toch een beetje teleurgesteld?
ja ze zal wel echt geen plek gehad hebben waarschijnlijk daar voor bellen zal ze miss ook wat nutteloos gevonden hebben.
Ik weet het vraagt enorm veel moed op te zeggen wat je er van vind van haar manier bedoel ook niet dat je haar meteen direct moet zeggen
Maar ja miss in een broef kleine dingentje zeggen zeggen dat je je niet altijd begrepen voelt ofzo

Komt miss nog wel nog miss dat je op een bepaalde dag toch wat meer kan zeggen blootgeven en dat het toch weer een andere draai krijgt therapie kan zovele wegen op
Komt wel als jij er klaar voor bent, ik hoop dat je je intussen tijd niet teveel gfrustreerd voelt sterkte meid
liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 17-10-2012 15:35

Lieve Wie?
heb je morgen een sessie?
Ik kom je alvast succes wensen
laat je wat weten hoe het verlopen is?
liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 17-10-2012 20:58

Lieve Silvia,

Ja morgenvroeg om 8.30u zoals "gewoonlijk" voor dat ik ga werken. Ook niet altijd even gemakkelijk. Vooral veel stress, zie het niet zitten, weet niet wat zeggen...het gaat er dus weer stil zijn.

groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 17-10-2012 21:10

sterkte meid!
je kan je weet wel waarover te spreken je wil er alleen niet over spreken sorry wat bot..., maar ja zeg nu eenmaal altijd wat ik denk :oops: :wink:
Probeer het is je ook wat zwakker opstellen ik geloof in jou meid!
wel lastig dat je nadien nog moet werken
ik duim voor je knuf
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 18-10-2012 19:07

Lieve Wie?
hoe is je sessie verlopen meid?
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 18-10-2012 19:36

Hoi Wie/,

Ben er ook benieuwd naar.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 18-10-2012 19:45

Hallo Wie?

Hier nog iemand die nieuwsgierig is, hopelijk is het je meegevallen.

Runtogain

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 19-10-2012 09:18

:lol: :lol: :lol:

Heel lief van jullie!!!

Het is redelijk verlopen, in die zin dat een gesprek na een onderbreking altijd oppervlakkig is. Dus gisteren ook. Snap het nog steeds niet: ik mis haar ontzettend tijdens een onderbreking maar wil ook nooit terug achteraf. Zou dan alles doen om er onderuit te kunnen...:? :?

Heb niets gezegd van mijn stom gedoe maar wel het weekend besproken. Nu zie ik wel in dat het me meer gedaan heeft dan dat ik zelf wou toegeven. Niet zozeer de confrontatie met mijn broer maar wel het bezoek aan zijn "ex-huis". (dat is verkocht) Maar daardoor nu ook wel meer afgesloten hoofdstuk!
Aan dat huis heb ik geen leuke herinneringen (laatste maanden van mijn moeder haar strijd tegen kanker en dan de laatste maal dat mijn broer aan mij heeft gezeten was ook in dat huis) dus vandaar misschien wel de reden van mijn 'ontsporing' maandag. Misschien tegen volgende week iets op papier zetten daarover.

Groetjes en dank jullie wel!!
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 19-10-2012 12:52

Lieve Wie?
herken wel wat je zegt hoor tijdens onderbreking missen en dan weer terug gaan voelt altijd zo onwening he
Miss dat je volgende keer meer kan vertellen meid goed dat je er toch bij stil staat dat er meer aan de hand was erg zeg van je moeder
roept volgens mij idd veel herhinneringen op
en ik vond het echt geen dom geklungel wat je gedaan hebt hoor meid
Maar helel begrijpelijk vind het een goed idee om een brief te schrijven succes het lukt je wel!
liefs Silvia knuf

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 19-10-2012 15:41

Hoi Wie?,

Hier ook iemand die het moeilijk vind terug te gaan tijdens vakantie f afwezigheid van peut. En mis haar dan ook, ook al gaat het soms moeizaam en vraag ik me soms echt af wat ik daar eigenlijk doe?

Het is miss goed om inderdaad wat op papier te zetten.
Wie weet lukt het de volgende keer wel.
Wat me opvalt is dat je wel verbanden kan leggen wat er misschien is mis gegaan. En dat is al een stap vooruit.

Groetjes en veel sterkte met het opschrijven.
Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”