Silvia: mijn therapeute mijn liefdes en haat verhoudingmetha

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
Gast

Bericht door Gast » 17-06-2011 17:37

:x :x :x :x :x :x :x op haar!!! ik leef op de centje's van min papa ik loet geen boze mails sturen naar mijn trajectbegleidster terwijl ze zegt dat ik niet meer niet zo impulsief ben bla bla... heb er woedeuitbarstingen gehad :oops: :oops:
nu ga ik op vakantie en als ik terug ben is zij op vakantie dus 3 weken zonder en nog niet zo erg ik heb gehuild toen ik buiten kwam is ze mijn mama die denk? ik zeg dat ik druk in mijn achterhoofd voel ze neemt het nog niet eens serieus :evil:
ik wil gewoon dood!!

Gast

Bericht door Gast » 17-06-2011 23:02

ze heeft me gemaild en gezegd dat ze mee ergens begreep dan toch? ik ben blij dat ze haar fout inzag

Gast

Bericht door Gast » 09-07-2011 17:44

Ik ben weer kwaad om dat ze liegt of haar vakantie's! dit doet me echt pijn.

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 09-07-2011 21:06

Lieve Silvia,

Mag ik vragen wat ze gelogen heeft dan?
Wat een lastige situatie zeg.
Liefs Perle.

Gast

Bericht door Gast » 09-07-2011 21:44

Lieve Perle ik hoop da the tnu lukt kon net niet op t forum bedankt voor je reactie tja omdat ze zogezegd vorige week op vakantie was terwijl ik dan eigenlijk mijn veertiendaagse sessie had was het nu 3 weken gelden
en nu gaat ze weer? Volgende week is ze er nog wel nog maar heeft ze geen plaats natuurlijk voor mij ik weet he tniet meer
ik voel me in de steek gelaten nu is het een maand zonder therapie
ik mag haar wel mailen maar toch
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 10-07-2011 11:24

Hey silvia,

Amai! Dat is geen fijn nieuws!! Begrijp dat je je in de steek gelaten voelt!!!!
Mailen is nu eenmaal niet hetzelfde dan een gesprek!!!
Hoe lang gaat ze dan weer met vakantie?? Hoelang voor je volgend gesprek??

Hoe is het gesprek op zich verlopen?? Hebben jullie het over je gevoelens kunnen hebben???

Sterkte!!

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 10-07-2011 13:18

Lieve Wie bedankt voor je reactie ja 3 weken is ze op vakantie maar gezien ze volgende week nog werkt een maand dus zonder 5 augstus terug pas :(
Het gesprek zelf was wel positief ik moet niet zo negatief denken over mezelf etc mijn mails besproken dat ze nogal chaotisch zijn etc fijn gesprek maar ja toen.... Wat heb ik gedaan ik heb haar een mail gestuurd en gezegd dat me dat veel pijn deed dat ze liegt etc.. me nadien veronderschuldigd woensdag moet ik naar dat arbeidsbureau en heb er bang voor ze zegt je mag mailen ik zal zeker reageren en bellen moest het nodig zijn ze wist niet dat ik die aandacht zo miste :? ik heb het haar anders altijd heel duidelijk gemaakt ja ik voel me in de steek gelaten :(
liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”