Silvia: mijn therapeute mijn liefdes en haat verhoudingmetha

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Silvia: mijn therapeute mijn liefdes en haat verhoudingmetha

Bericht door Sofie » 14-05-2011 15:50

Volgens mijn therapeute ben ik vastgeroest en ik kom en betaal ik haar eigenlijk voor niets ik ben het er niet mee eens ik kom graag naar haar
ondanks onze meningsverschillen ik moet meer ondernemen maar is lastig ze zegt ik ben de enige die je nog ziet buiten je ouders ik moet je op die dingen attent maken ik zou je niet laten betalen moest ik tegen je schreeuwen ze zegt je bent toch een speciale vond ik dan weer wel grappig...ik vlucht van mijn leven door veel te slapen etc ik stel mijn leven voorturend uit zegt ze ja ik mag denken aan mijn verleden maar ik moet ook aan mijn toekomst denken.. Ik moet door met mijn leven en dingen loslaten maar hoe doe je dat he als je er nog midden inzit???
Moeilijk allemaal eerlijk gezegd weet ik niet of therapie me nog kan redden de therapie niet wel de therapeute wil eigenlijk alleen maar liefde en begrip van haar staat onder het rubriek intimiteit hoewel ze me heeft laten inzien dat ik mijn vorige stage toch beter kon afmaken na mijn ziekte dank zij haar steun heb ik het volgheouden dus ze help me wel of niet?
Ik wil echt verder met mijn leven maar ik weet niet hoe???of ik wil het niet weten ik weet het allemaal niet meer woensdag met haar eens praten
liefs Silvia
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 14-05-2011 15:52

berichten van wie?

Heb je ondertussen het gesprek met je therapeute gedaan??
En hoe is het verlopen??

Je stelt een heleboel vragen waar eigenlijk niemand een 'juist' antwoord op kan geven... het zijn kwesties waarmee we allemaal wel dagelijks worstelen...loslaten, verder gaan,....
Momenteel kan ikzelf eigenlijk niet veel zinnigs zeggen...

Maar zoals je in de tittel zegt: haat liefde verhouding....zegt eigenlijk zo veel.
Hopelijk komen jullie er samen wel uit.

Veel succes nog!![/i]
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 14-05-2011 15:53

lieve Wie bedankt voor je reactie geeft nie thoor dat je er niet veel van kan zeggen het is voor mij ook een warboel op het moment
ja moeilijke thema's ja idereen heeft er moeite mee er zijn ook geen pasklare antwoorden op op het moment is het terug liefde gelukkig staat te lezen bij intiemteit vond dat het daar even beter paste maar ik wil je wel nog vertellen hoe het geweest is ik heb een brief naar haar geschreven en het was allemaal heel emotioneel heb donderdag nog een mail van gekregen het gesprek was goed ik hoop dat het ff blijft duren
ze is een beetje een mama voor mij het is allemaal verward al voor mij dus ik begrijp voor jullie ook bedankt dat je de moeite hebt gedaan om te reageren ik ben blij dat je dit leest en wil reageren vind ik heel lief van je
maakt niet uit dat je niet echt antwoorden hebt ik ben blij met alle steun
liefs Silvia
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 14-05-2011 15:53

Lieve Silvia,

Poeh wat een moeilijke vragen zeg.. Het is inderdaad heel lastig om daar 'goede' antwoorden op te vinden. Ik denk namelijk dat je niet zomaar op een bepaald moment kan zeggen 'Ik ga nu verder met mijn leven'. Je zult zelf op een bepaald moment aanvoelen dat je er klaar voor bent en het aan wilt durven en dan pas kun je zeggen 'Ik ga verder!'.
Ik vind het dus niet jouw 'fout' dat je vastgeroest zit, maar eerlijk gezegd denk ik dat het moment nog niet daar is.
Hoe verloopt je therapie nu? Vinden jullie dat er inmiddels al wat vooruitgang is ?

Liefs,
honeybee
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 14-05-2011 15:54

bericht van wie?

Ga je ondertussen nog naar je therapeut?

Ik heb je bericht nog eens gelezen en ik denk wel dat je een foutieve gedacht maakt als je schrijft dat je therapie je niet meer kan redden maar wel je therapeut... Er is niemand die je kan redden enkel jij zelf.

Doorgaan met je leven en je verleden loslaten kan zomaar niet en zeker niet als je er idd nog middenin zit!

grtjs
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 14-05-2011 15:54

Lieve Honeybee en Wie bedankt voor jullie reactie's
Ja het gaat ondertussen beter tussen mij en mijn therapeute gelukkig wel natuurlijk moet ik mezelf zien te redden...Maar ik heb bevesting steun en liefde van mijn therapeute nodig en dat is niet goed bovendien verwacht ze superveel van mij het moet altijd maar beter en meer zijn ik heb haar wel graag maar ze maakt de druk voor mij soms zo enorm dat ik helemaal blokkeer en ik wil dat ze fier om me is en dat kan ik eigenlijk niet verwachten van een therapeute ja ik zit nog vastgeroest lijkt me ook logishe gezien mijn situatie ja we halen nu die dingen aan het is waar ik moet dingen voor mijn eigen doen en niet voor mijn therapeute maar ik kan niets voor mijn eigen doen en ik ga meer voor haar dan voor de therapie kan eigenlijk niet?En het bracht me niet veel op nu zijn we alles aan het bespreken het gaat gelukkig beter heb het allemaal aangehaald in een mail die we half weg ca besproken hebben gezien de lange inhoud van de mail ik moet vooruit maar hoe dat is een grote vraag?
Ze is nu blij dat het op mijn stage goed gaat etc ik merk dat aan haar en dat maakt mij ook weer blij omdat ze blij is niet voor mijn eigen snappen jullie nog? Ik mag er een warboel van he?
Maar neen ze zegt dat ik vooruitgang boek niet meer gesproken over vastgeroest zijn
liefs Silvia
Leven is meervoud van lef

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 14-05-2011 15:55

Gistern had ik weer een haatverhouding met haar
ze zegt dat ik mijn volledige uren stage moet doen ook is dat meer dan afgesproken het is not done om te stoppen ik had een woedeuitbarsting gehad ik ben kwaad op haar en maandag terug naar stage ik weet niet of ik het nog aan kan
Leven is meervoud van lef

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 08-06-2011 21:34

Hoe gaat het tegenwoordig in de relatie met je therapeute?

Ben je nog op gesprek geweest??

groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 15-06-2011 15:37

Lieve Wie ik had je reactie nog niet eerder gelezen sorry ervoor
Het gaat terug goed hoor tussen mij en mijn peute terug een al liefde met soms nog wel een dieptepuntje maar al veel vooruitgang ja vrijdag ga ik terug op gesprek om de 14 dagen vind ik wel lang ik mag wel tussendoor mailen maar toch weining.... maar ze vindt dat ik vooruit gegaan ben dat is toch al positief
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 15-06-2011 19:29

Fijn om te lezen dat het weer goed gaat tussen jou en je peute.
Houden zo!
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”