trauma behandeling

Vragen of je verhaal kwijt of je eventuele hulp of therapie.
bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 25-04-2015 12:50

Sorry voor late reactie
Heb het woordje pech aan me hangen. Heb want kleine ongelukjes gehad .
Maar de groepstherapie loopt stroef. Ik wil in een hoekje zitten omdat dat veilig is en ik kwam verleden week en er zat een ander en die wou niet weg. Dus gevolg stress ,wegraken , niet kunnen volgen en niet weten wat waar het over ging , . Heb er dus niks aan gehad die 2 uur . Heb het wel besproken dat dit niet kan afgelopen dinsdag want het was afgesproken dat ik daar mocht zitten. Wordt vervolgt dus want ik heb er niks aan als ik niet veilig zit.
En de therapeute die ik wekelijks zie gaat wel goed ,
we bespreken nog niks wat pijn doet dat kan ook niet
Maar ze komt er wel achter hoe ik ben en wat ik doe met mijn pijn
Het gaat eigenlijk ongemerkt zonder dat we het bewust plannen om het er over te hebben.
Want ik heb andere dingen op de agenda staan en we wijken er van af.
Het is zwaar om te doen maar ik houd vol omdat ik hoop dat ik op een dag weer kan lachen en door gaan met leven.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 25-04-2015 23:23

Hoi.,Belinda,

Sorry is niet nodig hoor.. je bent vrij om te posten als het niet gaat gaat het niet... hé

Jammer dat het allemaal zo stroef verloopt het is ook een heel proces.. en ja is belangrijk dat je je veilig voelt..; zeker in een groep misschien kan je dat aangeven... dat het moeilijk voor je is.. maar goed komt nog vervolg hoor ik alvast veel succes,

Fijn dat het goed gaat met je huidige therapeute... en vertrouwen kost ook veel tijd... ooit komt het wel dat je je meer durft openstellen jegens haar.. als het nu nog niet is.. is het ok hoor... schreef vroeger brieven naar mijn peute.. als ik niet over dingen kon of wou praten die pijn deden..,

Veel succes!

liefs Silvia

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 08-08-2015 11:25

Even een een korte update over de therapie en wat er achter weg komt
Ik zit midden in een diepe depressie en kom er niet uit. Alles en dan ook alles komt boven ik krijg geen enkel blikje dicht en het is me allemaal teveel. Ik zit er al ruim 2 maanden in maar zeg het pas sinds deze week. Omdat ik er nooit voor uit mag komen dat ik er meer last heb van de depressie zit ik nu zwaar aan de medicatie . Het proces is zwaar en het gevecht zal lang zijn. En het licht dat aan het einde van de tunnel is dat is nog heel ver weg. Ik heb het gevoel dat ik de mount everest over moet en die is gewoon zo hoog. Ik weet het nu even niet meer en wil de therapie het liefste stoppen omdat het zo zwaar is en ik het niet aan kan en dit geld voor beide therapieën . Omdat met je dis en je ptts bezig heftig is en beide geen combi is maar ja het moet wel op deze manier maar voor mij is het nu even te veel van het goede.

Plaats reactie

Terug naar “Hulp/therapie (verborgen)”