Welburtin

Vragen over medicatie, of wil je iets over kwijt dan kan het hier.
Plaats reactie
Gast

Welburtin

Bericht door Gast » 13-05-2013 15:01

Kent iemand deze medicatie ?Neem ze al een geruime tijd.

Maar voel me er niet echt op beter worden :? :(

Heeft er iemand ervaring mee?
Alvast bedankt

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 27-05-2013 02:34

Hoi Sylvia,

Ken deze medicatie niet maar ben vanwege mijn werk altijd benieuwd om dit soort dingen te leren kennen. Daarom heb ik het even geprobeerd op te zoeken maar de Nederlandse farmaco therapeutische kompas kent het helaas niet. waarschijnlijk is het de merknaam en niet de stofnaam maar het kan ook gewoon heel nieuw zijn of niet bekend in Nederland.
Als je er twijfels over hebt zou ik dit altijd bespreken met diegene die het heeft voorgeschreven. Het is zonde om medicijnen te slikken die niet helpen. Maar het is wel goed om te weten dat sommige medicatie maanden nodig heeft om goed zijn werk te gaan doen en andere kun je bijvoorbeeld beter niet zomaar stoppen omdat je daar ondanks dat ze niets lijken te doen dan toch ontwenningsverschijnselen van kunt krijgen.
Hoop dat je behandelaar hierin iets voor ja kan betekenen!

Succes!

Groetjes Mieke

Gast

Bericht door Gast » 28-05-2013 01:22

Hoi Mieke,

Bedankt voor je lieve reactie,

Het is miss mijn schuld ook hoor dat je het niet vindt het wordt WELLBURTIN geschreven dus met dubbel LL

Maar goed ben er ook mee gestopt gewoon omdat het niet te krijgen is meer bij de apotheker was een fabricatie fout of zo wat

Maar ik voel me eigenlijk beter zonder woensdag aan mijn peute vragen wat ik nog kan nemen kan ze het doorgeven aan de psygiater nu heb al bijna alles genomen wat er te nemen valt :oops: vind dat niets echt werk mijn lichaam is imuum voor die dingen denk ik :wink: :lol:

liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Medicatie (verborgen)”