Angels Diary

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 18-03-2015 19:14

hoi Angel,

Jammer dat je last hebt van je rug en enkels , steunzolen kunnen heel goed helpen.. heb het vroeger ook gehad,

fijn dat het redelijk met je gaat,

In wat ben je wijzer geworden als ik mag vragen? Ben gewoon altijd nieuwschierig :oops: :wink:


liefs silvia knuf

Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 18-03-2015 19:24

Nou ik weet dus nu beter dat ik niet echt op de woorden van anderen moet afgaan.
Zo was ik vorige week mee wezen eten op het steunpunt, en daarin zei iemand (nadat ik opmerkte dat het te druk voor me werd): als je continue zegt dat het te druk word voor jezelf dan word het ook te druk.
Daar ben ik niet echt op ingegaan, maar ik denk van: Joh weet je je weet niet eens waarom ik het hier te druk vind, dus je advies is bullshit.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 18-03-2015 19:33

Hoi Angel,

zeg wat een rot antwoord krijg je daar :(
Ze zouden je moeten helpen en vraag idd waarom je je zo voelt...,
zou ik ook niet fijn vinden,

Ik hoop dat je ergens anders wel hulp krijgt die je nodig hebt..

Misshien kan je eens naar de lijst kijken , die Monigue hierboven heeft geplaatst?


Liefs silvia knuf

Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 18-03-2015 20:05

Dat ga ik ook zeker doen :)

Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 23-03-2015 01:27

Even inkakmomentje gehad.
Heb 2 niet zo leuke dingen te horen gekregen.. na even een potje zitten janken en er over hebben gepraat voel ik me wel beter.
Ben gewoon angstig.. en wil mensen weer afstoten.
Ze laten je toch continue in de steek.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 23-03-2015 01:40

lieve Angel,

Jammer dat je je zo slecht voelt...,
Herken wat je zegt van mensen af te stoten..Maar eigenlijk wil je ze kort bij jou hé ....Mijn ervaring althans...

Ja het is waar dat sommige mensen je idd in de steek laten toch kunnen ze veel voor jou betekenen is jou leven en kan je er steun en troost bij vinden..., Vraagt veel tijd en vertrouwen en dan zijn ze soms weg..

Was voor mij ook een heel proces... begrijp was vroeger heel claimend verlies je ook mensen soms...Maar iedereen heeft iemand nodig..

Maar snap je meid... is zo moeilijk;

Fijn dat je je al wat beter doen een huilbui kan soms veel doen en praten ook

je krijgt even een knuffel van mij
liefs silvia

Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 23-03-2015 02:19

Ik was vroeger ook claimend.. en in mijn pubertijd begon ik mensen aan te trekken en daarna gewoon keihard af te stoten, als ze te dichtbij kwamen.
Dat is een angst van mij.
Daarnaast ben ik gewend dat mensen me in de steek laten, omdat ik anders ben, of door hoe ik reageer.
Ik durf eigenlijk nauwelijks mensen toe te laten.. omdat ik toch weet dat ze me in de steek laten.

Voel me soms heel erg eenzaam.

Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 27-03-2015 16:27

Omdat hier blijkbaar niemand te vertrouwen is, zal ik hier ook niet echt meer wat posten, totdat het wat veiliger voelt voor mij.

En ik heb zowiezo al het idee dat niemand het wat uitmaakt hoe ik me voel of hoe ik me denk.

Angel

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 27-03-2015 17:07

Hoi Angel,

Dat is zeker niet waar en als een persoon even naar doet betekend niet dat gelijk niemand te vertrouwen is. Je kwets mij hierin ook. Mij kan me wel dergelijk wat schelen hoe jij je voelt en Silvia, Monique Amber.
Andere leden hebben het even moeilijk en vinden het moeilijk om op anderen te reageren. Betekend niet meteen dat het hen niets kan schelen hoe jij je voelt.
Ik weet heel goed dat je enorm geschrokken bent door die tr.. maar ik ook en zo meer met mij. Ik ben geen helderziende en kan niet zoals de politie iedereen na checken op strafblad of zo iets. Dus kijken of ze wel te vertrouwen zijn.

Het is eenmaal internet, en hier is het wel te vertrouwen. Alleen sommige mensen voelen zich blijkbaar aangevallen net als Joptimist en gaan meppen zonder na te denken wat ze zelf verricht ik denk dat dit van haar uit een impuls is. Misschien heeft zij nu wel spijt dat zij zo gedaan heeft. Weet ik niet ga haar zeker om mailen.

Maar laat je niet gelijk uit de vel slaan.

Meid je bent waardevol, je bent goed bezig dit is jouw hoekje laat het alsjeblieft door niemand afnemen. Geef hen niet die macht. Dat is wat sommige mensen juist op uit zijn.

Kop op en blijf aub van je afschrijven.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 27-03-2015 18:42

Sluit me aan Bij Sofie,

Je interesseert me zeker net als iedereen op het forum...,

Is soms ook lastig om op alles en iedereen te antwoorden...,
Je weet niet altijd wat te zeggen... of je voelt jezelf niet goed..., etc

Maar denk zelf's de mensen die niet kunnen reageren zeker mee leven met jou..,

En een persoon hier...J is gewoon heel erg ziek denk ik maar heeft geen reden om zo te doen.... Ik hoop dat ze hulp krijgt....,
Jammer dat het vertrouwen van de mensen ondermijnt...


Sterkte en knuf!

liefs silvia

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”