Dagboekje wie? (2de)

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Gast

Bericht door Gast » 18-06-2013 09:20

Lieve Wie?

ik vermoed midden in de examen's hoe verloopt het?

Liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 23-06-2013 14:35

haaalloooo

morgen mijn laatste examen... nog heel even volhouden!

tot gauw!
Wie?
xx
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 23-06-2013 20:03

heel veel succes meid ik duim voor je!!!!
knuf

Gast

Bericht door Gast » 24-06-2013 18:03

lieve Wie?

hoe is je laatste examen verlopen?

nu eindelijk rust :) Wanneer heb je je uitslag?

Liefs Silvia knuf

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 30-06-2013 21:52

Hoe is het met je (+inhoud;)) en hoe zijn al je examens gegaan? Heb je er een goed gevoel over?

Liefs,
Runtogain

Gast

Bericht door Gast » 01-07-2013 17:45

Ja lieve Wie?

Ik ben ook benieuwd :) :wink:

liefs Silvia knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 03-07-2013 11:10

hallo allemaal,

met mij, en inhoud, gaat het goed. Dank jullie wel!!

even misschien een update over de laatste weken.
Nu de examens achter de rug zijn is het nu tijd om de rest van de voorbereidingen te treffen voor de komst van 'de inhoud' :wink: Komt heel wat bij kijken maar we hebben nog wel even.

De examens zijn redelijk goed verlopen, zeker de taken die ik heb moeten maken zijn heel goed gegaan en heb ik allemaal goede punten voor oef. De uitslag van de examens heb ik nog niet, die zijn voor dit weekend. Voor een vak vrees ik een beetje (maar ja dat wist ik wel omdat ik daar eigenlijk te weinig tijd voor had om het te studeren).

Trigger:
Een van de andere vakken was seksuologie.(met oa de werking, mogelijke stoornissen en seksueel geweld) En daar had ik toch meer problemen mee dan dat ik had gedacht. Ondanks dat ik op mijn werk er ook vaak mee in contact kom en er dan eigenlijk geen problemen mee heb, was het toch wel heel confronterend. Het heeft me een moeilijke strijd gegeven. Dus hoop ik maar dat ik er daar zeker voor geslaagd ben.

Verder is mijn broer papa geworden van een dochter. Ben heel snel even op bezoek geweest maar vond het toch moeilijk....

Verder op gebied van de ice queen:
haar lange afwezigheid door vakantie enzo is goed verlopen: ze had me voor de verandering boos gekregen en heb haar dus niet erg gemist :lol:
Maar na haar terugkomst heb ik vernomen dat ze ook verhuisd is. Ik weet niet waar het is maar wel dat het in ons Franstalig streekje moet zijn. Dus snap ik niet waarom ze telkens die verre verplaatsing zou doen naar haar praktijk. Nu heeft ze me vorige week wel gezegd dat ze niet van plan is om te stoppen maar ja... geloof ik haar?? Weet wel dat ze niet zou liegen daarover maar het blijft gevoelig hé!! En dat maakt de overbrugging van de 14 d wel moeilijker...maar genoeg afleiding :) :)

Veel groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 04-07-2013 08:58

Lieve Wie ,
Eerst en vooral profichat met je goede reslultaten waauw zeg meid wat goed T1

De rest zal ook wel goed gegaan zijn vermoed en denk ik :)

Oei nu nagelbijten tot het weekend best wel moeilijk denk ik

Ja ik kan geloven dat er nog veel voorbereidingen moeten getroffen worden voor je klein boeletje maar best wel fijne toch!
By the way weet je het geslacht al?


Tja je broer waarom doe je jezelf zoveel pijn meid,? Begrijp dat je het kindje wou zien, maar ja.. miss beter niet teveel komen nu zeker dat je zwanger bent;

Ai de icequeen doet haar naam weer eer aan :wink:
Ik zou me geen zorgen maken als ze zegt dat ze niet stopt anders zou ze zeggen dat ze stopt toch wou dat lut dat zei :wink: al begrijp ik je ongerustheid wel;
Lut woont ook in vlaams brabant en ze komt al zo lang naar limburg dus :wink:
Miss kan je met haar over je ongerustheid spreken of komt het ook een beetje door mij dat je dat denkt?

En toch knap dat je die taak over seksueel geweld hebt gekund je bent er niet van weg gelopen hoe moeilijke ook

Liefs Silvia en succes voor zaterdag
dikke knuf

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 07-07-2013 13:44

dju

voor alles goede punten, behalve voor seksuologie. Moet ik opnieuw doen.... weet niet hoe ik dat nog eens moet gaan studeren :cry: :cry: :cry: :cry:

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 07-07-2013 13:49

lieve Wie?

Heftig juist dat vak wat je niet kan opnieuw moet doen
Weet geen woorden ervoor

Sterkte

Liefs Belinda

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”