Perle, boekje 2

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 30-03-2015 15:10

Lieve Perle,

Ik kan begrijpen.... dat je je vreselijk in de steek gelaten.. voelt...,
Maar ja.... kan zijn dat die mensen even rust wilden en je ook niet wilde afwijzen...

Misschien eens met die mensen praten?

Hoe was het bij je peute? Succes bij je dokter!


Liefs Silvia

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 02-04-2015 23:29

Hoi Perle,

Nog wat vernomen van je vroegere buren?

Sterkte!

liefs Silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 03-04-2015 21:07

Ja lieve Silvia... haar telefoon was gestolen.

Mezelf van de week zeer gedaan. Drang nu weer hoog..
Mijn baas is boos op mij, noemt me een verrader... en dat ik niks voor mezelf kan houden. Kwetst me...
Liefs Perle.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 03-04-2015 22:28

Hoi.. lieve .perle,

Nu weet je het van je buren... het had dus niet rechtstreeks met jou te maken.. Maar kan heel goed begrijpen dat je je daardoor in de steek gelaten voelde...


Oei jammer van je baas....,Ik hoop dat jullie het uit kunnen praten..,
Sterkte... met je AM .. begrijp dat het door de situatie komt misschien iets vinden waar je je mee kan uitleven... en ja bellen doe je niet graag misschien naar je peute maile ofzo..

Is maar een gedacht hoor maar als je jezelf nu eens een bokspaal aanschafte kan je je frustratie misschien daar kwijt..

In ieder geval veel sterkte en hopelijk toch nog een goed weekend!

knuf
liefs Silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 04-04-2015 07:39

Hoi lieve Silvia, dankje voor je berichtje.

Het komt er nu vooral bij dat psych op vakantie is tot volgende week vrijdag. Dat vind ik heel moeilijk want normaal gesproken kan ik met haar mailen door de week.

Ik vind het heel moeilijk om met de dagelijkse dingen om te gaan... zoals dat ie Vlaamse minister zelfmoord gepleegd heeft omdat hij voor moest komen. Hij leeft daar al jaren mee dat hij dat gedaan heeft, nu zou hij ervoor worden berecht en dan ziet hij het niet meer zitten.
Al dat soort kleine dingen bij elkaar kan ik niet plaatsen... ik kan het in mijn hoofd niet 'verwerken' ofzo en dat maakt dat ik mezelf zeer wil doen om het rustig te krijgen...
Liefs Perle.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 04-04-2015 14:30

Hoi Perle,

Aja sorry had een artikel van die minister geplaatst als je wilt verwijder ik die wel hoor...,

Ja die komt uit mijn provincie.... :oops: Maar het verhaal is lang niet eenzijdig toch weet ik dat het vervelende gevoelens kan oproepen...,

Sterkte met het gemis aan je peute;. kan je bij iemand anders terecht misschien?

Liefs Silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 09-04-2015 20:54

Dagboekje... (AM trigger?)
Mezelf afgelopen week zeer gedaan, volgens mij was het dinsdag.
Snap niet waarom ik tóch naar de HAP ga... omdat ik weet dat ik geen andere keus heb? De genezing anders maanden duurt?
Werd doorgestuurd naar SEH. 1,5 uur moeten wachten, besef me ineens dat het zaterdag avond was ipv dinsdag.
Wel een heel lieve chirurg die het gehecht heeft... fijn mee kunnen praten.
Vandaag was ik boos, chagrijnig en gefrustreerd... om en op alles. Ook op mijn werk. Na mijn werk al moeite om mezelf niet zeer te doen, krijg ik mail van psych (heb haar nu ivm haar vakantie al 2 weken niet gezien) dat de afspraak van maandag niet door kan gaan.
Dat was de druppel.
Mezelf zeer gedaan. Met een vriendin naar het bos geweest.
Kom ik terug, mailt ze dat de afspraak toch wel door gaat.

Nu weer terug van HAP. Hele aparte arts.. niet verdoofd (hoeft ook niet, maar hij kan het even vragen?) en niet schoon gemaakt of wat dan ook. Nouja oke... ik doe het ook nooit maar hun normaal wel?
Hij was verder heel aardig, stelde me gerust, vragen enz. Maar MENNNNNNNNN wat duurde het lang. Kon ik maar aangeven dat het genoeg was en ik weg wou. Maar dat is dus ook een probleem, ik kan geen grenzen aangeven... ik laat alles over me heen komen.
Maar heb het overleefd.

Nu naar bed.. super moe.
Liefs Perle.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 12-04-2015 17:35

Hoin perle..

Wat heftig zeg weer allemaal goed dat je naar het ziekenhuis bent geweest..,

Ja je weer zo afgewezen voelen bij je peute.. kan zo teleurstellend en pijn doen..

Goed wel dat je morgen weer een afspraak hebt... Misschien eens over praten over je gevoelens....,

Verder ken ik niet zo superveel over AM heb het vroeger ook wel gedaan maar bij mij is de behoefte er naar toe met de jaren meer en meer afgenomen...,

Sterkte in ieder geval en succes morgen bij je peute!

liefs Silvia

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 16-04-2015 08:23

Hoi, Perle

Hoe gaat het inmiddels met je?
Hoe verliep het bij je peute heb je kunnen vertellen over je gevoelens?

liefs Silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 18-04-2015 08:14

Hoi lieve Silvia,

Bedankt voor je berichtjes..

Het gaat wel. Afgelopen maandag bij psych geweest en goed gesprek gehad. Nu aankomende dinsdag, normaal maandag maar moet nu een keer werken.

Weet even niets te typen. Zo weer werken
Liefs Perle.

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”