Perle, boekje 2

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 25-03-2015 19:53

Lieve Perle,

Fijn nog wat van je te vernemen je hoeft echt geen sorry te zeggen ...

Jammer dat je het zo moeilijk hebt met je am veel sterkte ermee...,
Dokters zijn meestal... professioneel en integer
Had het een aanleiding ofzo? Als ik mag vragen..
Ik hoop dat je wel de juiste belgeiding kan en mag krijgen

Ik hoop dat het ooit voor jou wat beter mag gaan.; sterkte met je dromen

Begrijp je goed hoor zou me ook in de steek gelaten voelen bij die dokter als ze je een verkeerde afspraak geven...,
Ik hoop dat de dokter je volgende keer wel kan helpen..,

Verzorg je wondjes goed hé..

Werk je nog met dieren ?

liefs silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 26-03-2015 16:02

Hoi Perle,

Fijn dat je er weer bent en we wat van je mogen horen. Ja moeilijk zeg en dat dan amloos zijn voor EMDR pfff lijkt me erg lastig omdat juist door die ellende je het ook waarschijnlijk doet...

Sterkte!
Maar je komt er echt wel.
Daar geloof ik in en blijf ik ook in geloven

Sofie
Leven is meervoud van lef

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 26-03-2015 20:06

Bedankt voor jullie berichtjes! Doet me goed.

@ Silvia. De aanleiding? De drang begon eigenlijk na die herbeleving. Ineens 'schiet' het dan in mijn hoofd. En dan begint het uitstellen.... vanavond mag ik het niet doen van mezelf besluit ik dan, maar als ik vannacht wakker word mag het.
Vervolgens word ik wakker en besluit ik nee, ik kan nog langer uitstellen.
Dat gaat vaak zo verder en uiteindelijk neemt de drang dan af.
Echter was de drang er al een paar dagen en de situatie bij de huisarts was de 'druppel'. En die ervaar ik dan niet als druppel maar als hele vijver.
En dan kan ik mezelf niet meer tegen houden en heb ik het gedaan voor ik het weet.

Dat dokters meestal professioneel zijn is wel zo.. maar ik vind het bv. heel moeilijk om naar de HAP te gaan. Het was de 1e keer nu dat ik mezelf overdag beschadigd heb. Voorheen was dat altijd s'avonds en als je dan besluit het te laten hechten moet je naar de HAP.
En dat is doodeng... want ik heb wel eens nare reacties gehad. Maar ook hele fijne reacties. En juist omdat je niet weet wat je kan verwachten is het super eng en laat ik het meestal maar zoals het is en ga ik dus niet.
Maar nu was het voor mezelf wel duidelijk dat ik écht moest.

Jazeker werk ik nog met dieren ;)

Het is indd zo dat dat door de ellende waarvoor ik EMDR nodig heb ik ga AM'en. Maar goed, dat moet eerst onder 'controle' zijn, dat snap ik wel... en het gaat wel beter. Maar het is wel moeilijk.

De verwonding is dus aan het ontsteken. Huisarts is er deze week niet meer... vanmorgen eindelijk genoeg moed verzameld om te bellen.
Voor spoedgevallen kan je terecht bij. Het is niet echt een spoedgeval he?
Maar toch gebeld. Zijn medicijnen klaar gelegd bij de apotheek.
Dus ik rijd naar de apotheek, is het druk daarbinnen. Ben omgedraaid en weg gereden... durf niet! Durf echt niet... ben zo bang in kleine ruimtes met veel mensen. Dus nu alsnog geen medicijnen.
Vriendin berichtje gestuurd en die moet morgen in het dorp zijn daar, dus die gaat ze halen.... nu nog innemen dan.
Nog nooit gebeurd eigenlijk.. wonderlijk genoeg.

Het is wat....

En dat geeft allemaal zoveel onrust in mijn hoofd. En het is natuurlijk super vervelend en pijnlijk met werken. Ik wist niet dat die plek zoveel 'gebruikt' werd. Qua bewegingen.
Maar het is zo en ik moet het er maar mee doen. Ben er best bang voor en hoop dat het snel over is.
Liefs Perle.

Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 26-03-2015 20:27

Het komt wel goed Perle echt.

Dikke knuffel voor jou.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 26-03-2015 20:45

Sterkte lieve Perle,

Fijn dat je zo een goede vriendin hebt...,
Kan je je vriendin niet bellen als je je zo rot voelt?

Ja tuurlijk midden in de nacht slaapt ze ook.. maar misschien een noodnummer ofzo?

In ieder geval ik wens je veel beterschap toe...,

En neem je medicatie ... maar goed in...
en laat je verzorgen kan me inbeelden dat het naar moet zijn om met zo een situatie naar de dokter te gaan...,

Ik hoop dat je wat kan rusten miss even vrij nemen van je werk als het kan?

In ieder geval veel sterkte en toch een knuf op je pc.... en in je dagboekje ! wat troost voor je!
liefs silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 26-03-2015 20:59

Dankjewel weer voor jullie berichtjes.

Nee... ik bel niemand op als ik me rot voel. Hooguit mijn psych, maar dat durf ik (nog) niet zo goed.

Buiten mijn werk om slaap ik heel veel, meestal ga ik rond 20u naar bed dus de dagen zijn ook niet zo lang.
Vanmiddag was ik vrij en heb dus al wat geslapen, nu dus iets later naar bed.
Ik ben niet zo een beller... en vrij nemen is ook niet echt een optie. Te goede band met mijn bazen. Ziek melden met welke reden? Vrij nemen zomaar? Nee. Dat wil en kan ik niet. En wil en kan ook niet liegen. En wil ook niet zeggen dat ik mezelf beschadigd heb. Ze weten dat ik het doe. Maar niet hoe vaak of de ernst of wat dan ook. En dat wil ik graag zo houden want ze vinden het heel erg.

Bedankt voor je knuffels!

Maar ik voel me momenteel niet zo depressief zoals ook wel eens is dus ik red me wel hoor. Lekker me de hondjes wandelen, vanmiddag nog in het bos geweest.
Liefs Perle.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 26-03-2015 21:08

Hoi Perle,

Mailen misschien als je van je afgeschreven hebt voel je misschien toch wat beter? Maar een gedacht hoor....,

Fijn dat je toch nog lekker met je hondjes hebt gewandeld en wat afleiding gehad hebt.... ja en werk ik ook wat afleiding denk ik dan...,

Fijn dat je je toch wat beter voelt!

sterkte beterschap en en succes gewenst!

liefs silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 27-03-2015 19:41

Dankje lieve Silvia.

Mailen doe ik inderdaad vaak ook wel naar mijn psych. Ik vind het alleen heel moeilijk als ze me dan niet terug mailt, erg he? :oops:

Heb net de medicijnen gehaald bij die vriendin. Oplossing voor de buitenkant en antibiotica kuur. Zijn mega capsules, ga ik nooit weg krijgen. En buiten dat moet ik die om de 8 uur 3x per dag nemen. Dat red ik niet.
Ik sta om 7 uur op, maar slaap ook rond 20u. Dan kan ik de 1e om 7u nemen, 2e om 15u en de 3e moet eigenlijk om 23u... dan lig ik al diep te slapen.
Ik stel het gewoon uit en zie wel.
Maandag toch weer terug naar de huisarts, in die tijd zal het niet heel erg uit de hand lopen, is nog maar 2 dagen.

Voel me depressief, ongelukkig. Met mijn hoofd bij het vliegtuig ongeluk... hoe wanhopig die man moet zijn geweest, bang dat zo'n lot mij ook ooit wacht. Bang dat ik ook ooit zo eindig, zelfmoord...

En ondertussen is mijn huis een mega bende... al maanden niet meer opgeruimd, bed niet meer verschoond. Ik kan het gewoon niet. Ik wil alleen maar slapen. En ik haat het dat het zo is. Maar ik kan het niet veranderen?
Het enige wat ik nu doe is me erbij neer leggen.. laf eigenlijk he?
Hele dag gewerkt, net uurtje met de honden gelopen. Wou nog avond eten halen voor mezelf maar ben te moe. Dus honden zo eten geven en ik duik mijn bed in.
Liefs Perle.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 27-03-2015 20:13

Lieve Perle,

het zit je niet mee hé meid.. Misschien kan je die capsule's opendoen en de poeder in nemen is maar een gedacht hoor!


Ja herken het van het mailen...,

Jammer dat je zo weinig moed heb slik je wat van antidepresiva..? praat met je peute over hoe je je voelt...,

Ja erg van die piloot maar hij had nooit moeten vliegen...,

Je eet toch wel wat hoop ik? Je hebt ook heel lekkere diepvriesmaaltijden als je geen zin hebt om te koken,

verzorg jezelf liefs silvia knuf in je dagboekje!

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 30-03-2015 08:18

Ik eet wel altijd wat ja... al is het soms dan brood.
En ik slik inderdaad antidepressiva. Al wel 6 jaar ofzo, maar het laatste jaar lijkt het alsof de werking minder word?

Gisterenavond zou ik naar mijn ex- buren gaan. Maar we hebben van tevoren altijd contact. Contact was niet te krijgen... telefoon werd niet op genomen, apjes werden niet beantwoord. Dus ik hun zoon geapt, overbuurvrouw. Geen reacties.. uiteindelijk een dorpsgenoot die ik ook ken gevraagd erlangs te lopen. Blijken ze gewoon op de bank voor de tv te zitten.
Heb me dus uren druk zitten maken om niks. En ze wist dat ik zou komen.. maar ik ben blijkbaar niet belangrijk? Want ze hebben geen contact met mij gezocht waarom ik er niet was?
Had een jankbui tot gevolgd. En als ik vandaag geen afspraak bij psych had had ik mezelf zeer gedaan..

Zo meteen eerst terug naar de huisarts.. straks psych. En naar het bos met de hondjes.
Vanavond honden training. En ik moet mijn huis opruimen, maar dat blijf ik toch uit stellen.
Liefs Perle.

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”