Perle, boekje 2

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 10-12-2013 17:30

Perle, fijn te horen dat je je best aardig voelt!! Wauw, nieuwe woning, nieuwe baan! Gefeliciteerd! Wat is DGT? Heb je wel dezelfde therapeut gehouden of ben je daar te ver voor verhuisd? Klinkt het een beetje?
Groetjes,
Runtogain

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 10-12-2013 18:47

Bedankt voor jullie berichtjes!

DGT is dialectische gedragstherapie...voor 'borderliners'... tot nu toe altijd nog geloofd dat ik dat niet heb hoor. Houd me daar gewoon aan vast..
Ben gelukkig nog bij dezelfde peut. Dit huis is 20 minuten van mijn vorige huis vandaan en..... dichter bij psych. Ideaal ;)

Vandaag iets minder dagje. Denk momenteel veel aan het misbruik..
Zo psych.
Komt goed....
Liefs Perle.

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 17-12-2013 19:21

Vanmiddag weer naar psych geweest. Ze noemde het woord...
Voor het eerst sinds ik bij haar ben (toch al wel meerdere jaren) vond ik het niet erg dat ze 'het woord' noemde... lijkt wel of dat nodig is.... heb ook continue het gevoel over het s. misbruik te willen praten?
Psych kwam dichterbij zitten.. zei tegen mezelf: niks aan de hand.. ondertussen mezelf toch knijpen... tot psych het zag en tot de conclusie kwam dat het door het dichterbij mij komen zitten kwam.
Stom he? Vind mezelf dan zo stom... ze zit niet naast me, is geen man en is niet bedreigend .WAAROM reageer ik er dan zo snel op... frustrerend.
Afgelopen week mezelf heel depressief gevoeld.. soms sta ik er mee op, blijft het een paar dagen en dan kan het ineens weer weg zijn....

Nog 2,5 week.. dan begint de DGT al.
Liefs Perle.

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 01-01-2014 17:41

Over 5 dagen al DGT.
Vanmiddag verplicht familie bezoek... na enkele uren heb ik m gesmeerd.
Haat al dat verplichte gedoe...
Er is een persoon die een reportage maakt over iemand die slachtoffer is van s. misbruik. In dit geval ik dus.
Heeft nu foto's gemaakt van mij zonder lange mouwen... heb de foto's ook ontvangen. Zijn mooie foto's maar indd jammer van mijn lelijke -litteken- armen....
Liefs Perle.

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 03-01-2014 19:22

Nog 3 dagen.
Sinds deze week weet ik wat herbelevingen zijn... of beter gezegd, hoe dat is.....

Dinsdag weer naar psych...
Liefs Perle.

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 05-01-2014 17:32

Hoe gaat het met je herbelevingen?
Wil je heel veel suc6 wensen voor dinsdag alvast!

Gr.
Runtogain

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 11-01-2014 08:35

Bedankt voor je berichtje...

Momenteel gaat het wel goed wat dat betreft.
Over 2 dagen alweer DGT, wat gaat de tijd toch snel. Dag erna psych... heel fijn, die structuur.

Kan heel moeilijk gedachten los laten en dat frustreert me vaak...
Liefs Perle.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 07-03-2015 23:15

Hoi Perle,

Ook al even geleden dat je nog in je dagboekje hebt geschreven......
Las dat je bezig was met je verwerking, ben je daar al wat verder in geraakt?

Liefs silvia

Perle
Berichten: 395
Lid geworden op: 12-05-2011 18:11

Bericht door Perle » 25-03-2015 19:28

Bedankt voor de berichtjes.

Alweer lange tijd geleden dat ik hier wat geschreven heb, wat erg. Sorry :oops:

Op zich red ik me wel. Al verder in therapie maar niet gestart met traumaverwerking in de zin van EMDR ofzo. Daar moet ik eerst AM-loos voor zijn.
Mogelijk trigger?
Heb veel nachtmerries, soms een herbeleving.. mezelf van de week zeer gedaan op een stomme plek en het vervelendste was dat ik dat moest laten hechten. Op die stomme, beschamende plek dus.
Gelukkig zijn beide huisartsen super lief.

Maar dat vertraagt de therapie dus...
Overigens kwam dat omdat ik s'ochtends 1,5 uur bij de huisarts had zitten wachten, mezelf een uur lang af had zitten vragen waarom ze mij niet riepen.. dat ze mij niet belangrijk vonden, expres over wouden slaan. Nou goed, een uur later dus moed genoeg verzameld om te vragen of ik wel een afspraak had? Had de assistent hem de week erna gezet. En dat terwijl ik vrijdag voor maandag gebeld had. Foutje daar dus.
Voel me dan zo in de steek gelaten en onbelangrijk..
Liefs Perle.

Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 25-03-2015 19:43

Knuffel voor jou meis.

Ik zag ook dat jij de DGT heb afgerond, en ook dat je voor traumatherapie een tijdje amloos moet zijn.
Dat amloos zijn.. gaat je lukken.

Je bent sterker dan je denkt.

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”