Dagboek Runtogain

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 11-10-2013 19:47

Hey Runtogain.

Wil je even een berichtje sturen omdat ik zoveel herken in je verhalen. Het gevecht met je gevoel en herinneringen, de rust nemen om ermee aan de slag te gaan. Weer vollop in het werk duiken, want dat is toch een goede overlevingsstrategie (onbewust).

Veel herkenning, dus je bent niet alleen!!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 13-10-2013 10:58

Danique,

Dank je voor je berichtje. Las het vrijdag.
Je hebt me echt heel erg hard aan het huilen gemaakt. Voelde me zo alleen!
Die dag pie gehad. Kwam niet uit mijn woorden, kon het allemaal niet duidelijk maken. Mijn peut was echt heel geduldig en begripvol maar kon het niet met haar delen en dat voelde zo alleen. Heb op dit moment zo'n enorme behoefte om begrepen te worden.

Dank je dat je de moeite hebt genomen te reageren op mijn dagboekje. Zoiets kleins, zo groots...

Liefs,
Runtogain

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 13-10-2013 19:56

Hey Runtogain.
Het was niet de bedoeling je aan het huilen te maken hoor! Maar misschien zijn dit ook wel goede tranen en emoties. Dat hoop ik dan maar.
Qua timing dus een goed moment, zodat je even voelde dat je niet alleen bent. Zeker hier niet op het forum.
Sinds eind vorige week kan ik dus bij alle topics en bij het lezen van jou dagboek voelde ik gewoon veel herkenning, dat wilde ik je gewoon ff laten weten. Fijn dat dit zo gewaardeerd wordt.

Veel sterkte, vooral ook met je therapie. En ik zal je dagboek blijven lezen hoor!

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 13-10-2013 19:57

Hoi Runtogain,

Vreselijk dat je zo alleen voelde tijdens je therapie. Weet je ik heb het ook vaak dat ik heel veel wil zeggen en dat er niets naar buiten kom. Dan ga ik naar huis en baal enorm.
Voel me dan ook alleen en soms ook onbegrepen door peut. Maar hoe kan zij mij begrijpen als ik niet uit mijn woorden kom, daardoor dichtklap en niks zeg.

Wees zelf lief voor jezelf en hier zijn mensen die je begrijpen.
Op het moment ben ik ook op en moe en ...
Dus miss dat ik niet dat over kan brengen wat ik zou willen zeggen.

Maar wil je even heel veel sterkte wensen.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 15-10-2013 12:16

Hey Run,

Ik herken die drukte in je gedachten. Ik heb nu geleerd dat dit komt door het op slot doen van je gevoel en dan houd je je gedachten over. Steeds weer diep ademen...

Wat akelig dat je je zo alleen voelde na de pie. Mag je mailen? Ik mail van te voren dingen die ik eng vind en niet begrijp. Die worden dan ook besproken. En erna, als ik iets niet heb durven zeggen, schrijf ik dat in een mail, zodat mijn psych het toch te weten komt.

Heel veel sterkte!

Monique.
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 15-10-2013 20:26

Dank jullie wel.

Danique; was positief hoor, het waren goede tranen, ben de laatste tijd of een emotioneel leeg ijskonijn of dingen komen superhard binnen en ik word erg emo. Jou bericht kwam even heel erg binnen. Niets mis mee :), vind het zelf wel moeilijk ermee om te gaan soms.

Sofie; je maakt je punt erg duidelijk hoor! Geen sorry! We hebben beide heel erg last van hetzelfde probleem. Het zit zo in de weg. Het kan ook zo'n afstand creëren op het moment dat je juist behoefte hebt aan nabijheid. :( Helpt natuurlijk niet als we onszelf dat ook nog eens kwalijk gaan nemen. Wat aardig voor mezelf zijn daarin is het enige dat helpt om me weer een beetje te kunnen openen. Maar das juist zo moeilijk op zo'n vastloop moment.

Monique; we hebben geen afspraak over mailen tussendoor. Heb het wel eens gedaan maar besloten om dat niet meer te doen. Het is me alle stress niet waard, kan beter wachten op de volgende afspraak. Alleen als ze me expliciet vraagt om iets op papier te zetten zou ik het nog doen. Weet eigenlijk niet wat ze ervan vind. Als het echt belangrijk is denk ik dat ze het niet erg zou vinden. We mailen wel over regeldingen, data afspraak, veranderen tijdstip ect.

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 15-10-2013 20:36

Ik verdwijn even een paar dagen van de radar. Morgen er heerlijk even een paar dagen ertussenuit.

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 15-10-2013 21:10

Goed voor jou!
Probeer alles ff los te laten en ervan te genieten.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 15-10-2013 23:43

Dat is fijn!

Ik hoop dat je er van kan genieten.

Lieve groet,

Monique
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 02-12-2013 20:11

Hoi dagboekje, ff checken of je er nog bent. Sry, weet niet zoveel te zeggen. Komt wel weer ;)

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”