Dagboek Runtogain

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Dagboek Runtogain

Bericht door runtogain » 14-06-2012 12:35

Tja, toch maar weer een poging wagen.. kijken of dit dagboek het langer volhoudt dan mijn andere posts ;). De deleteknop was nog net niet het eerste wat ik ontdekt heb op het forum :oops:.

Erg moe de laatste tijd maar te opgefokt om rustig aan te doen/ goed te slapen of dingen rustig op een rijtje te zetten.

Gast

Bericht door Gast » 14-06-2012 18:50

Hoi Runtogain,

Ook fijn dat je een dagboekje bent begonnen meid en dat je het nog niet verwijderd hebt :) :wink:
Het lukt je wel weet je waar die vermoeidheid en dat opgfokt zijn vandaan komt?
Liefs Silvia knuf

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 14-06-2012 22:50

Silvia, thx voor de knuf

Kortgeleden verplicht thuis komen te zitten. Ben boos daarom, verdrietig, gefrustreerd en zoooooo vreselijk moe. Zit mezelf in de weg, kan de uitknop van mijn hersenen niet vinden, onrustig maar kom tot niets. Moe maar kan niet slapen. Wil gewoon weer aan het werk/ leren maar dat kan dus niet :(

Zucht..

Runtogain

Gast

Bericht door Gast » 14-06-2012 23:25

Sterkte meid;
ja ik kan je wel begrijpen meid als je altijd hebt gewerkt dat je thuis je draai niet vind wat voor werk deed je?
Miss een hobby zoeken of wat afleiding lezen ofzo maar is moeilijk als je onrustig bent he herken dat wel
rust maar goed uit dan mag je miss voor je het weet weer werken
ik werk ook niet maar al jaren nie :oops:dus ben dat ritme al gewoon
heb het moeilijk om te werken..
Heb je nog contact met je collega's ofzo?
Liefs Silvia knuf

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 16-06-2012 00:40

Thx Silvia,

Normaal gesproken zou ik een boek pakken of zo maar dat werkt nu niet zo goed. Heb jij ook concentratie problemen en zo dat je niet kunt werken..?
Hopelijk lukt het dat ik snel weer aan het werk kan.
Heb niet echt veel contact met collega's, wil werk en privé een beetje gescheiden houden dat maakt het voor mij wat makkelijker.
Vandaag was wat rustiger gelukkig, lukte om gewoon wat muziek te luisteren. Alleen het slapen..

Runtogain

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 16-06-2012 08:57

Hey Runtogain,

Hopelijk kan het dagboekje een klein beetje helpen.

Lastig zo thuis zitten na je werk. Zeker de eerste weken en maanden kan het wel heel lastig zijn. Het heeft zeker allemaal zijn tijd nodig! Hoe komt het dat je nu geen werk hebt? Ben je op zoek naar ander werk of niet?? Wat voor werk deed je en zoek je??
Natuurlijk geen antwoord verplichting hé. Doe het op je eigen tempo.

Sterkte!
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 16-06-2012 15:51

Thx Wie?

Zeker lastig plots thuis te zitten, ben dat absoluut niet gewend. Veel werken is meer mijn ding.

Sinds een tijdje ben ik me enigszins bewust geworden van nare dingen die gebeurd zijn. Het vreet blijkbaar onbewust veel energie. Ik ben er niet echt mee bezig, integendeel. (tot kortgeleden) Heb alle extra werk aangepakt wat op mn pad kwam omdat mn werk m.n. hobby is en ik wel wat afleiding kon gebruiken.
Heb het gevoel het allemaal wel te kunnen maar de praktijk wijst anders uit... Zit in de ziektewet, hoef dus eerst niet op zoek naar werk. Merk nu pas hoe moe ik ben en dat ik geen enkele grens heb aangevoeld :(

Runtogain

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 16-06-2012 16:08

Hoi Runtogain,

Is het niet zo dat je vluchtte in je werk om je pijn en verdriet niet meer te hoeven voelen?
Dat heb ik dan steeds bezig zijn om mijn verleden te vergeten. Maar helaas kom die telkens wel weer naar boven.
Het is goed om even daar wat meer aandacht aan te besteden. Maa het is ook goed denk ik om toch iets bij te hebben. Al is het maar een hobby (sporten ...?) want anders kun je juist nog meer opsluiten en depri voelen en vergeten dat het leven ook mooie dingen kan hebben.

Sterkte.
Sofie
Leven is meervoud van lef

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 17-06-2012 00:48

Ik weet het niet Sofie, begrijp helemaal niets van mezelf. Zo tegenstrijdig allemaal. Het gekke daarnaast is dat ik niet zo veel gevoel bij de herinneringen heb, dan kan ik er toch ook niet voor wegvluchten? Onrust (vage angst) voel ik en veel schaamte :oops: / schuldgevoelens.
Aan de ene kant wil ik er helemaal niet bij stil staan maar ondertussen weet ik ook dat je gelijk heb en dat ik er meer aandacht aan moet besteden. Ben zo bang voor wat ik tegen kom, zucht..
Normaal gesproken sport ik best vaak in de week maar het is me deze week niet gelukt.. dat moet ik zeker weer proberen op te pakken al is het maar om er even uit te zijn en mn gedachten even ergens anders op te richten.. thx!

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 17-06-2012 14:51

Hoi Runtogain,

Het zou inderdaad wel even goed zijn om even te gaan sporten.
Even tussenuit, doe ik soms ook.
Het is inderdaad heel eng om bij stil te staan, maar ik denk dat dat ook de enige weg is om het aan te kunnen en je niet door beelden overspoeld te worden op momenten waar het niet uitkomt.

Ik zeg dit wel even zo leuk maar weet ook hoe moeilijk het is hoor.
Ik moet ook bij stil staan, maar lukt me ook niet.
Dan ga ik ook 1000 andere dingen doen om niet te hoeven denken aan vroeger.

Dus ik weet hoe moeilijk en eng het is en ook pijnlijk.

Liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”