Dagboek Runtogain

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 31-07-2013 18:45

Hoi Sofie,

Dank je wel. Ik doe mijn best.
Dankbaar hier af en toe wat bemoedigende woorden te kunnen lezen.

Komende twee maanden geen pie ivm vakantie. Moet zeggen dat het me veel lucht geeft. Ben alleen een beetje bang voor begin september als alles weer gaat beginnen. Kan dan wel wat ondersteuning gebruiken. Hoewel ik weet dat dat ook wel weer gaat lukken.
Denk ook wel dat het even goed is voor me om afstand te nemen. Hoop dat wanneer ik pie weer oppak eind sept er weer wat beweging in komt. Waarschijnlijk genoeg om op te reflecteren tegen die tijd.
Zijn jullie peuten ook zo lang met vakantie?

Gr.
Runtogain

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 31-07-2013 18:48

Hoi Runtogain

Nee die van mij maar 3 weken
En dan is er nog opvang geregeld
Waar ik zonder problemen terecht kon
Vind lang heel erg lang

Groetjes Belinda

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 31-07-2013 19:20

Is ook lang, erg lang maar ik probeer het te zien als een blijk van vertrouwen. Ik heb het jarenlang zonder steun gedaan. Er is eigenlijk geen enkele reden waarom ik het nu niet alleen zou kunnen doen. Wil ook niet afhankelijk worden/ zijn. Het is meer een gevoel dat je het niet alleen kunt dan dat het realiteit is. Vind het altijd weer een gevoel van kicken/ trots als het me een periode zelf lukt. Ook al gaat het soms niet goed/ is het moeilijk op zo'n moment. Ik weet dan dat ik er wel ga komen.
Beetje lang warrig verhaal maar hoop dat het duidelijk is :)

Runtogain

Gast

Bericht door Gast » 24-08-2013 14:41

Lieve Runtogain,

Hoe gaat het nu met je?
Is je peute nog altij met vakantie?

Liefs silvia knuf

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 25-08-2013 11:03

Lieve Silvia,

Dank je wel dat je het vraagt.
Het gaat. Inmiddels werk ik weer volledig en daar steek ik heel erg veel tijd in. Hoef dan niet aan andere dingen te denken. Gevaarlijk, de kans bestaat dan dat ik mezelf weer voorbij loop. Maar ja, weet ook niet goed hoe ik het anders moet doen. Probeer wat meer rust in te bouwen maar vind dat lastig omdat ik altijd een soort onrust voel.
Zit inmiddels op de helft van haar vakantie moet dus nog een maand wachten op een afspraak. Het gekke is dat ik op dit moment niet eens zou weten wat ik met haar zou moeten bespreken. Voel letterlijk en figuurlijk enorme afstand. Beetje onverschillig zelfs. Wat ik erg vind want ik weet dat ik dat niet ben, heel naar. Zometeen maar eens gaan sporten. Even de zinnen verzetten.

Gr.
Runtogain

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 25-08-2013 16:52

Lieve Runtogain,

Ik vind dat wel heel erg herkenbaar wat je beschrijft hoe het op dit moment voelt tussen jou en je peute.
Ik heb het op het moment ook, ben ook vooral met andere dingen bezig dan met mezelf. En peut zie ik wel binnen kort al eigenlijk. Maar ik heb er ook geen zin in en voel enorm veel afstand en ik heb er ook totaal geen zin om naar toe te gaan.
Maar misschien ligt dit ook omdat het niet zo lekker loop.

Het is goed om wat afleiding te hebben, maar vergeet jezelf niet. En dan bedoel ik niet dat je aan die nare dingen moet denken en zo. Maar gewoon even een dagje voor jezelf. Of even afspreken met vriendinnen. Dus even ontspannende dingen doen. Waar je niet helemaal in moet storten, want ja anders loop je jezelf wel voorbij.

Wel fijn om te lezen dat het wat beter met je gaat.

knuf

liefs,
Sofie
Leven is meervoud van lef

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 26-08-2013 22:11

Hoi Sofie,

Dank je wel.
Ik doe mijn best om mezelf niet voorbij te lopen. Het lukt alleen niet altijd om mijn koppie ergens anders bij te houden.

Gek hè, om je zo te voelen over je peut. Wat zegt dat? Is de relatie dan niet goed? Tijd om te stoppen? (hoewel ik weet dat ik nog lang niet klaar ben) Of is het gewoon zelfbescherming?

Ben benieuwd hoe het zal zijn op het moment dat ik weer een nieuwe afspraak heb staan.
Jij heel veel suc6 bij je volgende afspraak. Spannend!

Liefs,
Runtogain

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 27-08-2013 11:35

Hoi Runtogain,

Ik denk zelf dat het zelfbescherming is.
Ik zou zeker niet twijfelen dat het niet goed ziet, wacht het gesprek af en geniet (of probeer een beetje van te genieten) van de mooie dingen om je heen en even die rust.

Schrijf dingen op waar je miss tegen aan loopt of moeilijk mee hebt zodat je die niet vergeten ben als je je peut weer ziet. Ik heb vaak dat ik gewoon door gaat en mijn best doe en tegen dingen aan loopt waar ik denk daar wil ik het wel met peut over hebben, maar als ze eindelijk terug is en ik de afspraak heb dan klap ik dicht of weet ik het gewoon even niet meer.

Tja...

Nou sterkte en blijft aan jezelf denken. knuf
Sofie
Leven is meervoud van lef

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 06-09-2013 18:02

Hoi Sofie,

Dank voor je reactie, erg fijn!

Denk ook dat het zelfbescherming is.
Herken het heel erg wat je zegt heb dat ook altijd tussen de afspraken door genoeg onderwerpen die opkomen om over te kunnen praten met haar maar op het moment dat ik daar zit, helemaal blanco.. of ik klap dicht, heel erg naar is dat!

Zal inderdaad wat extra genieten van de "rust" die het geeft om geen pie te hebben.

Nu eerst weekend vieren.

Groetjes,
Runtogain

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 07-09-2013 20:24

Hoi Runrogain,

Ik hoop dat je een fijne weekend mag hebben. :)
En hopelijk kun je ook genieten van de rust.

Groetjes en knuf als dat mag
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”