Dagboekje Frauwke

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 14-02-2014 19:29

Fijn om weer even wat van je te horen!
Mooi is dat hè, tante zijn?
Mijn nichtje is nu één en ik geniet zó van haar.

Liefs,

Monique.
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 18-02-2014 10:17

Hey Frauwke.
Goed weer even wat van je te horen en fijn dat je bewust tijd maakt om ook te genieten. Het is allemaal al zwaar genoeg, die momenten heb je gewoon nodig.

Veel sterkte met je therapie en neem ook zeker de rust die je nodig hebt.

Liefs
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 02-04-2014 21:43

Lieve mensen,

Dank jullie voor jullie reactie. Vind het erg lief van jullie.

Ik probeer de laatste tijd echt alles wat misbruik en zo te maken heeft echt te mijden omdat ik merk dat het veel boven haalt en ik mezelf wil beschermen.
Maar te gelijk wil ik terug met mensen praten erover wat allemaal zo tegenstrijdig is. Lastig natuurlijk.
Verder blijf ik genieten van men neefjes en nichtje. Wel fijn want zeggen dat ze snel oud worden. Zo word men nichtje al vier jaar zondag al zo een grote meid. Echt ik geniet er nog steeds van. Alle dingentjes die ze leren vind ik zo fijn. Ook van de tweeling die een stukje chocolade vind en dan lekker smullen ervan ook al zijn ze nog maar negen maand. Dus grappig en fijn dat soort zaken.
Maar ook zo pijnlijk, want ik merk dat ik toch ook verlang naar zo iets van mezelf zo iets kleins wat ik dingen kan leren en waarvoor ik ook nog wil verder leven, maar het is zo een schaduw want ik zal het nooit hebben als ik zoals nu blijf. En ja geen idee want weet niet of mijn gezondheid het ooit gaat toelaten.
Heeft niets met mijn verleden te maken maar gewoon echt de gezondheid dus pijnlijk allemaal.

Ik kan alleen zeggen dat ik geniet van die kleintjes in de familie.

Verder merk ik dat ik het iets moeilijker heb de laatste tijd, dat er weer veel nachtmerries zijn en vind het verschrikkelijk eng maar ik probeer en blijf door gaan wat dan ook. Maar ja dit maakt dat mijn nachten weer vrij zwaar zijn maar ik blijf vechten.

Alleen vraag ik me af van hoe jullie dat doet? Hoe gaan jullie om met die nachtmerries? En zeker als ze een hele tijd er niet meer geweest zijn?

Sorry verder gaat het wel goed met me hoor, ben nog steeds aan het werk en is vrij druk vandaar maar ik doe het niet slecht.

Wens jullie veel sterkte en groetjes
frauwke

Jess
Berichten: 320
Lid geworden op: 25-08-2013 15:19

Bericht door Jess » 06-04-2014 14:48

Hallo Frauwke,

Ik kan me voorstellen dat je liever er niet eraan wilt denken en dat het nare gedachten boven komen en zo ben ik ook diep weg stoppen dat is beste.

Het is zeker wel heel erg belangrijk ook van dingen te genieten en blijf vechten want je kan het!

Sterkte en blijf vechten en hoop dat nachtmerries snel over zullen zijn.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 07-03-2015 23:35

Hoi, Frauwke,
Al even geleden hé...
Vraag me af hoe het nu met je gaat en of je nog last hebt van nachtmerries?

herken het wat mij helpt is mijn gevoelens na een droom op papier te zetten of te tekenen..

Liefs silvia

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 12-07-2015 22:18

Hoi,

Eerst en vooral sorry dat ik hier een tijdje (lange tijd) niet meer ben geweest of wat geschreven heb. Maar het ging niet. Het ging alleen maar slecht met me. En ja er is ook zoveel gebeurd in tussen tijd dat ik even moest aan mezelf denken.

Zit nog steeds in een soort rouw over mijn overleden liefje. En dat is in augustus nu drie jaar geleden en toch ben ik er nog niet over heen. Ik mis haar nog steeds. Maar daar probeer ik zo goed en zo kwaad ik kan mee om te gaan en soms lukt dat.

Verder ben ik zelf begin dit jaar ook geopereerd en dat heeft ook heel wat veranderingen met zich mee gebracht maar dit is alleen maar positief voor mezelf geweest. Maar het is wel iets waar ik rekening mee zal moeten houden mijn hele leven. Maar tot nu toe gaat het nog goed.

Op het werk is het dan ook ontzettend druk geweest waardoor ik amper energie had voor mezelf maar het is wel goed nu. Het is er momenteel heel rustig te rustig maar daar kan ik wel mee om want zal snel genoeg wel weer drukker worden.

Hoe gaat het met mezelf?
Dat is een moeilijke vraag het ging en tijd goed maar de laatste tijd en sinds vrijdag ben ik volledig weer ingestort. De drang om te gaan automutileren is heel sterk maar ik doe het niet. Verder is er ook een familie lid die me misbruikt heeft en die nu contact zoekt op allerlei manieren waar ik niet mee om kan. Mijn opa die overleden is en dat dubbele gevoelens met zich heeft meegebracht dus het is veel.
Hoe ik het allemaal vol hou weet ik niet maar als ik eerlijk ben lijkt het of ik gewoon op automatische piloot sta en blijf staan en af en toe daar zelfs onderuit mee ga.

Sorry kan momenteel niet zo goed en veel zeggen omdat ik het niet goed red. Kan meer en meer huilen en dat is lastig.

Sorry.

Groetjes,
frauwke

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 26-02-2016 23:55

Hoi Frauwke,

Je post dateert al van heel lang geleden hoe gaat het nu met jou?

Ben je hersteld van je operatie..? Lastig als zo vreselijke mensen weer in je leven opduiken.. :(

Lukt het met je gevecht tegen autoumulatie?

Liefs Silviaxxx

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 08-03-2016 23:29

Hey Silvia,


Gaat niet zo goed. Ben momenteel een week thuis omdat ik er onder door zit.
Met de automutilatie gaat het goed, niet meer gedaan ondanks dat er soms wel drang is.

Van de operatie heb ik helemaal geen last meer van en dat gaat ook goed. Kan ook bijna alles eten dus wel fijn.

Het andere van nare mensen dat loopt niet zo goed.
Twee of drie weken geleden aangifte terug gedaan tegen een dader en dat maakt het zwaar momenteel voor me. Zo zwaar dat ik even een week thuis blijf van het werken want kan het niet meer aan allemaal.

Verder probeer ik het goed te doen en mijn best zodat ik het verder red.


Meer kan ik even net zeggen sorry.

Groetjes,
frauwke

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 13-03-2016 16:19

Sterkte knuf
Run

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 14-03-2016 01:29

Sterkte , meid kiss

neem je tijd maarxxx

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”