Dagboekje Frauwke

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 02-12-2013 19:06

Hey Frauwke,

Hopelijk kun je lekker veel tijd doorbrengen met je neefjes. Het is belangrijk nu te genieten van die speciale dingen die er wel zijn.
Wees ook niet te streng voor jezelf. Tuurlijk trek je je terug, dat is immers jouw copingsstrategie (ik herken m van mezelf ook), het is niet handig om te doen maar hey volgens mij ben je nu niet in de juiste situatie om die om te buigen, je hebt wel wat anders aan je hoofd!. Je hoeft dat dus nu ook niet van jezelf te verwachten!! Daar kun je later wel weer aan werken.

knuf heeeel veeeel sterkte met alles.
Je bent het waard, heb respect voor je!

Liefs,
Runtogain

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 02-12-2013 22:17

Dank jullie allemaal.

Vandaag dus de sint laten komen voor men mete kindje. Wat super en geweldig was. Maar dit heeft er voor gezorgd dat ik dus bijna heel de dag daar ben geweest bij men neefjes. En ja het was fijn om te spelen met hun, te lachen, hun in slaap te krijgen en een van de twee eten te geven. Ik heb er echt zo van genoten. En fijnste dan nog was dat ik daarna hun zus mee van school mocht halen. Dat was een verassing voor haar want ze wist het niet en was echt super blij dat ik er ook bij was. Dan bij oma met men nichtje dus wat gespeeld en ook even voorgelezen. Fijner kan je dag niet zijn toch denk ik.
Echt ik heb hier zo van genoten dat het me echt moe heeft gemaakt echt. Maar het gooit me ook weer op mezelf, te weten dat ik dit nooit zal hebben een gezinnetje met kindjes. En dat doet pijn maar ja kan er niets aan doen denk ik. Zo zal het leven maar gaan zeker ik weet het niet. Al vind ik het soms gewoon niet eerlijk, maar wie ben ik omdat te zeggen he.

Verder ook nog naar mijn therapeute geweest. Daar verliep het niet zo makkelijk. Echt het ging er best wel moeilijk maar ik heb me sterk gehouden.
Ze wil dat ik een afspraak maak met een psychiater maar ik weet dat niet zie dat niet zo zitten maar zij wil dat dus wel. Zij vind dat wel belangrijk en daardoor ze er zo blijft op hameren. Nu ik had geen afspraak geregeld omdat ik niet wist naar wie en zo maar tegen volgende keer moet dat dus wel. Nu ja we zien nog wel. Verder ging het over men slapen en men eten maar vooral over de psychiater.
De psychiater bezorgd me zoveel angst vandaar dat het gesprek daar vrij lang over heeft gegaan. Ze zag ook dat ik bang was en ze heeft daar dus ook een tijd over gesproken. Maar goed ik weet het dus eventjes niet goed wat ik moet doen maar goed we zien wel.

Nu wil ik proberen gewoon beetje te rusten want morgen moet ik weer gaan werken en daar is het ontzettend druk geweest vandaag en eerlijk heb ik gewoon geen zin om tijdens mijn dagje vakantie daarover te hebben maar goed.

Ik weet niet goed hoe ik me nu moet voelen natuurlijk ik voel me in elk geval niet zo happy ben eerder moe en kapot vandaag.

Groetjes

Monique Amber
Berichten: 493
Lid geworden op: 18-09-2013 01:48

Bericht door Monique Amber » 03-12-2013 23:52

Fijn dat je zo hebt kunnen genieten.
Als ik mijn kleine nichtje van bijna één jaar over de vloer heb is dat ook enorm fijne afleiding.

Dat van de psychiater. ..
Sterkte daarmee.
Zwijgen is zilver, Spreken is goud!

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 04-12-2013 08:46

*kan misschien triggeren*

Hey Frauwke.
Je bent weer wat vaker op het forum, dus ik heb je dagboek gelezen en wil je even zeggen dat ik je dapper en sterk vind, dat je zoveel hebt geschreven. Vond het heftig om te lezen, vooral ook dat je nu nog pijn en misbruik ervaart. Ik hoop dat je uiteindelijk je verhaal goed kan vertellen bij je peut (of psychiater) en dat je een veilige omgeving voor jezelf kan creeeren.

Sterkte met alles.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 06-12-2013 11:25

Hoi Frauwke,

Kan zij je dan niet doorverwijzen naar een psychiater die zij zelf even voor je zoekt. Of moet je die zelf zoeken?
Sterkte en denk aan je.

Sofie
Leven is meervoud van lef

runtogain
Berichten: 404
Lid geworden op: 03-06-2012 14:33

Bericht door runtogain » 05-01-2014 17:29

Hoi Frauwke,

Vroeg me af hoe het met je gaat?

Gr.
Runtogain

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 12-01-2014 19:33

Hey,

sorry gaat niet zo lekker met me vandaar dat ik hier ook beetje minder ben en reageer en lees.
Ik kan het eventjes niet opbrengen sorry.

Therapie is heel zwaar momenteel en daar kan ik even niet om heen.

Maar ik kan even niet meer schrijven omdat ik het zelf even niet goed weet.

Sterkte voor jullie
frauwke

Danique
Berichten: 356
Lid geworden op: 23-09-2013 13:32

Bericht door Danique » 13-01-2014 09:14

Hey Frauke.
Veel sterkte en kracht toegewenst voor deze moeilijke periode.
Ik hoop dat de therapie je uiteindelijk weer naar betere momenten zal brengen.

Groeten
Danique
* Never judge a book by it's cover. *
* De beste wraak is een goed leven! *

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 09-02-2014 20:41

Lieve allemaal,

Sorry dat ik hier zo weinig ben maar ik doe men best om zo af en toe eens te komen kijken en te lezen maar zelf wat te schrijven lukt me niet zo.
Het is ontzettend druk op men werk door veranderingen maar op zich lukt het me wel maar toch ik moet daar al heel de dag voor een computer zitten en men hoofd erbij houden dat ik in de avonden meestal beetje moe ben.

Verder probeer ik ook ontzettend veel te genieten van men neefjes en nichtje. En daar energie uit te halen.

Maar ook de therapie is zwaar de laatste tijd. Het komt heel dichtbij en dat krijg je niet gelijk weg.
Maar ook mijn hoofd zit aan zoveel dingen te denken dat ik gewoon probeer men best te doen om zelf af en toe ook eventjes rust te nemen.

Maar lieve mensen ik ben jullie helemaal niet vergeten echt niet.

Sterkte
frauwke

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 09-02-2014 22:57

Lieve Frauwke,

Is helemaal goed hoor, en genieten van je neefjes en nichtjes is ook belangrijk. Ik ben wel blij wat van je te horen.
Ben op het moment wel moe om uitgebreid op te reageren sorry.

Groetjes, en blij wat van je te horen.

Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”