Dagboekje Frauwke

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Plaats reactie
frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 17-03-2013 11:22

Dag,

Ja gelukkig is pc gemaakt en gaat die zo goed als nieuw dus wel fijn.

Verder heb ik het kunnen regelen met mijn die collega en heb ik dus een late minder met haar en heb ik een andere collega kunnen helpen.

Hoe het komt van die automutilatie en eetbuien heb ik niet zo een goed overzicht over. Waarschijnlijk omdat het de laatste tijd veel te veel is en ik amper het kan verwerken enzo. Vind het super moeilijk maar goed ik doe men best.

Verder heb ik gelukkig donderdag een gesprek met mijn therapeute. Vind het wel spannend maar goed we zien wel.
Hoop ergens dat het niet te zwaar word want moet erna nog werken dus dan loop ik er weer als een zombie bij. Maar goed maakt niet uit.

Sorry weet niet zo goed wat schrijven eigenlijk, ben super moe maar ja slaap amper vandaar.
En verder vandaag naar de carnavalstoet kijken hier in de buurt dus hoop dat dat beetje ontspanning kan brengen.

Groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 17-03-2013 15:29

Lieve Frauwke,

Goed dat je het met die collega hebt kunnen overleggen

sterkte met je eetbuen en je z"elf pijn te doen miss kan je een dagboekje bij houden van hoe je je voelt en wanneer het vooral voorkomt dan

Kan je het miss sneller voelen aankomen

sterkte met je peute kan je niet regelen dat je n jewerk op afspraak mag?
Als het te zwaar voor je wordt

geen sorry nodg he meid veel sterkte met het wachten op donderdag

liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 20-03-2013 18:21

Lieve frauwke,

Hoe is je sessie verlopen?

Liefs Silvia knuf

Gast

Bericht door Gast » 20-03-2013 20:14

he sorry,
Ik dacht dathet vandaag donderdag was :oops:

alvast succes morgen!

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 21-03-2013 11:43

Hey Frauwke,

wees niet te streng voor jezelf. zoals je zelf zegt je doet je best om door al die moeilijkheden door te komen. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en heeft het gesprek met je peut geholpen!

Heel veel sterkte!
wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 21-03-2013 22:40

Hoi,

Dank jullie voor jullie steun.
En inderdaad ben vandaag naar mijn peute geweest. Keek er heel erg naar uit omdat er in die twee weken er tussen erg veel is gebeurd. Maar goed maakt niet uit.

Het gesprek verliep eerst redelijk niet te zwaar. We hadden het over men eten, dan over medicatie, over het slapen enzo maar ook over de keer dat ik geautomutileerd heb. En dan is ze gaan bekijken welke het moeilijkste zijn op dit moment.
Dus dat is eten, medicatie en automutilatie (ook al is het maar een keer voor gevallen).

Maar het gesprek op zich was heel heel zwaar. En ik merkte dat ik het ook niet zo goed kon loslaten enzo vandaar. Maar heb het tijdens mijn werk op een gegeven moment toch beetje kunnen omdraaien die knop maar toch nu ik thuis ben blijft het wel in mijn hoofd zitten.

Maar goed nu heb ik eventjes rust en binnen drie weken gaan we er weer harder tegen aan.

Ik ben kapot de laatste tijd dus sorry maar heb dat kleine beetje energie dat ik nog heb is voor mij.

Sorry

Groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 21-03-2013 23:28

Lieve Frauwke,

Goed dat je zo eerlijk bent geweest tegen je peute ik hoop dat ze je beter kan helpen met deze obstakels

kan me voorstellen dat het zwaar was
Geen sorry nodig hé meid laadt je baterijen maar weer op heb je vakantie?
Ik hoop dat je er wat van mij genieten!

liefs Silvia knuf

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 23-03-2013 15:12

Hey Silvia,

Silvia ik ben altijd eerlijk tegen mijn therapeute. Bedoel dat vind ik zelf heel belangrijk want als ik dat niet ben dan kan ze me ook niet goed helpen en vandaar dat ik dus wel kies om eerlijk te zijn. Dit wil niet zeggen dat ik soms eens dingen niet zeg of nog niet zeg maar deze zeg ik dan later als de tijd er rijp voor is. Maar ook als ik er zelf aan toe ben want ik moet het zelf aankunnen om over dingen te praten. Als dat niet zo is dan heeft dat voor mij ook geen zin want dan ga ik alleen de dieperik in inplaats van vooruit ga ik dan dus ook achteruit en dat is nu net iets wat ik niet wil.
Want door dat ik geautomutileerd heb en met eten en al de rest niet zo goed loopt ben ik al terug gevallen in mijn ogen en vind ik zelf heel moeilijk. Al ziet mijn therapeute dit niet zo ze zegt dat het wel weer beter zal worden maar dat het momenteel ook niet niets is met welke zaken ik rond loop vandaar.

Nu ik heb nog helemaal geen vakantie. Ik hoop in mei eens een verlengt weekendje te hebben waar ik dan ook mijn eerste twee daagjes verlof heb opgenomen. En dan in juni heb ik misschien twee weekjes vakantie maar ja tegen dan moet mijn zusje misschien ook bevallen dus op vakantie vertrekken zit er daar dus niet in. Maar wie weet in september of later valt te zien hoe de zomer hier is en wat ik zelf wil doen.
Bedoel daarmee ik wil ook voor mijn theorie van mijn rijbewijs gaan en dan later voor mijn praktijk dus weet nog niet goed wat ik ga doen.

Maar goed nu beetje genieten van men weekendje en straks van toneel.

Groetjes
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 27-03-2013 19:18

Hey Frauwke,
Sorry heb ik je verkeerd begrepen :oops:
Nu ja las drie weken rust ik vermoeden vakantie vandaar.

Idd met eerlijkheid kom je het vers't mee uiteindelijk

al is het soms moelijk
hoe gaat het nu met eten en de probleematiek errond?

Toneel leuk naar wat ben je gaan kijken?
Liefs Silvia knuf

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 06-04-2013 20:24

Lieve mensen,

Het gaat momenteel niet zo heel goed met me daarom dat ik heel heel stil ben en amper wat kan schrijven. Zelfs in mijn eigen dagboekje lukt het niet.
Plus heb ook aan mijn twee ogen een ontsteking dus niet zo fijn om dan achter de computer te gaan zitten maar ik probeer het nu toch eventjes.

Ik kan het ook niet zo goed aan allemaal om alles wat met verkr... en met misbruik enzo te maken heeft.
Daarom dat ik het allemaal uit de weg ga en ergens er een beetje van wegloop. Zo is het ook met mijn eigen gevoelens enzo hoor. Ook met wat er met mij gebeurd is hoor vandaar dat ik het niet trek.
Heb zelfs getwijfeld om eventueel een korte opname te doen maar zie ik dan toch niet zitten ivm mijn werk. Maar goed ik probeer mezelf goed te houden want je moet het nu ook nog een dikke week doen zonder mijn therapeute.
Maar goed maakt niet uit.

Binnen kort ga ik wel op vakantie in mei dus daar kijk ik wel naar uit en ook hoop ik daar beetje energie enzo op te zoeken.

Meer kan ik niet schrijven want vind dit al vermoeiend voor men ogen.

Groetjes en sterkte
frauwke

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”