Dagboekje Frauwke

Hier kun je je eigen dagboekje bij houden.
Gast

Bericht door Gast » 21-11-2011 23:49

Wow... Kom als ik mag je heel even zeggen dat ik je een hele sterke vrouw vind...

Echt...

Mag ik je een knuffel geven ?

Liefs en sterkte met alles maar dat komt wel goed met jou
Kimberly

P.s. Later meer denk ik maar nu met mijn mobiel typt het zo lastig

Gast

Bericht door Gast » 22-11-2011 23:48

Lieve Frauwke,
Ik vind het goed dat je thuishulp gaat krijgen meid.
Begrijp wel dat het miss wat moeilijk ligt om te aanvaarden.
Maar het is goed dat je zo goed voor jezelf zorgt meid.

De 29 ste dat is volgende week dinsdag..... is lang als je wacht he meid,
Probeer in je eigen woorden je te verwoorden aan je peute... niet teveel denken denk ik van hoe moet ik het verwoorden gaat ze me verstaan?
Je gevoel volgen komt het wel goed denk ik al begrijp ik dat het moeilijk ligt ze bedankte je toch... wel fijn dat ze zo met je meeleeft, ze zal het wel begrepen hebben maak je maar niet teveel zorgen
Ben je miss teleurgesteld dat ze geen uitgebreide mail terug stuurt?
Als je nog wat wil mailen zo ik het zeker doen,

Kan je niet even naar een andere dokter? tot je vertrouwde dokter terug is moet je weer alles uitleggen versta ik wel.... maar miss toch doen
lastig he als je je niet goed voelt.... probeer zou ik zeggen wat te doen miss lukt het dan wat beter
kan je nu fulltime werken in het ziekenhuis?
liefs Silvia

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 23-11-2011 21:17

Blij dat ik weer thuis ben.
Het zijn me toch drukke dagen geweest afgelopen dagen op het werk. En komt er nog eens bij dat ik twee uur langer moest werken dus dat scheeld gelijk wel een pak in uren.

Hoop ergens dat mijn peute morgen op mijn andere mail reageerd. Al is het maar dat ze hem gekregen en gelezen heeft. Meer verwacht ik ook niet.

Ben gewoon bang. Net tijdens mijn werk ook had ik toch een pijn in mijn buik. Echt kon bijna niet meer te goei ademen van de pijn. Dus weet niet goed wat ik ermee moet doen.

Verder is het alles eventjes blokken voor iedereen want anders ga ik ten onder en dat wil ik niet. Mag ik volgende week doen bij mijn therapeute daar wel maar niet nu.

Maar goed zo lekker bedje in want ben dood dood moe. Hoop alleen te slapen want dat lukt me de afgelopen dagen ook niet.

Groetjes

Gast

Bericht door Gast » 23-11-2011 21:41

Lieve Frauwke

Ga naar de dokter meid... vrerzorg je goed,
Als het echt niet meer gaat om te werken zou ik het toch aangeven.
2 uur langer versta ik je lichaam is dat niet gewoon hé die extra druk.


Ik hoop van harte dat je peut je terug mailt meid....je hoopt toch ergens en je zoekt bevestinging he.. en al ze niet terug mailt wilt ze het miss liever met jou in de sessie bespreken
sterkte meid,

Ga maar lekker slapen als je moe bent meid,
veel beterschap gewenst heb je een vriend(in) waar je ev mee zou kunnen praten?
Liefs Silvia knuff als het mag ?

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 24-11-2011 14:14

Lieve Frauwke,

Blij dat je gebruikt maak van je plekkie. Helaas heb ik nog steeds weinig puf om echt alles te lezen... maar dat komt wel weer ooit goed :)
Sterkte met alles. En doe rustig aan!

Liefs
Sofie
Leven is meervoud van lef

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 25-11-2011 14:09

Hey Frauwke,

Hoe gaat het nu met je? Heb je al een beetje kunnen slapen? Heb je al een mailtje terug gekregen van je peut? Wanneer is je huisarts terug uit vakantie, Hopelijk kan je snel gaan. Doe zoveel mogelijk dingen die je een beetje kunnen ontspannen en je batterijen weer een beetje kunnen opladen. Een lekker warm baddeke kan idd goed doen. Je houd je sterk op je werk maar lukt het je om thuis of als je alleen bent je emoties naar boven te laten komen? Hou ze niet in hoor!

Veel sterkte!!

Liefs
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 25-11-2011 22:22

Dank jullie allemaal voor jullie steun.

Ik had eventjes tijd nodig voor mezelf. Slaap niet goed of amper en dan werken is beetje veel maar ik bijt door. Dus daardoor probeer ik maar vroeg in bed of op de bank te gaan liggen en ook beetje in de middag als ik niet moet werken vandaar.
Morgen nog drie uurtjes en half werken en dan ga ik lekker eventjes aan zee uitwaaien echt want denk dat ik het eventjes nodig heb.
En ja dan heb ik er een week van 45 uur en half opzitten dus is best veel. Maar het moest.

Mijn therapeute heeft al terug gemaild hoor en ze maakt zich best wel veel zorgen om me. Maar gelukkig kan ik dinsdag naar haar toe en heb gevraagd of ze me wil helpen met praten want vrees dat het moeilijk erg moeilijk gaat worden. Maar vind het echt fijn dat ze er is en ik haar mag mailen.

Mijn huisarts is normaal gezien komende week ook weer terug maar ben ik niet zeker van. Weet wel dat ik er begin December naar haar moet voor weer een bloed controle maar komt wel goed.

Tja hoe het nu met met gaat weet het niet. Probeer door te gaan maar als ik alleen thuis ben ik het heel erg en zwaar. Dan red ik het bijna niet meer. De emoties komen wel en voel ze wel maar ze uiten dat lukt totaal niet. Hou het allemaal in me en dat is niet zo fijn echt niet.

Ik weet het gewoon echt niet zo goed meer echt niet. Wil dat het in mijn hoofd beetje stopt met herbelevingen enzo want vandaag op het werk terwijl ik aan het werk was was het best moeilijk om hem uit mijn hoofd en gezichtsbeeld te krijgen. Het lukte me gewoon echt niet.

Maar goed wou dat ik beetje positiever nieuws had gelukkig is dat er ook.
Mijn zusje heeft beloofd dat mijn nichtje eens mag komen logeren bij me. Maar ze gaat eerst met me mijn huisje beetje opknappen en kleren enzo weg doen die ik niet meer aan doe. Zodat het beter is en veiliger enzo voor men nichtje. Dus wel fijn om te horen.
En daarnet was ik bij mijn ouders en heb ik lekker haar papje mogen geven terwijl ze lekker bij me lag. Ze wou haar papje alleen maar bij mij dus echt wel fijn. En eerlijk het was heerlijk zo een kleintje op je schoot te hebben en dat je ook nog eens lekker komt knuffelen. Allemaal zo onschuldig en voorzichtig en dat raakt wel. Maar gelukkig kan het zonder angst bij haar en geniet ik ervan en zij ook.

Maar goed men bedje wacht dus veel sterkte en fijn weekend.
frauwke

Gast

Bericht door Gast » 26-11-2011 05:15

Lieve Frauwke, wat fijn dat je peute heeft gemaild.
Altijd een opluchting hé? :)
Een lieve peut heb je zo te horen
Dinsdag is gelukkig niet meer zo lang.

jammer dat je zoveel herbelevingen hebt meid.
Ja is knap lastig op het werk.... kan je dan niet even een kleine break nemen voor hoe ver dat mogelijk is natuurlijk?

Goed dat je huisdokter bijna terug is

he wat schattig je nichtje je bent een goede tante meid ze vertrouwen je he en je nichtje ook geniet daar maar van miss kan je aan de fijne tijden met je nichtje denken als je het moeilijk hebt?
Sterkte meid kiss
Liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 29-11-2011 09:12

Hey Frauwke,

Hoe gaat het ondertussen met je? Al een beetje kunnen rusten. Je hebt wel heel veel gewerkt! Niet verwonderlijk als je het zo druk hebt dat je ook moeilijk kunt slapen. Hopelijk is dat een beetje gelukt ondertussen. Heb je deze week ook zo'n drukke week?

Die herbelevingen...heel lastig natuurlijk. Heb je daar veel last van of nu omdat het een moeilijke periode is voor je?

Heel fijn dat je je peut kan mailen tussen de gesprekken door. Wanneer is je volgend gesprek??

Veel sterkte!
Liefs
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

frauwke
Berichten: 279
Lid geworden op: 01-11-2011 20:15

Bericht door frauwke » 29-11-2011 21:38

Hey boekje,

Eerst en vooral wil ik me even excuseren omdat ik even niet reageer op jullie berichtjes maar ik lees ze wel maar vind het moeilijk momenteel de juiste woorden te vinden om te reageren.
Dus sorry voor als dat niet gebeurd.

Hoe gaat het verder?
Euhm laten we zeggen dat het deze week iets minder druk is. Ik bedoel dat ik iets minder moet werken want dat ik twee keer in de week vrij ben in het ziekenhuis doordat ik vorige week zoveel heb gewerkt. Dus komt wel goed uit denk ik dan zo. Maar het blijft wel druk ook als ik thuis ben doordat ik nu hier ook dingen doe.
Slapen gaat gewoon niet zo lekker de hele tijd. Het is met erg veel wakker worden enzo maar ook met erg laat gaan slapen. Dus dat werkt ook op me denk ik want zo put ik mezelf ook uit.

Verder heb ik vandaag een gesprek gehad met mijn therapeute. Het verliep heel moeizaam en zwaar. Echt het is zwaar voor me geweest omdat we mijn mails hebben besproken. Of toch daarmee zijn begonnen omdat het me erg veel moeite koste om er iets over te zeggen. Oke gelukkig moest ze geen details weten maar toch kon ik het amper vertellen. Ze merkte ook dat het voor mij heel zwaar is en ze probeerde daardoor ook me te helpen en me een rustig gevoel te geven.
Nu we gaan er tijdens mijn volgende sessie over verder want het is wel belangrijk omdat het veel mee brengt zonder het altijd goed te beseffen en door te hebben.

Heb dan na mijn therapie samen met mijn vader naar een winkel gereden. En was wel even ontspannend al was ik er niet helemaal met mijn hoofd bij. Toch was het fijn om tussen de kerst decoratie al te lopen. Maar ook wel fijn om een mooie pop uit te kiezen voor mijn nichtje haar sinterklaas. En heb gelijk ook dan een pakje gekocht een andere pop voor met kerst.
Dus die gaat nog wat kunnen spelen denk ik.


Maar het gaat dus met erg veel moeite soms beetje beter. Al is het grootst van de tijd niet zo dat het goed gaat maar eerder erg slecht. Ik doe gewoon men best om te blijven vechten en merken ze wel.


Al ga ik het wel niet zo laat maken want ik merk dat ik rust nodig heb vandaag.

Groetjes
frauwke

Plaats reactie

Terug naar “Dagboeken (verborgen)”