Eigen regels

Hier kunnen nieuwe leden die nog geen toegang hebben op de persoonlijke berichten alles kwijt. Ook een dagboekje beginnen of vragen stellen. Als we jullie beter leren kennen, kunnen jullie berichten verplaatst worden naar de gesloten gedeelte
joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

Bericht door joke » 15-05-2015 14:30

hallo lief egeltje,
het is wel raar dat hij alles met zijn kinderen deelt. Zo ga je normaal niet met kinderen om. Ik hoop dat je je daar bewust van bent dat dat niet gewoon is. Dat je zoiets moet horen via haar is echt heel erg raar!!!!!!!!!
Het lijkt mij niet gezond om zo met je kinderen om te gaan. Maar jah, niet zo vreemd he dat wij in dat soort relaties terecht komen met onze geschiedenis. En als je het nodig hebt om jezelf te vergeven dan moet je dat doen maar je hebt zeker in het verleden helemaal niets verkeerds gedaan. Het kwam waarschijnlijk door die cultuur die daar heerste bij de baghwan. Anyway ik ben nu even lekker alleen, ik het nodig heb om ook eens alleen te zijn. Prikkels verwerken enzo. Je lijkt mij ontzettend lief en denk daar maar aan dat je niets met opzet hebt gedaan en ook onschuldig bent. En misschien moet je je ook eens afvragen waarom je dat deed die chatvriend? Ben je wel gelukkig met je relatie zoals die is? Ik ben vreemdgegaan in mijn vorige relatie maar het zat ook helemaal niet goed tussen ons. Dat is vaak een reden dat mensen dat doen dat ze toch iets missen. Natuurlijk kun je daar beter over praten maar jah hahaha er kunnen altijd zoveel dingen beter hahaha. Misschien is jouw relatie wel goed en deed je het om een andere reden. Maar als ik zo hoor en lees hoe dat gaat met communicatie tussen jouw en de kinderen en hem? Dat is voor die kinderen ook niet goed om daar zo in betrokken te worden. Ik wil je niets aanpraten hoor, reageer alleen maar vanuit mezelf wat ik van jou lees. In ieder geval lijk je me een oprecht en lief iemand. En dat mag je gerust van jezelf ook vinden. Ik luister nu naar R.Kelly I believe i can fly heel mooi nummer wordt ik altijd heel gelukkig van. Nou dit was t weer even. Een hele dikke kinuffel en veel liefsxxxxxxxxxxxxxxxxik denk aan je zet hem op!!!!!!
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

ikbenkapotgemaakt
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-03-2015 14:05

Bericht door ikbenkapotgemaakt » 16-05-2015 08:28

Hoi,

Alleen zijn, prikkels verwerken. Ja, dat heb je nodig, vind je het ook nog eng om in die stilte met je zelf te zijn?

Ik werd wakker vandaag met deze gedachten: Ik mag van mezelf houden. Ik mag er zijn, ik mag ademhalen.

Gister besefte ik dat ik de laatste weken heel weinig eet, omdat ik eigenlijk vind dat ik het niet verdien. Vooral met anderen erbij.

Moest ik erg van huilen, en heb mezelf maar vastgehouden.

En over mijn relatie: ik vind het fijn dat je gewoon zegt wat er bij jou op komt. Het is de hoogste tijd dat ik zelf ook ga vinden wat ik vind, in plaats van steeds alles wat ik voel weg te maken.

En ja, ik vind het ook niet oke dat hij de kinderen betrekt in ons pijnlijke proces. Ik zie dat hij ook iets te doen heeft met zichzelf, en dat betekent dat ik niet kan denken dat het 1 2 3 goed is tussen ons.

Ik probeer steeds als er iets gebeurd te scheiden: wat is van hem en wat is van mij? Als ik in mijn gevoel schiet dat ik schuldig ben, en er niet mag zijn is dat aan mij om eruit te komen. Als hij over mijn grenzen heen blijft gaan nadat ik heb gevraagd om te stoppen is dat aan hem, als hij me wantrouwt is dat aan hem.

Elke ochtend als ik in de spiegel kijk, kijk ik mezelf in de ogen, neem tijd om mezelf te zien.
:shock:

En ik luister naar let it go van die film Frozen: 'ik hoef niet meer het perfecte meisje te zijn'

Liefs, egeltje

joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

Bericht door joke » 16-05-2015 20:52

Ah hele mooie brief! Ja ik vind het soms ook eng om in de stilte te zijn omdat er dan ook wel akelige gevoelens naar boven komen. Maar vaak is het ook heel erg lekker. Ik probeer weer eens te stoppen met roken. De zoveelste keer. Het is zo ongezond voor mijn lijf en het stinkt! Hoop dat het me dit keer lukt! Veel liefs joke
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

ikbenkapotgemaakt
Berichten: 27
Lid geworden op: 07-03-2015 14:05

Bericht door ikbenkapotgemaakt » 17-05-2015 13:42

Joke,

Je bent een held, je hebt al zoveel stappen gezet, en ik gun je dat het stoppen met roken lukt. Lekker ademen :D

Die tijd voor je zelf alleen is blijkbaar keihard nodig, ruimte om te voelen en dingen boven te laten komen en vergeven.

Voor mij is het al heel wat dat ik tegen mezelf kan zeggen: het is zoals het is, alles wat ik niet kan, of nog niet kan, is oke.

Wilde je nog laten weten dat ik gisteren eindelijk een rustig gesprek met mijn man heb gehad. En hem heb kunnen vertellen hoe ik me voel, en hoe belangrijk het is dat hij mijn nee accepteert. Was goed. Vandaag weer een nieuwe dag.

Liefs! Sabya

joke
Berichten: 33
Lid geworden op: 25-03-2015 09:19

Bericht door joke » 19-05-2015 15:29

oh at goed zeg sabya, dat is goed nieuws!
vandaag had ik even nergens zin in.... wel goeie sessie gehad bij maatschappelijk werk! ging vooral over goed voor jezelf zorgen en je eigen moeder zijn voor je innerlijke kind. Was wel heel mooi. Ben vandaag ff lekker op mezelf. heerlijk!
liefs joke
you shoot me down but I dont fall
I am titanium

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen (OPEN)”