therapeute heeft vreselijk nieuws gekregen..

Hier kunnen nieuwe leden die nog geen toegang hebben op de persoonlijke berichten alles kwijt. Ook een dagboekje beginnen of vragen stellen. Als we jullie beter leren kennen, kunnen jullie berichten verplaatst worden naar de gesloten gedeelte
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 04-03-2015 19:22

Hoi, pink,

Weet niet of je nog veel online komt of je er effectief nog bent.
Maar moest je dit lezen.

Hoe is het met je therapeute is ze terug? En ho verloopt het?

Groetjes Silvia

pink
Berichten: 45
Lid geworden op: 29-09-2013 20:45

Bericht door pink » 04-03-2015 20:31

Dag Silvia,

dank je voor je berichtje. Ben idd een tijd lang niet meer hier geweest.
Heb vanaf april '14 de therapie weer op kunnen pakken. Dat gaat op zich goed, het voelt verteouwd. Wel vind ik het moeilijk te weten wat zij heeft meegemaakt. Zou het voor haar weg willen nemen maar dat kan natuurlijk niet.
Ik merk dat ze er in de therapie weer is zoals ze er daarvoor ook was. Ik kan de periode hoe die vorig jaar was steeds meer achter me laten. Wat ik nog altijd heel moeilijk vind is de periode dat ze wel weer op het werk was maar ik nog geen gesprekken met haar had (ze moest het opbouwen en deed eerst vooral eenmalige gesprekken). Vond het dan vreselijk moeilijk te weten dat ze er soms wel was maar ik haar niet zag. En haar eventueel wel tegen kon komen. Voelde me toen erg in de steek gelaten en ook weer niet eerlijk dat ik dat zo voelde.

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 04-03-2015 20:40

Hoi, Pink

Fijn om te horen dat je weer bij je peute terecht kan;
Neen je kan haar pijn niet wegnemen en is ook niet jou taak.
Maar begrijp dat je haar zo graag hebt dat je dat zou willen.
Tuurlijk... begrijp ik dat je je in de steek gelaten voelt wetende dat ze op haar werk is en je er niet terecht kan.... na haar zo lang niet gezien te hebben... zou dat ook bitter vinden niet om je over te schamen toch!

Waar over zijn jullie nu bezig als ik mag vragen? Over verwerking daar was je toch mee bezig niet?

Veel succes! groetjes

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 06-03-2015 21:43

Hoi Pink,

Fijn om weer je te zien. En verder kan ik me aansluiten wat Silvia al schreef. Weet ten alle tijden dat je bij je peute komt voor jezelf.

Ook al mag je haar en leef je met haar mee. Maar je bent er voor jezelf.
groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen (OPEN)”