Verhalen van verdrietigmeisje

gesloten berichten worden hier naar toe verplaatst, en 1x in de 3 maanden verwijderd
Plaats reactie
Gast

Verhalen van verdrietigmeisje

Bericht door Gast » 12-05-2011 18:50

Hai,

Hier zou ik als ik daar aan toe ben me verhalen plaatsten...

Alvast een begin

Hoevaak iets is gebeurt:
Niet schrikken

Ik zat me laatst eens af te vragen,hoevaak er iets is gebeurt.. Ik vind/vond het wel veel:

Mijn lijstje:

Alleen aangeraakt,niet veder dan dat gegaan..
6e 13jaar, iemand van school,gebeurt op school
7e 13jaar, iemand van school,gebeurt op school(Zelfde persoon als hier boven^ ^)
8e 14jaar, iemand op het station, jongen van 17
9e 14jaar, iemand op het station, man boven de 30
10 14jaar, Iemand van school,in de bus gebeurt


Veder gegaan dan alleen aanraken..
1e 6/7jaar,dat was op het kamp
2e 13 tot 14jaar,dat was op school(meerdere malen gebeurt)
3e 13jaar, op vakantie 2009
4e 14jaar, begin van de zomervakantie 2010
5e 14jaar, begin van zomervakantie 2010(Wel een ander persoon,dan de 4e keer)

note: Ik heb de titel van je bericht aangepast ivm mogelijke triggers, Kimberly

Gast

Bericht door Gast » 12-05-2011 18:51

Verhaal nummer 1 (trigger)

Ik ga met school in groep 3 op kamp. Me moeder wilde niet dat ik mee ging. Ze heeft alles geprobeerd. Te klein,te jong, kan niet met haar gezondheid.

Op een dag was èèn juf boos omdat ik vaak naar de wc ging nachts. als ik dat nog een keer deed moest ik maar buiten gaan slapen. De juffen wisten dat ik veel naar de wc moest. In de slaapruimtes hadden ze stapelbedden, ik sliep eerst boven maar de juf had me bang gemaakt. Toen heb ik geruild met het meisje onder mij...

Toen na de 1 dag mochten we even in het bos spelen..
Daar kwam iemand naar me toe. Hij zei dat ik mee moest komen.. Eerst liep ik wel mee. maar toen ik vroeg waarom ik mee moest? kreeg ik geen antwoord. Hij greep me toen vast en sleurde me mee,dieper het bos in..
Waarom? Waarom? Waarom? Wat heb ik fout gedaan?

Toen trok hij mij naar hem toe, ik probeerde los te komen. Hij zat aan me broek. Hij bleef me vast houden en zei geen vragen,niet gillen, NIKS DOEN!
Ik ging toch gillen, ik was bang. Hij sloeg in me buik. De tranen stroomde langs me wangen.

Pijn deed het. Hij kon zijn handen niet thuis houden, zat maar aan me. Toen greep die me handen vast legde die bij zijn kruis. Ik was al bang, nu werd ik alleen maar banger.. Zijn ding bij ze kruis werd groter en harder.. Toen moest ik ook zijn 'ding' in me mond nemen...
Hij trok nu me onderbroek naar beneden en ik moest gaan liggen. Ik kon niks meer doen, voor me gevoel was ik verlamd. Hij kwam boven op me liggen, hij stopte iets in me. Wat vreselijk veel pijn deed.Hij kwam met ze hoofd steeds dichter bij de mijne, hij drukte zijn mond tegen de mijne...
Hij begon zwaarder te kreunen, te hijgen en sneller te bewegen. Ik jankte van de pijn. PIJN,PIJN,PIJN,PIJN echt veel pijn had ik. Zijn handen zaten over al..

Ik voelde wat warms spul langs me benen lopen. Het plakte. Hij veegde het weg.. Hij drukte voor de laatste keer ze mond op de mijne en hij trok me onderbroek+broek weer omhoog, en zei ga maar weg en je houd je bek, als je dat niet doet maak ik je moeder+ jou af!!


Ik zocht me moeder, Ik kon der nergens vinden. Verstopte ze zich soms?? Ik bleef haar nog zoeken, achter alles. Nergens vond ik haar..
Toen probeerde ik maar weer terug te lopen...

De juffen waren woest op me, ze vroegen waar ik geweest was waarom ik weg was gegaan bij de groep. Ik kon alleen maar huilen,van de pijn die ik had. De juffen werden nog bozer op me omdat ik bleef huilen. Een juf zei stop nu met huilen en als je dat niet doet mag je buiten slapen en je krijgt geen eten.. Toen probeerde ik maar te stoppen met huilen. Ik wilde niet buiten slapen Toen zei de andere juf, dit zeggen we absoluut niet tegen haar moeder. Die deed toch al lastig,de ze mee moest.. Ik dacht dat het mijn schuld is, waarom gingen ze anders niks tegen me moeder zeggen? Boeide het ze niet? interesseerde het ze niet?

Daardoor ben ik me gaan schamen, Wat ik nog steeds doe... Ik blijf het idee hebben dat het me eigen schuld is..
Ik zei tegen een juf na het eten pijn,pijn,pijn en ik wees naar me onderbuik.
Ze zei zeur niet en stel je niet.
Het ergste wat ze zei was dat het me eigen schuld was, ze keek erg vals.. Dat galmd nog nog na...

nu huil ik al weer

note: Hier heb ik aangegeven dat er in deze post mogelijk triggers zitten, Kimberly

Gast

Bericht door Gast » 12-05-2011 18:52

Verhaal nummer 3 (trigger)

Die gaat dan over de zomervakantie van 2009.. Toen was ik 13 jaar

Ik,me broertje en me ma gingen in die vakantie, op vakantie naar Lanzarote..
Niks mis mee,daar zijn we al vaker geweest. We gingen naar het zelfde hotel waar we al 2keer eerder zijn geweest.. 3 weken waren we daar.. Na een andere halve week, kwamen er 2 gezinnen met meisje van mij leeftijd, ging ik gewoon normaal mee om.. Later in die week kwam er ook een gezin met twee jongens, 1 knappe jongen,en 1 minder knappe jongen.. Ik ging er niet zoveel mee om, ik zei ze alleen maar gedag.. Voor de rest ook niet,ik ga ze niet over dreven aandacht. Helemaal niks!!!
Ik en mijn broertje wandelen erg vaak op vakanties, dus ook deze. Dat mocht omdat we er vaker waren geweest.. Soms ging ik wel eens alleen,bijvoorbeeld een krantje kopen voor me moeder. Niks aan de hand.. Maar ik had ook een ring gezien die mocht ik geen halen.

Dus ik ga naar onse kamer in het hotel, om €10,- te halen. Ik ging toe alleen daar de winkels omdat ik en mijn broertje ruzie hadden gehad..
Bij de winkels ook nog niks aan de hand... Maar die minder knappe jongen vroeg toen bij me moeder,die aan het zwembad lag. Waar ik was,me moeder zei oh,die is even naar de winkels om een ring te kopen..

Later om een stukje veder te lopen moets ik door een steeg, waar toen geen mensen liepen.. Die minder knappe jongen zag ze kans, dacht hij. Want ik keek achter om. Ik werd bang van hem, dus ging ik sneller lopen.. Ik dacht oh, nu doet hij niks want ik heb hem gezien. Toch haalde hij me in en duwde me tegen de muur. hoe stom kon ik zijn om,alleenmaar me bekinie topje aan houden,met me bekiniebroekje en daar boven een korte broek. Hij begon aan me te zitten,overal.. Ik wilde dit niet.. Ik werd bang.. Ik heb dat ook meerdere keren duidelijke geprobeert te maken. Door nee te zeggen,door hem weg te duwen,weg te lopen, te schoppen,te slaan,te bijten. Niks hielp.. Hij bleef maar aan me zitten, Toen trok hij me bovenstukje los, ik legde snel me handen daar neer. ik wilde dit niet!! Hij zei tegen mij, waarom leg je je handen daarneer? er is toch niks mis mee?. Hij trok me handen weg,hij ging zelf met ze handen daar.. ik duwde hem weg en zei nee. stop,blijf van me af.
Hij behandelde het 'daar' als een speelgoed.. Hij probeerde me ook de hele tijd te zoenen, ik draaide elke keer me hoofd weg.. Nu gilde ik ook,hij moest stoppen van mij ik wilde dit niet. Omdat ik gilde kneep hij met een hand me keel dicht de andere hand had hij op me mond gelegd, zodat het gegil wat ik even deed niet te horen was.. Toen duwde hij me op de grond en hij deed bij zichzelf ze zwembroek naar beneden... Ik moest zijn 'ding' in me mond doen, Hij zei tegen mij doe als of het een lolly is,dan ga je het nog lekker vinden.. Smerig,dat was het, het heeft dagen geduurt voor dat ik die smaak weg was Terwijl ik dat van hem moest doen, zaten zijn handen 'daar beneden' bij mij.. Ook moest van hem me zwembroek naar beneden.. Hij duwde me tegen de muur, toen duwde hij zijn 'ding' in mij, Wat pijn deed, hij deed het hard, heel hard. Ik probeerde hem nog steeds weg te duwen, hij zei dat ik moest genieten, dan zo het fijn worden. En hij zei dat ik dit zelf wilde.
Ik had het uitgedaagt. Ik vroeg me af, heb ik hem uit gedaagt? wanneer dan?Ik wist het echt niet,en dat weet ik nog steeds niet.! Hij bleef het hard doen,het deedt pijn..
. Hij zat maar daar 'boven' aan.. ondertussen ging hij steeds harder bewegen en ging hij meer hijgen en kreunen. Hij zei dat ik het zelf wilde en dat ik besta om ....... te worden dat is toch niet zo?????

Toen was hij klaar,hij likte nog wel zijn 'troep' op.. En hij liep lachend weg

En ik?! Ik huilde

met moeite getypt

Gast

Bericht door Gast » 10-11-2011 19:15

Ik zo wel meer willen typen maar bang dat jullie te erg vinden om te lezen

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 10-11-2011 19:52

Hoi verdrietigmeisje,

Ik vind het heel moedig dat je dit durft en hierzo schrijft.
Echt heel knap en goed van je. En ik hoop dat het je ook iets goed doet.
Je hoeft niet bang te zijn dat het teveel voor lezers wordt want ze lezen het alleen als ze het zelf kunnen en willen.

Succes en een dikke knuff (als het mag)
Sofie
Leven is meervoud van lef

Gast

Bericht door Gast » 27-01-2012 13:03

Ik vraag me af of toen op het schoolkamp de enigste keer was dat ik ben misbruikt door die leerkracht.. Hoe kom ik daar achter

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 27-01-2012 21:10

Hoi meisje,

Dat herinner je miss wel vanzelf. Je kan het ook aan je peut vragen? Hoe je daar achter kan komen.
Maar het belangrijkste is voor nu, waar loop jij tegen aan?
En daaraan te gaan werken.

Groetjes,
Sofie
Leven is meervoud van lef

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 27-01-2012 22:23

Hey verdrietigmeisje,

Volgens mij is het niet de bedoeling om 'actief' op zoek te gaan naar wanneer en wat er precies gebeurd is. Er zijn dingen gebeurd die echt niet mochten gebeuren.Dat staat vast.
Het belangrijkste is dat je de besluiten die je eruit getrokken hebt (zoals ik ben vies, ik heb het zelf gezocht, ik ben minderwaardig,...en noem maar op) om die te veranderen. Want die besluiten die je getrokken hebt die kloppen absoluut niet, die komen niet overeen met de werkelijkheid. Want de werkelijkheid is dat jij niet verantwoordelijk was of schuldig bent.
Dus probeer die gedachten een beetje los te laten en je hoofd er niet over te breken. De herinneringen komen als jij er klaar voor bent en/of misschien niet.
Dit is een beetje hoe ik er over denk.

Veel groetjes,
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Evert Pijn.

Bericht door Gast » 02-05-2012 14:46

Hallo Verdrietigmeisje.
Ik hebt jou verhalen gelezen en ben er erg van geschrokken.
En begrijpt heel goed dat jij veel pijn hebt geleden.
Als ik jou verhaal zo leest voel ik mijn pijnen ook weer na boven komen.
Want ik weet het maar al tegoed als je jong ben en dat er iemand bij jou zich na binnen wil dringen dat is mijn vaak overkomen als jongentje van zeven jaar.
Ik ben nu een stuk ouder maar hebt na al die jaren er nog last van, Verdrietigmeisje. Maar ik vind het heel knap van jou dat jij er durft over te schrijven. Want ik hebt het zelf jaren lang weg gedrukt.
Ik ben nu 55jr en zins zes jaar praat ik er over en ben ik in behandeling.
Ik weet dat het nooit meer over zou gaan maar ik hoopt dat het ooit te dragen,word zodat ik me zelf beter in de hand kun houden.
Sterkt Verdrietigmeisje .
Groetjes Evert

Gast

Bericht door Gast » 04-03-2013 19:14

TRIGGERS


Je handen zaten overal, alles moest je aanraken.
Vies voelde ik me, zo erg
Ik was nog maar 6, een klein meisje. Hoe kon je het doen?
Vies voelde ik me, vreselijk vies. Niks voelde er van mij, geen plekje.
Alles voelde en nu nog smerig aan.
Vooral mijn mond. Ik moest van je jouw 'melk' (zo noemde je het) door slikken. Nu jaren later weet ik wat dat kleverige witachtig spul is. Sperma, het was jou sperma wat ik door moest slikken. Verschrikkelijk vond ik het, je dwong me zo als altijd. Ik heb toch ook een gevoel. Mijn mond voelde zich zo smerig, dat ik met elk denkbare zeep mijn mond had gespoeld.
Waarom? Het hielt niet op. Je ging maar door. Steeds weer. Voor het eerst keer dat je veder ging moest mijn broek uit. Ik liet het gebeuren. Mijn onderbroek ook, mijn beentjes moest uit elkaar. Je zat met je handen daar aan. Pijn deed het, je hoorde helemaal niet je vinger er in te stoppen. Ik begon te huilen. Je werd boos. Ik stelde me aan volgens je. Het deed echt pijn.

Maar het deed echt pijn. Je lachte me uit toen ik huilde. Het was niet fijn wat je deed. Ik wou het niet dat je aan me zat. Ik wou dat je stopte met mij pijn doen!! Het was normaal volgens jou, dat je aan me zat. Steeds ging je veder. Steeds meer pijn, deed het wat je deed! Ik durfde niks te zeggen uit angst. Het was nooit goed wat ik deed, alles deed ik fout volgens je.
Je hoort ook niet te vragen aan een klein meisje van 6 of ze je 'melk' wil drinken. Ik wist de eerste keer niet wat je bedoelde. Dus jij zei tegen mij dat ik toch een lief meisje wou zijn? Ik zei ja. Ik wist niet wat je bedoelde. Ik had geen keus: je vroeg het wel maar je wou geen nee horen en ik wou een lief meisje zijn. Alles wat jij wilde, moest ook gebeuren.
Het was een eng/naar gezicht dat jij je penis te voorschijn haalde. Ik wist niet wat het was. Ik moest toe kijken, dat wou ik niet. Ik wilde niks zien van wat je deed. Machteloos voel ik me. Ik wilde helmaal niks weten. Ik moest vlak bij je zitten om goed te kunnen zien wat je deed. Dat moest van je. Ik wou het liefste de kamer uit vluchten, ver weg bij jou vandaan. Een plek waar ik veilig was. Waar niemand aan me zat, niemand me pijn deed, waar ik geen nare dingen hoefde te zien
Eigenlijk weet ik niet zo goed hoe je het in mijn mond kreeg. Ik wou het uitspugen. Het voelde vies. Je dwong me om het te doen. Ik wou het niet. Volgens jou wou ik het wel. Dat is helemaal niet maar dat geloofde je niet. Geloof jij mij wel, dat ik het niet wou?????? Nu als ik er aan terug denk dat ik moest door slikken, word ik misselijk. Hoe het rook, smaakte en er uit zag weet ik op de dag als vandaag nog. Net zo als vele andere dingen.

Plaats reactie

Terug naar “Gesloten berichten”