de relatie met mijn moeder

alles wat je over je familie kwijt wil, kan hier
Plaats reactie
silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

de relatie met mijn moeder

Bericht door silvia wild rose 77 » 09-03-2015 01:09

Zo als sommige wel weten staat ook in het topic is verder op dat ze me nooit gelooft heeft omtrent de misbruik van mijn vader.... dat doet op zich al pijn... veel pijn kan zijn dat het een met de andere te maken heeft...

Maar er spelen zich nog andere problemen ik kan nooit wat goed doen,
Vergeet ik per ongeluk de tafel de vegen zonder dat ik door heb dat ze vuil is.. :oops:

Krijg ik al naar mijn voeten ik moet dat wel zien wat zij ziet alles...., ze doet dat altijd enz... enz....

Als ik vraag waar wat ligt ik ben zo grote warhoofd :oops:
Zegt ze ik moet hier ook alles alleen doen zoek het maar...heel afsnouwend,

ze is heel erg zenuwachtig is gewoon haar karakter maar voelt echt niet fijn

als ik met haar wat ga drinken kan mijn drankje niet snel genoeg op zijn...
Wil dan nog even op mijn smartphone kijken als ik berichten heb Facebook etc.... aja aja ,

kan niet wat je moet ook werken etc ze moet naar de winkel gaan eten maken etc terwijl ik zeg en ik het ook effectief doen...., is het nog niet goed

Dan zegt ze moet alles alleen doen vraag kan ik wat doen? Dan is het neen neen laat het maar ik doe het wel!

Ja dan weet ik het ook niet meer altijd die verwijten dat ik niets doe maar ik mag gewoon niet. :(

Onlangs een vroegere vriendin toegevoegd op Facebook ja mijn vader had haar ook wat aangedaan, Maar natuurlijk ze liegt volgens haar :(

Nu ja mijn moeder op Facebook hebben is niet altijd zo handing maar ja omdat ze er niet echt veel van kent heb ik haar maar bevriend gemaakt met mij....

Nu zeg nog fb is wel prive.... Neen kwaad kwaad kwaad dat ze was heb er dan maar verwijdert die vroegere vriendin...,Want anders zou ik thuis voor alles moeten betalen en zou ik ook niets meer krijgen heb geen inkomen op het moment dus dat voelt als chantage

Ik word soms zo opgefokt door haar ik ben chill alles op het gemaak en zij is een werverlwind ik wil gewoon rust!!!!

Ze heeft ook haar goede kanten hoor krijg kleren..., of geld als ik het nodig heb of gewoon zomaar!..,

Ben nu noodgedwongen thuis.. maar hoop dat ik snel aan het werk geraak,
Ja mijn therapeute zegt ook dat we tekort op elkaars lip zitten,

En dat ze de vaardigheden niet heeft, Ik hou van mijn moeder hoor!
Maar het zo moeilijk en vermoeiend nu



:cry:

Bedankt om het te lezen silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 10-03-2015 12:33

Hoi Silvia,

Ja erg lastig is het wel en ook dat ze op je facebook zit. Want dan bepaald ze daar dus ook met wie je bevriend bent en zo. Jammer dat je daardoor je contact met die vroegere vriendin kwijt bent. Maar het is best heel moeilijk lijkt me als je nog bij je ouders woont. Je kan niet zomaar zeggen van ik heb dan maar geen contact of zo.

Ik vind dat ze jou als een kind behandeld nu. Maar helaas pff lastige potitie zit je wel. Wel fijn dat je ook der goede kanten van haar kan zien. Is soms zo moeilijk.

Zelf heb ik helemaal geen contact met mijn fam. en soms mis ik dat wel heel erg, want ja wie wilt nou niet een goede moeder waar je gewoon als dochter alles kwijt kan en ze er voor je is. En waar je gewoon even een bakkie kan komen drinken en gezellig over leuke dingen en mindere dingen kan praten.
Helaas geloven mijn fam mij ook niet... en ja dat doet pijn. En zij kiezen voor de daders.
Dus lastig.
Maar meid geef de moed niet op!
ooit krijg je een baan en dan hoop ik dat je een huisje kan krijgen.
In Nederland kan je een uitkering krijgen. Hoe is dat in Belgie geregeld?

Sterkte!
Sofie
Leven is meervoud van lef

silvia wild rose 77
Berichten: 351
Lid geworden op: 04-03-2015 17:04

Bericht door silvia wild rose 77 » 10-03-2015 15:31

Hoi Sofie,

Bedankt voor je reactie, ja is idd moeilijk :(

Maar ja als ik dan weet dat je helemaal geen relatie hebt met je moeder;

Vind ik het toch fijn dat het er wel nog is al verloopt het allemaal zéér moeizaam,

Ja ik denk dat het nadeel is als je thuis woont dat je idd nog behandelt word als een kind soms,

En ja die struisvogelpolitiek om niets te zien of niets willen te zien. :(
Maakt het zeker pijnlijk.....

Sterkte voor jou,

Ja ik krijg zeker geld als ik alleen zou wonen maar ik kan die prijzen van de huurhuizen niet betalen als je 600 euro huur moet betalen en je krijgt maar 900 euro als ik alleen zou wonen is het toch behoorlijk duur. :(

sta wel op een wachtlijst om een sociale woning die houden rekening met je inkomen ... maar kan nog enkele jaren duren..., :(

Dus werk is zeer welkom nu; Maar zal wel komen hoop ik

liefs silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 10-03-2015 19:42

Hoi Silvia,

Ja dat is behoorlijk weinig en best dure huur. Hou je inderdaad weinig over.
Wachtlijsten zijn best erg pfff.
Maar goed houd moed.
En voor nu maar het beste proberen te maken en je weet dat je hier welkom ben om je zegje te zeggen.

Groetjes en knuf voor jou en ook werk zou voor jou komen.
Daar moet je maar in geloven.
Maar merk hoe moeilijk dat ook is om het te krijgen en als je het hebt om het vol te houden met de dingen die we mee dragen enz.

Maar nogmaals de moed niet opgeven hoor.
Komt vast goed.

Blijf ik ook vaak tegen mezelf zeggen.

Liefs
Sofie
Leven is meervoud van lef

Plaats reactie

Terug naar “Familie”