vriendin

alles wat je over je familie kwijt wil, kan hier
Gast

Bericht door Gast » 06-11-2012 23:58

hoi Moeders

Hoe gaat het inmiddels met jou en je dochter?
Weet je dat ik je een fantasiche moeder vindt ik weet dat je zo graag ook die andere kinderen willen helpen maar volgens mij doe je dat al door het goede voorbeeld te geven het is belangrijk dat ze vroeg hulp krijgt
Ik denk dat het op latere leeftijd voor meer rust zorgt en dat ze volop kan opbloeien
wat betreft regageren op andere mag maar hoeft echt niet maar is ook niets om bang voor te zijn zolang je je gevoel maar volgt ook al heb je niet meteen tip's soms kan herkenning en steun al heel veel doen

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 26-11-2012 01:11

Silvia schreef:hoi Moeders

Hoe gaat het inmiddels met jou en je dochter?
Weet je dat ik je een fantasiche moeder vindt ik weet dat je zo graag ook die andere kinderen willen helpen maar volgens mij doe je dat al door het goede voorbeeld te geven het is belangrijk dat ze vroeg hulp krijgt
Ik denk dat het op latere leeftijd voor meer rust zorgt en dat ze volop kan opbloeien
wat betreft regageren op andere mag maar hoeft echt niet maar is ook niets om bang voor te zijn zolang je je gevoel maar volgt ook al heb je niet meteen tip's soms kan herkenning en steun al heel veel doen

liefs Silvia
Hoi Silvia,

Ben even afwezig geweest wegens drukte en griep of iets wat ik nu nog niet helemaal kwijt ben:?

Ze is nu met psycho bezig en dat doet haar wel wat meer rust geven, ze heeft nog wel 1 x gedroomd daarover maar dat hoort bij de verwerking.
Week of 2 geleden was ze zich aan het afreageren op de denkbeeldige ..... en dat deed haar denk ik heel goed.

Het gaat hier nu wel in de buurt rond wat er is gebeurd dus dat is wel goed want ik hoorde dat er nog andere kinderen daar sliepen maar die mochten iig niet meer daar naartoe, alleen van die andere 2 meiden weet ik het niet maar zal ook wel goedkomen hoop ik. Ik kan nu iig zeggen dat ze altijd hun kind moeten geloven als ze met zoiets overstuur thuiskomen.

Ik probeer het wel vind het nog wel moeilijk, praten gaat mijn makkelijker af dan schrijven ben soms wel een uur bezig om iets te schrijven zonder dat het verkeerd overkomt maar dat komt wel goed, dank je wel.

groetjes moeders

Gast

Bericht door Gast » 26-11-2012 15:37

Lieve Moeders

Naar dat je dochter gedroomd heeft op zich wel goed om dingen te verwerken zeg je zelf al .
Heel goed dat je dochter haar afgegereerd heeft op een denbeeldig iemand beter dan ze de kwaadheid naar haar zou toe richten

Je bent een hele goede moeder ik hoop dat andere moeder dat ook kunnen en doen niet alle moeders kunnen dat soms maar zo als ik al zei je geeft het goede voorbeeld

begrijp dat schrijven moeilijk ligt hier kan je niet zoveel kwaad doen hoor als je gewoon respectvol blijft tov andere maar dat doe je zeker en vast
het is geen verplichting om te schrijven maar weet dat je altijd welkom bent als je wat kwijt wil he

en beterschap gewenst
liefs Silvia

Plaats reactie

Terug naar “Familie”