die lieve oom van me ( trigger)

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
Plaats reactie
bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

die lieve oom van me ( trigger)

Bericht door bibith » 20-01-2013 13:31

(TRIGGER) mijn oom was de liefste die je je voor kon stellen (dus niet)
hij noemde mij altijd speciale schatje en poesje
ik was hooguit 5 dat het begon hij stopte me vaak in bad
en aaide me dan tussen mijn benen en vroeg me vind je dat lekker
later gingen we dan naar de slaapkamer en moest ik bed gaan liggen en mijn beentjes wijd doen hij stond dan te kijken en hij haalde dat enge ding uit zijn broek (waar ik later anders kennis mee zou maken) hij trok zich dan af en dan was het klaar . ik moest altijd bij hem logeren we mochten een voor een bij hem logeren en in begin wou ik graag vond hem lief maar het ging verders hij begon me steeds vaker te strelen en ik moest me uitkleden en dan ging hij met zijn vinger in me ik huilde dat het zeer deed maar hij stopte niet en elke keer daarna als hij me zo had aangeraakt trok hij zich af
na een poosje begon hij mij te kussen op mijn mond en duwde dan zin tong in mijn mond ik vond dat vies en huilde ik wil dit niet astublieft stop wat ik elke keer riep en vroeg opeens was het niet meer genoeg het kussen en moest ik hem ook op dat vieze ding waar hij zich elke keer mee aftrok kussen en in mijn mond nemen ik ging elke keer over mijn nek maar hij bleef doorgaan het stopte niet toen ik een jaar of 7 was begon hij met zijn ding in me te gaan en ik heb gegild want dat deed zo zeer en hij genoot hoe harder ik gilde hoe gemener hij werd het maakte voor hem niet uit welk gaatje ik wou nooit naar hem toe echt nooit maar moest ik vertelde het aan mijn ouders maar ze geloofde me niet ik was een leugenaar dat deed mijn moeder haar broer niet ik kreeg een pak slaag op de koop toe ik heb hier nooit over kunnen praten en ik weet dat het nu ook raar er op staat maar kan het niet anders schrijven is de eerste keer dat ik zo volledig zeg en ik huil mijn oom is god zij dank overleden ik hoef hem nooit meer te zien al 15 jaar niet meer het heeft lang geduurd v oor het allemaal weer boven kwam en nu is het er en ik ben er bang voor en die gevoelens doen zeer en ik beleef het weer dat ik 5 ben of 9 ben elke keer weer die flashbacks ben er bang voor

Gast

Bericht door Gast » 20-01-2013 16:30

Lieve Bibith;

Ten eerste heel knap dat je dit allemaal durft te delen met ons meid.

Miss bij zo onderwerpen er wel trigger bijschrijven dan weten de mensen wat ze kunnen verwachten :wink:

vreselijke oom zeg, Ik hoop dat je wat opgelucht heeft om het met ons te delen?

Vreselijk wat je is aangedaan

Liefs Silvia

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 20-01-2013 17:06

ja het heeft wel opgelucht
na jaren van zwijgen mag ik het eindelijk uit spreken
maar is wel heel moeilijk om het neer te schrijven beleefde woord voor woord elk gevoel elk stukje pijn en vernedering

heb er 1 x trigger bij gezet is zo voldoende?

Gast

Bericht door Gast » 20-01-2013 18:11

Lieve Bithith,

Fijn dat je het even hebt aangepast dank je wel :)

Kan geloven dat het de pijn weer op roept het is zo dubbel he want voor de verwerking is wel goed.

Blijf het knap vinden sorry kan niet zo goed inhoudelijk reageren vind dat wat moeilijk.

Maar vind je heel dapper!

liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 21-01-2013 01:30

Beste Bibith,

Wat knap dat je het hele verhaal hier opgeschreven hebt! Kan me voorstellen dat je dat heel veel energie heeft gekost. Maar ook ik denk dat het vast je verwerkingsproces ten goede gaat komen.
Mag ik vragen of er een trigger is geweest waardoor alles weer naar boven is gekomen?

Groetjes Mieke

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 21-01-2013 10:47

( TRIGGER)ja ik was in gesprek met froukje mijn ggz begeleidster
(ik heb ook op 11 jarige leeftijd iets extreems naars mee gemaakt waar ik later op het forum in het hoekje er voor over zal vertellen)
we hadden het over de pijn van het naar binnen gaan de vingers bij daar waar we het over hadden en ik brak en ineens kwam alles terug de pijn verdriet de onmacht van toen
ik ben heel erg misbruikt
zodra ik dit een beetje op poten heb vertel ik het andere want het is bijna niet te geloven dat het gebeurt is maar is wel

Gast

Bericht door Gast » 21-01-2013 21:59

Lieve Belinda mag ik dat zeggen want ik struikel een beetje over je nickname :oops:


Is logisch dat tijdens zo gesprekken je terug in de tijd bijna wordt gebracht is mijn ervaring alhoewel hoe pijnlijk het ook is.

Na verloop van tijd ook weer helpt in je verwerking

vreselijk zeg je oom doe maar op je eigen tempo verder he meid hier is niets verplicht


veel sterkte!!!

liefs Silvia

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 22-01-2013 11:59

Silvia schreef:Lieve Belinda mag ik dat zeggen want ik struikel een beetje over je nickname


liefs Silvia

ja hoor uiteraard mag dat
beide is goed

Katia
Berichten: 24
Lid geworden op: 09-12-2013 12:41

Bericht door Katia » 15-02-2014 01:11

Ik sta helemaal te trillen. ik vind de woorden niet. Sorry. Heel veel sterkte. En heeel veel goede moed.
Liefs Katia

Plaats reactie

Terug naar “Incest”