wie?: broer

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 18-11-2011 13:20

Hey Silvia,

Gevoel en verstand liggen idd mijlen ver weg van elkaar.

Lastige dag vandaag. Mijn broer is jarig :cry: :cry:
Wil er liever niet te veel aan denken. Hij is nog in het buitenland maar op de terugweg pfffff. En met de feestdagen zal hij hier waarschijnlijk ook zijn spijtig genoeg.

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 18-11-2011 15:09

Lieve Wie?
ik kan me voorstellen dat het een moeilijke dag voor jou is meid.
Je bent toch niet verplicht hem uit te nodigen voor de feestdagen??
Waarom kwel je je zelf zo hard?
Moeiljk als je leeft in het verleden in heden hé heb dat ook,
Heb je ooit als aan je broer verteld hoeveel pijn hij jou heeft aangedaan meid? Miss moet je hem eens een brief schrijven dat hij dat weet hij denkt dat alles koek en ei is blijkbaar?
Sterkte meid!!
liefs Silvia kiss

Gast

Bericht door Gast » 19-11-2011 14:42

Lieve Wie?
Ben je gisteren naar de verjaardag van je broer geweest?
hopelijk is het wat gelukt
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 19-11-2011 17:09

Hey Silvia,

Mijn broer weet er niets van. Ik bedoel dat ik er niets meer over gezegd heb tegen hem. Vind ik ook geen optie. Weet niet of hij er eigenlijk ook nog maar een moment over nadenkt. Ik denk eerder dat hij het gewoon vergeten is omdat het voor hem natuurlijk niets voorstelde.
Nee ik ben niet naar zijn verjaardag geweest omdat hij nog in het buitenland zit. Heb hem een smsje gestuurd en dat heeft hij blijkbaar ontvangen want hij heeft terug gereageerd.

En met de feestdagen zal ik hem wel ergens tegenkomen op een van de verplichte familie feestjes natuurlijk. Maar ja dan spelen we ons gewone normale rolletje en dan zijn we er ook weer vanaf natuurlijk.
Binnen een paar dagen zal hij weer thuis zijn.

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 16-01-2012 07:50

Gisteren nacht een k*t droom gehad ivm mijn broer.
Een echte nachtmerrie. bha

Niet dat het terug bij mij gebeurde of zo... hij was van plan om tijdelijk bij twee kinderen te gaan wonen (jongen en een meisje) omdat die ouders voor een paar maanden weg waren en die twee woonden momenteel alleen... Hij moest alleen zijn papieren nog in orde brengen. (???Raar)
En ik wou natuurlijk kost wat kost die kinderen beschermen....
Echt niet fijn!!

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 16-01-2012 15:14

Lieve Wie?
jammer dat je zo een nare droom gehad hebt meisje.
NU ergens denk ik wel dat je droom miss te maken heeft met je zus die zwanger is dat het onbewust toch meespeelt dat je het kind graag in veiligheid wilt hebben. en een gelukkige jeugd wilt geven miss roept het ook allemaal wat herhinneringen op
En je broer heeft ook een zoontje... weet natuurlijk niet als je zus een meisje of een jongen gaat krijgen.?
Maar goed dat je broer dat niet gaat doen; neen zou vreselijk zijn..
AAn de andere kant snap ik heel goed dat je die kinderen wilt beschermen je bent een warm lief persoon,
ik hoop dat je deze nacht een aangenamere droom hebt
misss eens in therapie over praten?
Knuff sterkte meid
liefs Silvia

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 28-01-2012 19:26

Ja klopt wat je zegt Silvia. Voor anderen kom ik idd op bijvoorbeeld ook op mijn werk. Heeft peut ook al vaak gezegd. In tegenstelling tot opkomen voor mezelf.... dan vind ik het niet waard.

Mijn broer is gelukkig weer voor 5 weken naar de andere kant van dit bolleke. Maar heb wel vernomen dat hij met zijn nieuwe vrouw wel snel kinderen willen :cry: :cry: Wou dat ik hem stiekem kon castreren.

groetjes
Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Gast

Bericht door Gast » 28-01-2012 22:13

Lieve Wie?

ja is frustrend he meid ik kan je gevoel goed begrijpen,
Maar ja het is compex hé het enigste wat je zou kunnen doen is bannen uit je leven maar ja dan kan je je mete kind ook niet meer zien is hard
Maar ja anders kan je niet veel doen tegen hem alleen hopen dat hij zijn kinderen niets aandoet
Tja of je zou het al aan zijn vrouw kunnen vertellen maar ik denk dat het meer kwaad dan goed zou doen lastig heel lastig
Weet je ik zou toch eens proberen te praten met je zus miss ik hoop van niet maar heeft ze ook meegemaakt met je broer en kan je elkaar steunen
het zijn hartverscheurende feiten :cry:
liefs Silvia

Sofie
Site Admin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 10-05-2011 12:33

Bericht door Sofie » 28-01-2012 23:29

Hoi Wie?

Kan me die gedachten heel goed voorstellen.
Pfff frustrerend zeg.
Leven is meervoud van lef

wie?
Berichten: 1062
Lid geworden op: 17-05-2011 14:07

Bericht door wie? » 18-02-2012 11:50

Volgende week komt hij al weer terug in het land :cry: :cry:
Gelukkig is het blijkbaar niet voor lang.
Vind het wel erg voor zijn nieuwe vrouw. Die is dan een half jaar in het land en moet het alleen weten te redden. Of mijn broer of vader moeten haar helpen. Vind het allemaal niet kunnen. Maakt me somber.

Wie?
Rode tranen die me doen herinneren wat ik probeer te verdringen.
Rode tranen om te vergeten, de fragmenten uit mijn verleden.

Plaats reactie

Terug naar “Incest”