wie?: broer

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
Plaats reactie
Gast

wie?: broer

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:18

Geplaatst: Za feb 26, 2011 21:02 Onderwerp: broer

--------------------------------------------------------------------------------

mijn 8 jaar oudere broer....

Meer woorden wil ik er momenteel niet voor gebruiken.
_________________
Veel redenen om te praten
maar nog meer redenen om te zwijgen.

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:18

Geplaatst: Za feb 26, 2011 21:06 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Beste Wie

Wie het ook is, het mag eigenlijk nooit gebeuren zo iets. Nooit meer
Je moet niet meer schrijven dan je wilt
_________________
liefss peter

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:19

Geplaatst: Za feb 26, 2011 23:00 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

lieve Wie? heel moedig van je hoor dat je het durft vertellen dat je broer je pijn gedaan wat erg voor je
Zoals Peter al zegt je mag altijd meer van je afschrijven als je er de behoefte voor voelt maar het hoeft helemaal niet miss dat schrijven wat kan opluchten maar dat moet je voor jezelf uitmaken hoe ver je daar in wil gaan vreselijke broer heb je zeg
Heb je nog contact met hem als ik vragen mag? Je bent hier vrij in hoor als je antwoord of niet
Knap van je dat je dit durft van je af te schrijven
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:19

Geplaatst: Za mrt 05, 2011 10:55 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het liefst zo weinig mogelijk contact met mijn broer. Maar er is niemand van mijn familieleden die er ook maar iets van weten. Dus als er feestjes zijn enzo kom ik hem wel tegen. Verder ben ik nog meter van zijn zoontje dus dat het allemaal wat ingewikkelder.

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het mijn schuld is (ook weet ik wel beter) en kan ik het hem niet echt kwalijk nemen. Zelfs als ik hier over hem schrijf heb ik het gevoel dat ik hem van dingen beschuldig die niet waar zijn.

Achja....
_________________
Veel redenen om te praten
maar nog meer redenen om te zwijgen.

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:20

Geplaatst: Di mrt 15, 2011 21:25 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Lieve Wie? neen is helemaal geen simpele situatie waar je inzit
Mag ik vragen waarom je het meterschap hebt aanvaard? Het kind is natuurlijk onschuldig...Maar ja ik kan me voorstellen dat dat bij jou gmende gevoelens naar boven brengt je hebt het toch niet uit schuld gedaan? Want echt waar meisje het is jou schuld niet..HIj had het recht niet om zowat te doen kan echt niet
Heb je hem nog gezien?
Liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:20

Geplaatst: Wo mrt 23, 2011 12:34 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Lieve Wie? hoe gaat het ondertussen met jou?red je het wat?
Liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:21

Geplaatst: Di apr 05, 2011 15:47 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

hallo
sorry voor mijn late reactie. Heb het momenteel erg druk.
Dus heb ik ook wel veel afleiding en lukt het allemaal redelijk.
Waarom ik het meterschap toch aanvaard heb... is ondertussen al een 7-tal jaar geleden. En toen maakte ik de link tussen mijn problemen en mijn geschiedenis eigenlijk niet. Als ik de klok kon terugdraaien zou ik het natuurlijk niet meer doen. Maar ja, zijn kind kan er natuurlijk niets aan doen en zien me nu ook maar heel weinig.
groetjes
_________________
Veel redenen om te praten
maar nog meer redenen om te zwijgen.

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:21

Geplaatst: Zo apr 10, 2011 12:27 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Lieve wie?
Ik vind het knap dat je toch een klein beginnetje gemaakt hebt!
Is er niemand in de familie op de hoogte omdat je dat niet wilt of omdat je dat niet durft? Als ik dat mag vragen?

Neem alle tijd die je nodig hebt, mocht je verder willen schrijven!

Veel liefs,
honeybee
_________________
life's not a fairytale

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:22

Geplaatst: Ma apr 11, 2011 08:24 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Heb gisteren mijn broer gezien, zijn kind was er spijtig genoeg niet bij.

ik denk dat ik gisterenavond een hele stap heb gezet in de verwerking...
al zeg ik het zelf

Heb 's nachts (in het donker en als iedereen slaapt) kunnen wenen over dromen die hij kapot gemaakt heeft. De droom dat ik zelf ooit een kind zal hebben heb ik opgegeven... (vind het niet kunnen om een kind op de wereld te zetten terwijl je niet goed voor jezelf kan zorgen)(en de wereld is toch slecht)

stapje voor stapje dus...
_________________
Veel redenen om te praten
maar nog meer redenen om te zwijgen.

Gast

Bericht door Gast » 17-05-2011 15:22

Geplaatst: Do apr 21, 2011 22:26 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

lieve Wie wat vreselijk voor je dat je weer zo geconfronteerd bent geweest met je broer goed dat je kan wenen en verwerken kan je dingen een plaatsje geven op termijn toch
jammer dat je broer je kinderwens in duigen heeft geslagen
al denk ik wel dat je een goede moeder zou zijn hoor meisje je onderschat je denk het zal moeilijker zijn dat geloof ik wel
ik vind zo te lezen en de raad die je geeft dat je best in staat bent om voor een kind en voor je eigen te zorgen
dat je broer een kind heeft daar heb ik het er moeilijker mee
heb je je kinderwens voorgoed opgeborgen?
Heb je je broer ondertussen nog gezien en je meetkind?
Hoe gaat het met je verwerking sterkte meid
liefs Silvia
_________________
So vulnerable like a rose I'm but the dorns bite
and hide my vulenerability when I'am afraid

Plaats reactie

Terug naar “Incest”