Silvia: herinneringen

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
Gast

Bericht door Gast » 21-10-2011 17:57

Vind hetwel eng om als eerste te reageren, maar ik wil je zeggen dat ik er duidelijk in vindt staan wat je bedoeld.
Ik vind het vooral een moedige mail!!
Wil je veel sterkte wensen. en even een knuf geven.

Enne, je mag er zijn hoor!

Lieve groet, tiggytijgertje

Gast

Bericht door Gast » 21-10-2011 18:34

Dank je wel lieve Tiggy tijgertje wat lief van je
en dat je eerlijk bent en dat je het een duidelijke mail vind
moet het alleen nog versturen!
wat moedig dat je een reactie geplaatst hebt meid kan me voorstellen dat het wat moeilijk ligt kiss
liefs Silvia

Gast

Bericht door Gast » 31-10-2011 15:37

Even moeilijk,
Weet niet of dingen écht zijn of niet? veel herhinneringen maar kloppen ze ook?
Lut zei hmmm wat wil je eigenlijk zeggen dat het allemaal fantasie is?
Deed wel wat pijn dat ze dat zei :cry:
Dat je vader gewoon een akelige man is? neen dus er zijn wel degleijk dingen gebeurd weet ik zeker.... krijg weer herinningen als 5 ,6 jarige even moeilijk nu miss later meer

Gast

Bericht door Gast » 15-11-2011 20:12

is het omdat het bijna weer therapie is ik weet het niet maar vroeger toen ik klein was zag ik altijd een denkbeeldige hond een poedel maar geen lieve poedel hij beet me altijd :cry: ik moest mijn hand uitsteken en hij beet en het voelde echt we hadden geen hodn vroeger had alleen een speelgoed hond een poedel dus vooral na het misbruik,
wel nu zie ik die hond terug? en ik voel het bijten ook weer als echt aan maar ik weet wel dat het denkbeeldig is eng eigenlijk :(
ben er bang voor duikt soms zo op gewoon overdag niet in mijn slaap ofzo, denk dat het mijn verwerking te maken heeft

Gast

Bericht door Gast » 20-09-2012 00:32

size=18]TRIGGER[/size]


heb best nog veel herhinneringen en nare dromen :cry: :x

Droom altijd maar dat mijn vader paardje met me wil spelen in mijn dromen ben ik nog heel klein en ben ik in bad met hem daarna moet ik hem pijpen en als ik niet wil duwt hij me onder water :cry:
wil niet meer slapen gaan pff moet mijn gevoelens tekenen van mijn peut maar helpt totaal niet mag er ook niet meer over praten met haar omdat ze zegt dat ik er dan nog meer aan denk wat moet ik dan doen?
Ik ben helemaal gefrustreert en heb zoveel verdriet en pijn

Plaats reactie

Terug naar “Incest”