mijn vader trigger

ben jij / of u slachtoffer van incest. hier mag eenieder zijn verhaal met ons delen
Angel
Berichten: 101
Lid geworden op: 28-12-2013 19:51

Bericht door Angel » 04-04-2015 23:16

Hoi Sam.
Ik lees net dat jij je zelf beschadigd.. weet dat je niet alleen bent oke?

Take care

Sam1987
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-03-2015 16:13

Bericht door Sam1987 » 11-04-2015 16:27

soms voelt het wel alsof ik alleen ben. Ik voel me zo alleen, steeds weer die herbelevingen en nachtmerries. Al die angsten het maakt me onzeker. Ik ben bang. bang voor alles. ben het allemaal helemaal zat. ik kan er helemaal niet meer tegen, alles maakt me bang en onzeker. ik haat het allemaal. Ik voel me leeg en alleen, ben boos wil even niets meer voelen. ik snij en kras mezelf. Ik ben het allemaal zat ik kan er even niet meer tegen.

Sam1987
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-03-2015 16:13

Bericht door Sam1987 » 09-05-2015 17:00

Hoi.

heb veel herbelevingen en nachtmerries, ik kan heel bang en boos zijn. En kan dan compleet exploderen.En dan alles kort en klein slaan. Ook raak ik in paniek als ik aangeraakt wordt, expres of per ongeluk maakt niet uit. Ook ben ik bang als ik in de stad loop en ik een dronken persoon zie of mannen met kinderen. Ik ben doodsbang voor mezelf. Omdat ik het gevoel heb de controle kwijt te zijn. De familie hoef ik niet bij aan te kloppen om over mijn vader en het misbruik te praten. Terwijl ik daar wel behoefte aan heb. IK voel me heel boos, boos op mezelf, boos op me vader, boos op de familie, weet niet of het allemaal terecht is. Maar ik kan even niet meer relatieveren. BEn doodsbang voor mannen en jongens. Als ze dicht bij me komen dan wordt ik of heel bang en verstijf of ik sla er op los. ZElfs bij me eigen broers. Ik weet niet wat ik met mezelf moet. IK heb zoveel gevoelens dat ik er geen raad mee weet.

Sam1987
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-03-2015 16:13

Bericht door Sam1987 » 03-06-2015 21:18

IK kan het even niet meer aan, al die herbelevingen en nachtmerries. Ik heb veel angst en paniek aanvallen. Ik raak compleet in paniek als ik aangeraakt wordt per ongeluk of expres het maakt niet uit. Ik ga dan om me heen lopen slaan en schoppen of ik ren heel hard weg. Ik haat mezelf en heb het gevoel dat alles mijn eigen schuld is. Ik ben bang om te slapen, slaap heel slecht en durf ook vaak niet. En als ik wel een keer in slaap val heb ik enorm veel nacht merries. Het maakt me bang. Ben zo bang en onzeker. Weet geen raad met alles. ik heb zo veel gedachtes en gevoelen. Soms wil ik liever dood dan ben ik van alles af. Soms twijfel ik of ik verder moet gaan met me leven omdat ik denk dat ik het niet meer aan kan. Soms haat ik mezelf en vind ik mezelf niets waard. En twijfel ik aan alles. ben zo bang voor mezelf. ik snij en kras mezelf omdat ik dan even niets hoef te voelen. Ik voel me bang, alleen, vies, schaam me, boos, verdrietig. Weet niet wat ik er mee moet.

Sam1987
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-03-2015 16:13

Bericht door Sam1987 » 20-07-2015 19:53

Hallo,

het is me allemaal te veel. De vele herbelevingen en nachtmerries maken me heel bang en onzeker. Ik heb soms het idee dat alles mijn eigen schuld is. Ik ben niets waard en ik kan niets goed doen. Dat zijn de gedachtes die door mijn hoofd spoken. Weet mezelf geen raad met al die emoties gevoelens en gedachtes. Soms ben ik gewoon boos op mezelf.

bibith
Berichten: 400
Lid geworden op: 18-01-2013 18:09

Bericht door bibith » 08-08-2015 11:15

Hoi Sam

Ik herken zoveel van je . De angst, de nachtmerries, aanraken, mannen en bv dronken mensen tegen komen maar vooral ook het onbegrip van familie en alleen ik heb dan geen incest mee gemaakt. Maar het proces waar je door heen gaat is zo herkenbaar. Het is enige wat helpt is praten en ook wat voor jou heel goed is dat er iemand is die van je houd . De verwerking kan lang duren daar staat geen tijd voor. Je hebt levenslang dat wel maar ik hoop dat je het ooit een plaats zal kunnen geven en de woede wat minder zal kunnen worden.
En een ding wat ik je mee geef het is nooit of te nimmer jou schuld jij hebt er nooit om gevraagd dat een volwassen iemand die jij vertrouwd jou dit aandoet . Dus dit is niet jou schuld. Een ouder moet van zijn kind afblijven .

Belinda

Sam1987
Berichten: 11
Lid geworden op: 21-03-2015 16:13

Bericht door Sam1987 » 14-08-2015 00:07

Ik wordt gek van al die nachtmerries en herbelevingen en angsten, Ik raak compleet in paniek als ik mannen zie en al helemaal mannen met alcohol op. Ik wordt helemaal gek van aanrakingen. Ben soms bang om naar bed te gaan en zelfs op bed te gaan liggen, voel me vaak heel vies en douche me soms wel 8 keer op een dag en was me dan met schuurspons en schoonmaakmiddelen. Soms wil ik mijn vader even niet meer voelen en dan ga ik snijden en krassen. Dan hoef ik even alle andere dingen niet te voeleno
SOms haat ik mezelf , het is allemaal mijn eigen schuld, ben niets waard, ik kan niets goed doen, wordt helemaal gek van alle gedachtes en gevoelens.

Plaats reactie

Terug naar “Incest”